Mektup

25 2 9
                                    

Regulus

"Pist hala küs müyüz ?" Diye Khair'in kolunu dürttüm. Bu işlemi 75. Yapışım falandı gailba

"Kolum çürüdü Regulus !" Dedi sinirle inat etmişti.

"Ya küs değiliz de bende Yapmayı bırakıyım." Dedim tekrar dürterek.

Omzunu silkti. "Altı yıldır küsüz şimdi mi aklına geldi"

"Hayır altı yıldır küs falan değiliz. Birbirimizle uğraşıyorduk. Şuan onu bile yapmıyoruz. Bir haftadır triplisin hadi ya" Diyip tekrar dürttüm.

"Yoo gayet düşmandım ben seninle" hala tripliydi.

"Düşmanlık küslük değildir. Hem ne düşmanı ben öyle bir düşmanlık hatırlamıyorum?" Khair sonunda bana döndü ama sanki çok garip bir şey demişim gibi gözlerini sonuna kadar açarak bakiyodu bana

#cok garip bir şey demisti#

"Lan birbirimizin ağzına sıçmadık mı ben altı yıldır yalan bir hayat mi yaşıyorum? Nasıl bu kadar inanarak yalan söyleyebilirsin?" Abartılı bir sesle

"Ne yalanı be?" Dedim
"Of bak hala" demesiyle birlikte konu değiştirdim.

"Bak hadi ben hatamı anladım bugün kontrolde var seninle gelicem zaten yorma kendini trip atmakla"

" Ben hiç yorulmuyorum sen merak etme" demesine oldukca boş bir bakış attım.

Kahkaha atıp "tamam tamam, ne bakıyorsun mal mal hatanı anladıysan atmıycam trip" dedi

"Oh be sonunda!"

...

St mungo dan çıkmıştık.

"Ee Black sana bir söz vermiştim onu tutmanın zamanı geldi bence" dedi Khair

"Ne sözü?"
"Hani yüzme öğreticektim ya"
"Ay yok yok hem sen yeni hastaneden çıktın saçmalama" dememle Khair'in sinirden kızardığını farkettim

"Bana bak Black sana surdan gelişi güzel bir çakarım. Ben insanlara bu yüzden hasta olduğumu söylemiyorum sakın bir daha bunu bahane etme gidiyoruz"

"Tamam tamam demedim bir şey. Ama bahane falan yok yani"

"Bok yok yüzmekten korktuğun için bu çaba ama yani bir şeyler yapasin yoksa BENİMLE anlarım" of bu kız tribi çok iyi kullaniyo ya

"Tamam tamam öğret bakalım" dedim endişeyle tekrar trip çekemezdim.

...

"Valla yasak ormana o kadar çok geliyoruz ki bir gün belamıza bir şeyler yapıcaklar da ne zaman bilmiyorum." Dedim geçen beni gole düşürdüğü yere gidiyorduk.

"Şş sende bundon korkuyosun, yüzmekten korkuyosun, kediden korkuyosun tamam biliyoruz slytherinsin de yani korkaklar prensi olucağını düşünmemiştim." Diyip kahkaha attı.

"Hahaha çok komik bir kızsın sen ya" diyip çok ciddi bir şekilde baktım ve devam ettim. "Korkaklar prensi falan değilim ben. Korkmuyorum rahatsız oluyorum sen çok abartıyorsun" diyip kollarımı bağladım.

"Tamam tamam üzülme şaka yaptım." Diyerek elini koluma koydu. Omuz silkip 'hıh' diye bir ses çıkarttım trip sırası bana geçmişti kaçırır mıyım hiç.

"Reguluus? Reg?" Hala bakmıyordum. "Tamam lan gitmeyelim diye geri haraket ettiginde tribime son vermek zorunda kaldım.

Kolundan tutup geri çevirdim"iyi tamam bir trip attırmadın."

"Attırmam tabi burda sadece ben trip atabilirim" dedi şirin bir şekilde.

"İyi öyle olsun" diyerek kolumu omzuna attım.
....

Khair

"Ee hazır mısın?" Dedim

"Bundan nefret ediyorum"

"Ama öğrenmelisin Reg ya bir gün lazım olursa ve seni kurtarıcak bir kahraman olmazsa?" Kahraman derken kendimi işaret ediyordum.

"Eğer kahramanımı yanımdan ayırmazsam sorun olmaz" diyip piç gülüşü attı. Ama bu dediğini duymazdan geldim.

Çantalarımızı ağacın kenarına attıktan sonra aklıma defter geldi burda olmamızın sebebi o defterdi. Ne vardı içinde bu kadar gizli olan...
"Regulus!" Bana baktı.
"Ne vardı o defterin içinde?"
"Hangi defter?" Diyip kaşlarını çattı
"Salağa yatma reg o çizim defteri cok öerak ettim yanında mı?"
"Hayır yanımda değil ve boşver içinde ne olduğunu." Bu sefer ben kaşlarımı çattım
"Ama ben sana en özel seyimi söyledim ayıp değil mi?"
"Lütfen Khair ısrar etme.. Ben sana benim patronusumu nerden bildiğini soruyor muyum?" Dedi beni yakalamıştı o an susmaya karar verdim ve o bundan çok memnun görünüyordu.
...

"Ee hadi yüzmüyor muyuz?" Dedim heyecanla
"Benim tercihim o yönde aslında"
"Susar mısın? Çıkar formayı hadi!" Bunu sinirle söylediğimde kıkırdamasını duydum.
"Regulus sapık mısın? Sanki ne manada dedim bilmiyosun" Hala sırıtmaya devam ediyodu
"Tamam tamam ben anladım bana bu kadar meraklı olma üzülürsün" diyip sırıtmadının yanında göz kırptı. Bu sefer gülen bendim
"Ben sana meraklıyım? sen beni üzüceksin? Bu gercekten komikmiş" bir yandan yüzmeye hazırlandım.
"Ben hazırım hadi!" Dedim bana döndü
"Bende hazırım.. ay yani değilim" diyip hızlı hızlı haraket etmeye başladı. Gülmemek için zor durdum.

Neyse ki göl sığdan başlayıp derine gidiyordu girmek problem değildi. Regulus yanımda yürürken sığ kısım derinleştikce elimi sıkmaya başladı ne ara elimi tuttu bilmiyordum ama o da farkında değil gibiydi.
...

"Khair bak iyi gidiyorum dimi?" Diye yüzmeye çalışırken bir yandan benden onay alıyordu.
"Hayır anlayamıyorum bu omuzları hiç yüzmeden nasıl yaptın? Derken bir yandanda omzundan tutup bir ileri bir geri sallıyordum onu
"Niye çok mu etkilendin?" Diyip sırıttı her şeyi kendi aleyhine çeviriyordu.
"Hmm çok etkilendim... cahilliğinden" diyip kahkaha attım.
Biraz daha çalıştıktan sonra
"sen calışmaya devam et ben biraz dinlenicem" dedim.
"Tamam olur" ne kadar itiraf etmese de yüzmeyi sevmişti yoksa tek başına hayatta durmazdı.
Yerde mektup zarfı gördüm bu sabah bana gelen mektubu çantama atmıştım. O düştü sanırım diyip aldım. Hazır müsaitken okumaya karar verdim.
"Ne okuyorsun beni izlesene!" Diye bağırdı Regulus.
"Sabah annem mektup yollamış onu hızlıca okuyup seni izlicem bekle" dedim o da bana onay verdikten sonra mektuba döndüm  ama başlangıçta yazan 'Sevgili oğlum Regulus' yazısını görünce benim olmadığını anladım zaten mektubu açarken önceden açılmış gibi hissetmiştim ama regulus bunu çok iyi kapatmış olmalı.
Okumamam gerektiğini biliyordum ama kendime engel olamadım.

Sevgili oğlum Regulus Black

  Direkt konuya gireceğim. Kanı bozuk hain abin evi terk edip aile adımızı rezil ettiği için toparlanması gereken bir ünvanımız var. Elbette toparlayabilecek olan tek kişi, tek oğlumuz sensin. Bu nasıl olur diye soruyorsan çok basit elbette onun yerine getirmediği görevi üstlenmen gerekiyor. Yani nişan şu an buna yaşın yetmediği için onun yerine bir söz düzenlenecek. Yaşınız yettiğinde nişanlanıcağınıza dair bir söz ailelerin içi rahat etsin diye bu söz yaz tatilinde gercekleşmiş olacak. Sen abin gibi değilsin bunu anlayacağına eminim. Ya o zaman'a kadar safkan bir gelin adayı bulursun ya da biz buluruz. İyi günler. Derslerine iyi çalış. Layık bir Black ol.

Okumayı bitirdiğinde kulağım çınlamaya başladı. Boğazıma bir yumru oturdu. Neden böyle bir tepki vermiştim banane bundan kiminle sevgili olursa olsun yada nişanlanırsa nişanlansın....

#Aylar sonra merhaba kitabı unutmuştum bastan sona okumam gerekti bu bölümden sonra hersey daha güzel olucak yada daha kötü nihahah#

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

STARS*REGULUS BLACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin