Regulus
Siriusla eve geldik annemler "hoş geldiniz" diyerek yaptıklarına geri döndüler. Daha yeni bırakmışız gibi duran odalarımıza gittik. Ev cinleri eşyalarımızı taşıdı.
"Efendi Black anneniz saat tam 7 de aşşağı inmenizi söyledi""Tamam kreacher sağol"
Annemlerin ilgisizligine artık şaşırmıyordum bile abim griffindor a secildigindden beri bu ilgisizlik özellikle ona karşı çok arttı. Bence gereksizdi tamam Black ailesindeki ilk griffindor olabilirdi ama yinede Blackdi eğer abimle bir problemleri olucaksa bu safkan hakkındaki görüşü için olabilirdi ama onun görüşü hakkimda tek bir fikirleri yoktu çünkü onu dilemiyorlardı bile sadece 'biraz' asi olduğunu söyleyip duruyorlardı.
Saat 7 olduğunda abimde bende yemek masasındaydık.
Uzun süre sessizce yemek yedik. Arada annemle babam bakışıyordu. Yemeğin sonlarına doğru annem konuştu
"Biz bir karar aldık." Dedi
Sirius sessizce "her zaman olduğu gibi" dedi
"Haftaya misafirimiz geliyor" dedi babam sadece
"Yani?" Dedi Sirius bense sadece dinliyordum.
"Misafirlerimiz uzaktan kuzenlerimiz Caspar ve Charis geliyor ve tabi onların kızı Casiopia da geliyor..." Dedi garip bir sekilde
"...Aramızda bir nişan düzenlenecek" karın ağrıları anlaşılmıştı.
"Nasıl yani ne nişanı?!" Diye tepki gösterdi Sirius kaşlarımı kaldırdım hala olanları dinliyordum.
"Elbette her Black'in zamanı geldiğinde saf kanlılığı korumak için yapacağı nişan"
bunun elinde sonunda olucagını biliyorduk"Başlatmayın safkalığınıza falan!"
"Doğru konuş Sirius!" Diye atıldı babam. Sirius hızla sandalyeden kalktı.
"Nişan falan yok!" Dedi"Ne demek Nişan yok Sirius buna senin karar verebileceğini mi zannediyorsun!" diye bağırdı annem
"Afedersin!? Kim karar vericekti acaba benim hayatıma?!"
"Seni griffindor olmana rağmen kabul etmelerine teşekkür edeceğine bir de karşı mi geliyorsun!" Diye devam etti lafına
"Ne teşekkürü be? Size tek teşekkür ederim hayatımı mahfettiniz için!"
"Yeter Sirius! Ailenizin adını daha fazla kirletemezsin!"diye bağırdı babam benimse susmaktan ve izlemekten başka seçeneğim yoktu.
"Ben ailenin adını kirletecek hiç bir şey yapmadım!"
"Sen istesen de istemesen de nişanlanacaksın sonrada evleniceksin çünkü sen bir Blacksin!"
"O zaman artık olmam" dedi ve hızla yukarı çıktı.
"İn aşşağı Sirius!" Diye tekrar tok bir sesle bağırdı babamSirius
Saka mıydı bu olanlar? Ne demek nişanlanmak ben daha 17'me girmedim. Girmiş olsam bile zorla nişanlandıramazlar ben istediğimde evlenirim onların istedikleriyle değil hem yazık değil mi o kıza? Sevmediği sevilmediği biriyle evlenince ne olucaktı. Kimseye safkalık için katlanamazdım yada sevmedigim çocuklar yapamazdım.
Hemen eşyalarımı toparlamaya başladım. Çoğunlukla benim için önemli olan kıyafetleri alıyordum. Arkamı dönüp kapıya baktım Regulus'u gördüm. "Ne? Bunun olucagını biliyordun" dedim
"Evet haklısın biliyordum , sadece bu kadar erken olmasını beklemiyordum." Dedi
"Bak Regulus ben seni bırakmıyorum bırakmakta istemiyorum ama sen 2 yıl sonra sırf safkanlik için bir yabancıyla evlenebilirsin bu sana kalmış ama ben yapamam yapmam."
Dedim bir yandan eşyalarımı toplamaya devam ederken"Haklısın..." Diyip valizim ile geçmeme izin verdi. Kısa bir süre tek kolumla sarıldım o da tek koluyla karşılık verdi. "Umarım hiç bir zaman karşı taraflarda olmayız çünkü ne olursa olsun kardeşimsin..." Dedim ve kısaca başını salladı ama üzgün olduğu görebiliyordum. Daha sonra full başı yere bakar şekilde durdu. Merdivenlerden indim.
"Ne yaptığını zannediyorsun Sirius!"
"Gidiyorum!" Kapıyı çarpıp çıktım.
Regulus
Kapı sesini duyduktan sonra annem çok hızlı bir şekilde yukarı çıkarak aile ağacımızın olduğu yere gitti bende arkasından gidiyordum. Sirius'un yüzünü yaktığını gördüm. Gözümden düşen damlaya karşı gelemedim. Ama anında sildim. Annem gelip kolumu desteklercesine tuttu.
"En sevdiğim oğlumdun şimdi tek oğlumsun" dedi ve bir kere saçımı okşayıp gitti.Abimin güvende olacağını biliyordum arkadaşlarından birinin yanına gitmiştir ama bundan sonra onunla nasıl iletişim kuracaktım? Doğrusu önceden kuruyordum da sanki tek problem buydu.
Abimin dedikleri aklıma takılmıştı. Gerçekten dediği gibi olucaktı aynı şeyi 2 yıl sonra banada diyeceklerdi. Ben ne yapıcaktim evlenicek miydim? Büyük ihtimalle
Küçüklüğümden alışmıştım buna ama böyle olucagını hiç tahmin etmemiştim. Safkan bir kızı severim ve annemlerde beni onunla evlendirir zannetmiştim ama öyle olmamıştı. Yani henüz olmamıştı. Ama hayatıma bir anda safkan sevebileceğim bir kız girecek değildi ya umarım olurdu yoksa Sirius'un dediği gibi hiç tanımadığım biriyle safkanlik için evlenmem gerekicekti....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STARS*REGULUS BLACK
FanfictionBirbirlerini düşman olarak gördüyorlardı ama bu kendilerini kandırmaktan başka birşey değildi.