•Medya: Vexana ve Rhea
"İşte geldim! " Dedi Aamon. Hiçbir şey bulamamanın üzüntüsüyle...
Zhask: "Nihayet, neden bu kadar uzun sürdü?"
Aamon: "Gittim ama konuşulanları duyamadım. "
Kailey: "Nasıl!? " Diye çıkıştı Kailey. "Bir işi de düzgün yap! "
Zhask: "Sakin ol Kailey, abartma! "
Aamon: "Bunun için üzgünüm, çok çabaladım fakat duyamadım. "
Tinka: " Peki Fabiola'ya ne diyeceğiz? Bu görevin bize artı sağlayacağına emindim. Şimdi ne olacak? "
Zhask: "Önlem almış olmalılar, biz de dikkat etmeliyiz. Sırrınız varsa iyi gizleyin. Dua edelim de ödülü bizden başkaları almasın. "
Aamon: "Zhask sen ne yaptın? Tüm gün ortalıkta değildin de. "
Zhask: " Kailey ve Tinka beyinci Çöpçatnın odasına girdi ya bana da pek bir iş düşmedi, hem işlerim vardı. Bugün hayli meşguldüm. "
Gözleri fal taşı gibi açıldı Kailey'nin.
"Ben odada pek bir şey bulamadım. Telefonu odadaydı oradan Vexana'ya Darth'dan mesaj attım. Komidinin üzerinde yüzük vardı, nişan yüzüğü. Üzerinde de D&E yazıyordu. Darth'a veya ailesine ait olabilir ama tabi bizim daha büyük sırlara ihtiyacımız olacak. "Tinka: "Kailey haklı, daha sağlam sırlar bulmalıyız. "
Zhask: "O zaman siz düşünün benim birkaç işim var. Yarın görüşürüz, iyi akşamlar! "
Aamon: "Sana da Zhask sana da... "
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
'Bir şey mi yaptık' endişesi ile kapıya doğru ilerledi İstilacılar. Yüzlerinde ki çekingenliği silip çekingen bir gülümseme sunarak açtılar kapıyı. Müdürelerine selam verip ahşap, ihtişamlı masanın karşısında ki zifiri karanlıkta bile farkedilemeyecek koltuklara dizildiler. Beyinci kendini belli ederek söze girdi.
Kailey: "Bizi niçin çağırdığınızı epey merak ediyoruz açıkçası, bir sorun yoktur umarım. " Şüpheli bakışlarını takım arkadaşlarının üzerinde gezdirdi.
Fabiola: "Hayır sevgili Kailey, aksine size bir teklif sunmak için çağırdım. Daha doğrusu bu tüm takımlar için geçerli bir teklif. Burada size bir takım görevler verip aynı zamanda size ait olanı rakibe karşı korumanızı öğreteceğim. Kazanırsanız güzel bir ödül kaybederseniz de zaten bedel olur. " Konuşmasını kesip bir tepki bekledi Fabiola.
Tinka: "Efendim, lütfen devam edin. "
Fabiola: "Güzel! Çöpçatanların veya Kuraltanımazların bir sırrını öğrenip yaymalısınız. Ama dikkat edin onlar da size aynısını yapabilir. İhtiyacınız olan bir şey varsa bana bildirin yardım edeceğim. "
Aamon: "Oldu bilin Müdire Fabiola! "
Zhask: "Layığıyla yapacağımıza emin olabilirsiniz! "
Kailey: "Müdire Fabiola aslında şu Çöpçatanların lideri; hani şu beyinci çocuk, Darth. Oda kartını verirseniz bize epey yardım etmiş olursunuz.
Fabiola: "Pekâlâ Kailey! " Siyah küçük kasadan çıkardığı kartlardan Darth'ın odasına ait olanı buldu ve çıkardı. "Size güveniyorum çocuklar, eliniz boş dönmeyin! " Diye kartı uzattı.
Kailey: "Şüpheniz olmasın. " Diye sırıtmıştı.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Armageddon
Teen Fiction" Darkangels'a hoşgeldiniz! Bu okula yalnızca 'Avcı' olmak isteyen 'Av'lar katılabilir. İçinizde av olmaya devam edip ölmeyi beklemek isteyen varsa şimdiden gidebilir. " ♛ℙ𝕣𝕠𝕝𝕠𝕘𝕦𝕖 𝔹𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞𝕦̈𝕟𝕦̈ 𝕆𝕜𝕦𝕞𝕒𝕟ı𝕫 𝕋𝕒𝕧𝕤𝕚𝕪𝕖 𝔼𝕕𝕚𝕝�...