Kavga

146 16 18
                                    


# Gec geldiği için cook özür dilerim. Lütfen yorum yapın fikirlerinizi merak ediyorum. #
# İyi okumalarrrr 😽 #

Regulus

Biz sohbete devam ederken gözüm arka masadaki yavşağa -daha doğrusu yavsaklara- kaydı. İnsanlara alalade kufren biri değilim bu tarafa yani kızlara bakıp duruyodu. Bu ilk görüşüm değildi. Her baktığımda bu yöne bakıyordu. Artık kafama attı. Ama aptal biri değildim. Direkt dalmazdım.
"Hey Barty, şuradaki yavşağı görüyor musun?" Diye sordum ona eğilip sessizce
Kafasıyla onayladı.
Olayı anladığını biliyordum yani şimdi dalmanın zamanıydı.
Hızla ayağa kalktım.
"Bir sıkıntı mı var?" diye seslendim.

O ve bizim masadaki kızlar hariç herkes ayağa kalktı. "Yo benlik bir sıkıntı yok" dedi sorarcasına

"O zaman sende bir sıkıntı var."
"Ne sıkıntısı varmış lan bende" diye çıkıştı. Sarhoş olduğu belliydi ama umrumda değildi onun masasındaki diğer piçlerde kalktı.

"Umarım buraya bakıp duran gözlerin şaşıdır yoksa ben şaşı edicem şimdi."
Herkes sonunda konuyu anlamıştı.

Adam bu tarafa doğru yürümeye başlayınca bende yürüdüm elimdeki ağsayı sıkıyordum.

"Sen kimsin lan velet sana mı sorucam nereye bakıp bakmıyacağımı?"

"Benim yanımda insana bakıyorsan bana sorucaksın."

"Yanında ki insana dikkat ediceksin o zaman orospu gibi giyinmiycek."

Onun böyle bir şey demesiyle kafayı suratına geçirmem bir oldu. Yanindaki arkadaşları bana doğru ilerleyince Barty Boris ve Dean da onlara doğru ilerledi. O ana kadar arkamda olduklarını farkında bile değildim.

Khair'in bize doğru ilerlediğini görünce elimle durdurdum.

Adam bir yandan ayağa kalkmaya çalışırken bir yandanda küfür savuruyordu sadece bana değil Khair ile Agnes'a da. Ayağa kalkmasına bile müsade etmeden üstüne çıkıp yumruk atmaya başladım.

"Sana ağsa kaldırmaya bile değmez lan böyle ellirimden çek acıyı" dedim sinirle

Zaten sabah elime ulasan annemin gönderdiği mektuba ayrı sinirliyim. Şimdide bunlar olunca sinirimi çıkarıcak yer bulduğuma sevinmiyor değildim.

Bütün kargaşa bittiğinde -bitirildiginde- tabiki bardan atılmıştık.

Bardan uzakta karların ortasında bir kayada oturuyordum. Khair de nerden bulduğu hakkında hiç bir fikrimin olmadığı şeylerle patlayan kaşımı falan temizliyordu. Tabi aynı zaman da -hiç şaşırtmadı- bıdı bıdı etmeden de yapmıyordu .

"Ya sen niye ayyaş adamalara bulaşıyorsun? Deseydin ya kalkar giderdik"

"Ne yani Khair o size sapık sapık bakan gözlerini morartmadan öylece kalkıp gidicek mıydım? Çok beklersin"

"Ya tamam tamam da değdi mi hiç bir yerlerinin yaralandığına?"

"Değdi tabi bir daha bir kıza bakarken iki defa düşünsün."

Sessizlik oluştu. Beni haklı bulduğunu biliyordum.

"Bu arada beni orda yanlız bırakmadınız. Sağolun" dedim

"E heralde olum biz orda sap diye mi varız? Hem olay nerde biz orda" dedi Dean kendinden beklendiği gibi ciddiyetsizce.

"Evet sen sapsın." Dedi Agnes gülerek.
"Konuşana bak" diyip dil çıkarttı Dean

"Khair lutfen giydiklerine dikkat et hem üşümuyo musun? Kıştayız."
Dediğim an bunu dediğime inanamadım. Anında pişman oldum. Kızın girdiklerini insanların sapıklıklarıyla ne alakası var bakan köpeğe bile yan gözle bakabiliyo...

"Ne-"
"Yani yok şöyle"
"Ne diyosun Black? Ne alakası var? Sana mı sorcam?" Diyip elindeki pamuğu üzerime fırlattı arkasını dönüp gitti.

E haklıydı çok haklıydı ama bir anlık demiştim. Demez olaydım. Arkasından kalkıp yürümeye başladım.
"Ya Khair o manada demedim gerçekten.." hayır yani gittiği yerde belli değildi boş boş yürüyordu.

...

Bütün gün hanımefediye kenimi affettirmeye çalıştım. Başarı oranım %30 bence onu da yakışıklılığımdan elde ettim.

"Lan mal bir kıza böyle bir şey söylenir mi?" Diye Barty de Mallığımı dogruluyordu.

"Ya ne bilim oğlum öyle söylemiş bulundum."

"Hadi kıskandın onu anladık..."

"Bir dakka bir dakka ne kıskanması olum ne saçmalıyorsun?" Diye lafını kestim.

"He bir de reddediceksin?"

"Çünkü yok öyle bir şey" dedim ısrarla "hem niye kıskanıyım banane?" Diye devam ettim

"SANANE Mİ?!? Lan niye daldın adamlara o zaman" diye sorguladı. Mantıklıydı

Ama ben daha zekiydim. "Yani yanımdaki kızlara bakmalarına izin mi vericektim? Kim olsa yapardım."

"İyi hadi kıskanmadın niye dedin böyle bir şeyi"

"E onu düşündüğüm için tabiki"

"Niye düşünüyorsun ki onu?" Beni köşeye sıkıştırdı. Gailba o kadarda zeki değildim.

Verecek cevap bulamayınca duymamış gibi yapmaya karar verdim.

"Aloo kime diyorum?" Diye seslendi ama benim beynim çoktan başka yerlere gitmişti.

"Mal bu çocuk ya hemen cevap vermediğin şeyden kaç zaten" diye söylenmeye devam etti.

Bu konu ne kadar anlamaya çalışsam da bir yandan annemin yolladığı o sıçtığımın mektubu kafamı kurcalıyordu. Bir an önce cevap vermem gerektiğini biliyordum ama ne cevap vereceğimi bilmiyordum.

# Regulus kendini affettirmeye çalışmaktan söylediği şeyi neden söylediğini düşünmemişti ama artık uyanmaya başlıyordu. #

# annesinden gelen mektup ne hakkında olabilir ki? #

# umarım beğenmişsinizdir 🥲 #

STARS*REGULUS BLACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin