Lânet Kış Tatili

282 27 17
                                    

"hazır mısın Mia?" diye seslendi ablam maalesef eve gidiyorduk. Pek iyi anlaşan bir ailemiz yoktu daha doğrusu bana yoktu. Petunia zaten ablama da bana da kıskançlıktan rahat vermiyordu. Ama annemler farklı onlar biricik kızlarıyla gurur duyuyordu o biricik kız Lily di. Ama benimle gururun tam aksini yaşıyorlardı. Neden bilmiyorum benimde derslerim iyiydi bende büyücüydüm onlara hiç karşı gelmedim asi bir çocuk olmadım 1 kere bile uyarı almadım. Problem neydi? Belki de sebebi hastalığımdı.

Her neyse yine lanet bir tatil geçirmeye hazırdım.

Trene ilerlerken Sirius gelip konu ozuma attı.
"Biz niye bu kadar benziyoruz Mia,  ailelerimiz sadece bize boktan..." Dedi üzücü bir şey söyledi ama yüzü normal yüzüydü, yani gülüyordu.

"Kaderimiz ortak be Siri" dedim ve trene bindik

Bazılarımız kış tatili için eve gitmiyordu bu yüzden sadece Boris, ben, ablam, Sirius, Potter ve  Dean vardi

"Dün ne yaptınız partide tek olmadığım parti buydu sanırım" dedi Sirius konu açarak

"Güzeldi ama tuhaf olan ablamda Potter da katılmadı hep gelirdiniz nerdeydiniz?"

"Iııı... pek iyi hissetmiyordum"

İnanmadım tek kaşımı kaldırdım
"Şuan gayet iyi görünüyorsun?"

"Evet uyuyunca geçti"

"Peki ya sen çatalak? benimle değildin" diye lafı ağzımdan aldı Siri

"Ben... Ortak salondaydım Oliver bu ile quidditch hakkında konuşuyordum"

"Bu kadar açıklamaya gerek yoktu aslında ama anlamadığım sen ablamın orda olma ihtimaline karşı hep gelirdin orda olmadığını nasıl biliyordun bunu bilemem imkansiz tabi... Beraber değilseniz"

"Ne?! Hayır tabiki bunu nerden çıkardın hem dur benim anlamadığım da ne biliyo musun seni niye dün yatakhane'e Regulus Black getirdi.

"NE!? Beni o mu getirdi? Hem konuyu değiştirmeyin"

"Bir dakka bir dakka ne oluyo ya" dedi Dean

"Şimdi seni yatakhane'e niye Regulus bıraktı Mia? Ve sizde gerçeği söyleyin yalan olduğu çok bariz"

İlk benim konuşmamı beklediler
"Ben en son uyuya kaldığımı hatırlıyorum Boris beni getirdi zannetmiştim"

"Nerde uyuya kalmıştın ki seni görüp aa uyuya kalmış kucaklayıp yatak hanesine gotüriyim demedi heralde"

"Partide balkonda uyuya kaldım, o da yanimdaydı, beni daha fazla sorgulamayın ben gerisini bilmiyorum"

"Peki... Lily, James bize söylemek istediğiniz bir şey var mı? "

"Tamam be beraberdik ama siz her şeyi yanlış anlayıp tuhaf hale getireceksiniz diye söylemedik"

"Tamam biz tahminde bulunmayalım siz niye beraberdiniz?"

James ile ablam bir bakışma yaşadı.

"Lily ile sevgili olmayı deniycektik ve sizede tatilden sonra kesin bir şey soyliycektik ama siz fırsat vermediniz"

Boris "Burda çakma Sherlock Holmes dururken bir şey saklamak zor" diyerek kolunu omzuma attı.

Sonrasında yolculuk gayet normaldi.

Tren durdu herkesle vedalaşıp gidecekken

"Bana veda yok mu dün belim ağrıdı senin yüzünden çok nankörsün" dedi yanıma gelerek ablam durup konuşmamızı bekledi

"Teşekkür ederim ve bunu duyduğuma sevindim uyurken bile seni rahatsız edebilmişim"

"Uyanıkken sinir etmeni tercih ederim"

"Bende... Sevin bakalım bir süre bana katlanmıycaksın"

"Ne kadar mutluyum inanamazsın görüşürüz Evans" diyip kafamdaki şapkanın önüne vurdu.

"Seni hiç özlemiycem" diyip duvardan geçtik annemle babam orda bekliyorlardı. Ablama sarılıp geri çekildiler bu şaşırtıcı değildi 1. Sınıf'ın ilk tatilinde sarılmayı istemiştim ama bu beni üzmekten başka bir işe yaramamışdı. Eve gittik. Canım ablam Petunia bizi karşıladı.

"Sizi gördüğüme çok sevindim" dedi aylayla merlinim sakalının üzerine yemin ederim Regulus bu karıdan daha samimi.

Bavulumu neredeyse gereksiz eşya odasına dönüşmüş güya benim olan odama çıkardım. Yatağımın üstündeki esyari yere fırlattım zaten kullanılmıyorlardı boşuna burda duruyorlardı bunların yeri çöpdü. Yatağın tozunu önemsemeden üstüne atladım. Saniyesinde annemin sesini duydum "KHAİR" ne yapmıştım acaba yine daha doğrusu ne gözüne batmıştı. Aşşağı indim.
Efendim dercesine baktım.

"Ne bavulunu bırakiyosun biz kölen miyiz de taşıycaz bunu?"

"Benim değil bu" dedim düz bir tonda

"Üzgünüm anne ben unutmuşum" dedi merdivenlerin yukarısındaki ablam
"Tamam kızım sorun değil, Khair yukarı çıkar ablanın bavulunu." Dedim emir kipi ile ama daha fazla lafa katlanamazdım bu yüzden dediğini yapıp valizi tuttum merdivenlerden çıkartıp ablamın ayağının önüne sertçe bırakıp gittim. Ablamın suçu neydi biliyor musunuz ? Ağzını açıp tek bir laf bile etmemesiydi. Seviyordu prenses olmayı her konuda iyi olabilirdi zorbalığa dayanamıyor da olabilirdi ama kendisini yuceltecek ayrımcılığa göz yumuyordu. Hogwarst da o benim canım ablamdı ama evde Petuniadan bir farkı yoktu gözümde.

#lily sevmeyi ve sevilmeyi seviyor bu yönden bakarsanız bu durum mümkün#

Yattim. Maalesef muggellarda olduğu gibi 15 gün değil 1 aydı tatil bir insan nasıl olurda tatil olduğuna sevinmez?
Ders çalışmayi aileme katlanmaya tercih ederdim.

Yemek saatine kadar yattım. Yemek yemek istemiyordum ama bu sefer yanlarına gitmedigim için laf ederlerdi ama ben eminim beni zaten yanlarında istemiyorlardı. Laf olsun diye ordaydım. Yine bir tane Lily'nin bir tanede Petunia'in  sevdiği yemek vardı. Bilim bakalım ne ikisinide sevmiyordum.

Babam "Ee ne yapıyorsun oralarda Lily?" Diye konuşmayı başlattı.

"Hiç baba normal dersler falan"

"Onlara potterdan bahsetsene abla" dedim sırıtarak

"Potter kim?" Dedi babam tek kaşını kaldırarak.

"Arkadaşlarımdan biri baba"

"Daha doğrusu erkek arkadaşı" annemde babamda kaşlarını çatarak Lily'e baktılar kızmalarını beklemiyordum onlar kıyamadı biricik kızlarına ama umuyordum ki kızarlar. O benim için ev ve hogwarst olarak değişiyordu o zaman bende değişirdim.

"Bunu sonra konuscaz!" Dedi babam.

"İspiyonculuk hiç hoş bir şey değil Khair" diye devam etti

"Biliyorum ben sadece böyle seyleri bilmeniz gerektiğini düşünerek bilgilendirmek istedim" dedim sahte bir samimiyetle Lily bana 'niye yaotin bunu' der gibi bakıyordu umursamadım bir süre sonra kalkıp odama gittim.

....

Evet ilk günüm normalden daha az sinir bozucu geçmişti ama aynı şeyi diğer aylar için soyleyemiycem 4,5 kere kendi kendime kriz geçirip nerdeyse her gün ağladım. Neyseki bugün son gündü. He Lily e ne mi demişlerdi çok az ses yükselterek "böyle şeyler için yaşın erken tamam erkek arkadaşın olsun ama mesafeli olmayı unutma bizde şöyle böyle şeyleri' diyip saldılar.

# Khair bunlar yüzünden ilk geldiğinde utangaç göz önünde olmayı sevmeyen biriydi bir hatası görülüp eleştirilecek diye sonradan arkadaşları sayesinde oz güveni yerine geldi.#

Annemler bizi bıraktılar Lily ile vedalaşıp gittiler. Teker teker duvardan geçtik. İlk gördüğüm kişi Regulus Black di resmen onu bile özlemiştim. Yanına gidip uğraşacakken normalden daha suratsız olduğunu fark ettim. Gözlerim Sirius'u aradığında onun ap ayrı bir yerde olduğunu gördüm yanında kimse yoktu. Normalde beraber gelir sonra ayrılırlardı. Ama belli ki ikiside yeni gelmişti. O an ne olduğunu anlamıştım Sirius dediği şeyi yapmıştı. Kaçmıştı..

STARS*REGULUS BLACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin