Khair"Khair yine ne yaptın?" Diye kızarak geldi Lily
"Ne yapmışım?!" Dedim korkarak.
"Mcgonagall seni çağırıyor, yine"
Oflayarak salondan ayrıldım. Artık cağırılmaya alışmıştım ama daha tedavi zamanı gelmemişti. Yine nedenini bilmiyordum.
İçeri girdiğim de bu aralar çok gördüğüm Regulus Black' i gördüm. O an korkmaya başladım çünkü çok fazla yasak saat kuralını ihlal etmiştik. Acaba bir öncekiler mi yoksa en son gittiğimiz zaman mi yakalanmistık."A Khair gelin lütfen" diye Slughorn' u yeni gördüm ve tahmin ettiğim şeylerin yanlış olduğunu anladım. Konu...
"İkimizde burda olduğunuza göre artık neden bize haber vermeden ders çalışmayı bitirdiğinizi açıklamak istersiniz sanırım." Dedi mcgonagall sert bir şekilde.
Regulus benden önce "Efendim biz tatilden sonra sizden bir komut gelmeyince ne yapacağımızı bilemedik bir haber alasaya kadar durduk" dedi benim diyeceklerimin birebir aynısını diyerek.
"Tamam artık durabilirsiniz zaten durmuşsunuz ama sınavlardan sonra ikinizden birinde düşüş görürsek derslere devam edersiniz ve hocanın kim olduğuna da notlar karar verir"
"Peki profesör" diye onaylayıp çıktık.
Regulus "tüh yakalanmışız. Yine aynı günlerde yapalım olur mu? Boşuna cumartesi gününü mahfetmeyelim."
"Tamam katılıyorum" diyerek iki farklı kolidora ayrıldığımız da o tekrar arkasına dönüp bana seslendi
"Evans" bende arkamı dönüp ona baktım "Efendim?"
"Bugün ne yapiyosun? " Cevap vermeden önce düşündüm bir şeyler yapmak mi istiyecekti acaba ne derse desin yine de planım vardı -maalesef-"Bizim grupla bir yerlere gidicektik."
Dedim tereddüt ederek"Hm anladım tamam." Dedi gitmeye kalkıştı ama o gidemeden.
"Neden? noldu?" Yani zaten meraktan ölüyordum. Belki bir ihtimal cevap verirdi.
"Bir önemi yok merak ettim." Dedi tahmin ettiğim gibi gerçek nedeni söylemedi.
"İsterseniz! Crouch ve sende gelin. Yani dediğin gibi bizim grup olucak yani boris de orda yani... siz bilirsiniz tabi" yine gitmesini durdurmak için ilk kelimemi sesli söylemiştim ve ise yaramıştı.
"Tamam tamam ben Barty ile konuşurum gelebiliriz belki... Diğerleri için sorun olmaz mı?"
Üzgünüm canım arkadaşlarım ama çağırırken aklımın ucundan bile geçmediniz.
"Yok ya alışmışlardır artık" dediğime hafif güldü "peki diyip ayrılabildik sonunda
Umarım ne yapacağımı sormasını yanlış anlamamışımdır da onları çağırarak kendimi rezil etmemişimdir.
Diye geçiriyordum sürekli içimden....
Herkes bana kızgın kızgın bakıyordu. Boris hariç tabiki o oldukça mutluydu.
"Ya gerçekten üzgünüm öyle kibarlık olması için bir anda söyledim. Hiç aklıma gelmedi."
Kibarlık olsun diye söylememiştim gelsin-ler- istiyordum. Ama kendimi affettirmem de gerekiyordu."Tamam ya bana da uğraşacak yeni insanlar çıktı o kadar kızmadım ben" dedi tatliskom canım Dean'ım
"Yanlış anlama Khair bunla hiç bir ilgisi yok ben zaten gelemeyeceğimi soyliycektim" dedi Hope bu sefer gözler ona döndü.
"Aa neden?" Diye sordu Agnes
Ben şaşırmamıştim zaten uzun zamandır bizimle takılmıyodu bir problem olduğunu sezmistim bununla beraber emin oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STARS*REGULUS BLACK
FanfictionBirbirlerini düşman olarak gördüyorlardı ama bu kendilerini kandırmaktan başka birşey değildi.