9| "Siyah Ve Beyaz"

19 6 11
                                    

R: "Günaydın! "

D: " Günaydın Rhea!

R: " Hey, Vexana nerede? Hala uyanmadı mı? "

Ry: " Sabah çağırmak ve iyi olup olmadığını görmek için odasına gittim. Kapıyı çalacaktım ki Vexana'nın ağlama seslerini duydum. Karışmak istemedim. Sonra buraya geldim. "

R: " Off neden sihir yapamıyor anlamış değilim. "

D: " Hiçbir fikrim yok, kahvaltı edelim sonra hep birlikte gideriz yanına. "

Carmilla'nın yanlarına geldiğini gördü Ryan.

Ry: " Bir misafirimiz var. "

C: " Bu kez kırgın bir merhaba Çöpçatanlar. "

D: " Sana ve takımınıza karşı oldukça mahçubuz sevgili Carmilla.. "

C: Bu kez mütavazi olamayacağım çocuklar fakat umuyorum ki bir açıklaması vardır. Ben ve takımım bir açıklama istiyoruz. "

R: " Rafela'nın bayılmış bir kıza karşı olan tutumunun bir açıklaması var mı peki? "

C: " Ne demek istiyorsun Rhea? Bu olanlar Vexana'nın yaptığını haklı çıkaracak mı? "

R: " Vexana'nın kendinde olmadığını herkes gördü, ayrıca amacı öldürmek olsaydı hepimiz temiz bir cinayet izlerdik, oysa görülen tek şey had bildirmekti! " Rhea Vexana'nın haksız olduğunu biliyordu ama arkadaşını böylesine yapmacık insanlara kurban vermeyecekti.

C: " Pekâlâ ben duyacağımı duydum. Aramızın Vexana yüzünden bozulmasına izin vermeyeceğim bu sebeple bu konuşmayı burada sonlandıracağım
Afiyet olsun! "

Hiçbir şey demeden Carmilla'nın gelişi gibi gidişini izlediler. Hepsi Vexana'nın haklı olmadığını biliyordu ama o Liliana idi, en azından böyle umuyorlardı. Darth oturduğu sandalyeden kalkıp takım arkadaşlarına göz gezdirdi.
" Son lokmalarınızı yiyin, ben Vexana'ya kahvaltı hazırlayacağım. "
Söylediklerinin ardından Ryan ve Rhea tabaklarında ki yiyecekleri ağızlarına tıkmaya başladı. Acele ediyorlardı.

Darth bir tabak aldı ve içine az ama doyurucu şeyler koydu. Muhtemelen yemek yemek istemeyecekti hatta red edecekti en azından yüksek kalorili besinlerden az de yese ayakta kalması için yeterliydi. Otomattan portakal suyunu da aldıktan sonra onu kantinin girişinde bekleyen arkadaşlarının yanına gidip Vexana'nın odasına yola koyuldular.

Ry: " Pekala, hazırsanız kapıyı tıktıklıyorum. " Derin nefes aldılar, ne ile karşılacaklarını az çok tahmin edebiliyorlardı.
Darth Rhea'ya konuşması için işaret etti.

R: " Vexana kapıyı açar mısın lütfen! "

Vexana'dan cevap kısa sürede gelmişti.
" Konuşmak istemiyorum, gidin! "

D: " Kırarım! "
Kıramazdı... Darkangel's yüksek güvenlikli bir okuldu. Yani kimse kolay kolay kıramazdı.

Vexana'nın buna inanıp kapıyı açmasını beklemiyorlardı.
" Fabiola belki biliyordur. Onunla konuşmalıyım. "

Ry: " Biz de sana eşlik edeceğiz! "

Darth Vexana'yı omuzu ile iterek içeriye elindeki tepsiyi bıraktı. "Önce yemek yesen? "

V: " Aç olunca kendimi doyurabiliyo-"

Rhea ağzına bir ekmek tıkıştırdı. " Sen bir bebeksin, benim gibi fedakâr bir anneye ihtiyacın var. Ryan, Vexana'yı oturt şuraya. "
Ryan denileni yapmış, Vexana'yı sandalyeye oturtmuş kollarını tutmuştu. Rhea Vexana'yı doyururken Darth ise yatağa uzanmış zevkten 4 köşe bebek Vexana'yı izliyordu.

ArmageddonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin