3

453 71 32
                                    

හහ්..මං කිව්වෙද...මං කිව්වෙ තමුසෙට ඇහුන එක...

මොකද්ද මිනිහො උබ මට තියන අසහනයක් ගැන කතා කරන්නේ..

අනේ මට කැසිල්ලක් නෑ තමුන්ගෙ අසහනේ ගැන කතා කරන්න..ඒත් තමුසෙගෙ අසහනෙ නිසා අද මටයි ජිමින්ටයි කරදර උනා ජියොන් ෆකින් ජන්ග්කුක්....

හහ්...මොකද්ද තමුසෙ කියන්නෙ..මට පැහැදිලි නෑ...

තමුසෙ අද උදේ බයික් එකේ යද්දි මටයි ජිමින්ටයි තමුන්ගෙ අමාරුව නිසා මඩ නාන්නත් උනා...

ඔහ්..නෝ..තමුසෙද එතකොට අර වේලුන කොස් කොල ගොඩ උඩ හරක් යනෝ වගේ ඒ වෙලේ කෑගැහුවේ..

මේ හලෝ ඒ කියන්නේ තමුසෙ ඒක උනා කියල දන්නවා..

ඔව් මං දන්නවා..මොකද මං පාරෙ යන්නෙ ඇස් ඇරන් නෙ..

හහ්..එහෙනම් ඇයි තමුසෙ සමාව ගත්තෙ නැත්තේ..

අනේ අනේ ඔයා දන්නැතුව ඇති මේ ජන්ග්කුක් ගැන...එහෙනම් අද මතක තියාගන්න බට්ටෝ..මේ ජන්ග්කුක්ගේ dictionary එකේ සොරි කියල වචනයක් නෑ..

දැන් තමුසෙ එහෙමද...

ඔව්..

ඒකියන්නේ තමුසෙ දැන්වත් උන දේට සමාව ගන්නෑ...

Never

නෑනේ?

ටේහියුන් එහෙම ගොඩක් සන්සුන් කටහඬකින් අහද්දි ජන්ග්කුක් නෑ කියන්න ඔළුව වැනුවත් ටේට එහා පැත්තෙ හිටපු ජිමින් නම් දැන ගත්ත වෙන්න යන්නෙ හොඳ දෙයක් නම් නෙවෙයි කියලා..

Okey jungkook....fine...

ටේ යමු බං..මේක කතා කරලා තේරුමක් නෑ...

හ්ම්ම්..මටත් මේක කතා කරලා තේරුමක් නෑ කියල තේරුනා..යමු...

ටේ ජිමින් එක්ක යන්න ගියත් එක්කම ජන්ග්කුක්ගෙ කට කොනට හිනාවක් ආවා එයා දින්නා කියල හිතෙද්දි..









ඒත් ජන්ග්කුක් දන්නවද එයා ඒ කතා කලේ කාටද කියලා...



































අවාසනාවකටද වාසනාවකටද එයා ඒක දැනන් හිටියේ නෑ......


























ඒත් එයා කතා කරේ Taehyungට....Kim Taehyungට...













ජිමින් එක්ක ආපු ටේගේ කකුල් නැවතුනේ ජන්ග්කුක්ගේ බයික් එක ගාව...එහෙම්මම කට කොනෙන් හිනා උන ටේහියුන් ළඟ තිබුන ලොකු පොල්ලක් අතට ගත්තා..

My YouWhere stories live. Discover now