Első fejezet

133 8 1
                                    

Jungkook szemszöge:

Szaporán vettem a levegőt, sípolt a fülem és szakadt rólam a víz. Nem vágytam másra csak, hogy végre pihenjek legalább egy fél órát, így mikor beléptem a szobámnak csúfolt helységbe egy az egyben elfeküdtem az ágyon és lehunyt szemekkel élveztem, hogy van egy kis szabadidőm. Nem szoktam így elfáradni viszont büntetésben vagyok és nem kaptam ételt már egy napja és nem bírom a fizikai munkát.
Jeon Jungkook vagyok, 20 éves és még semmit sem láttam a világból. Nem tudom milyen élet létezik még ezen kívül hiszen nem volt lehetőségem megtapasztalni. Kiskorom óta itt élek, ahogy sokan mások is, egy gazdag ember vett magához de nem tudom miért vagy, hogy az igazi szüleimmel mi történt. Minden napom szenvedés és tudom, hogy amit velünk csinálnak az undorító. A napjaim nagy része abból áll, hogy mindenféle nehéz fizikai munkát végeztetnek velem ezt mind azért, hogy jó testem legyen aminek meg is van az eredménye és büszke is vagyok rá csak nem ilyen áron. Kitanítottak arra is hogyan legyek jó a szexben. Ez annyit takar, hogy 14 éves korom óta minden nap le kell feküdnöm valakivel amit a gazda végig néz és ha nem tetszik neki akkor büntetést kapok, mint például most is. Igen erre a része értettem, hogy undorító de mást nem tehetek nem ellenkezhetek nem szólalhatok fel mert erre vagyok nevelve. Nekem az a kötelességem, hogy szolgáljak és minden kívánságot teljesítsek annak aki felsőbbrendűbb nálam.

-Jeon! -hallottam meg kintről egy erőteljes mély hangot majd nem sokkal később már ki is vágódott az ajtó és egy férfi lépett be rajta. Gyorsan felálltam majd mélyen meghajoltam előtte mire gunyoros mosolyra húzta ajkait, majd amit eddig a kezeiben tartott nekem dobta. -Ezeket vedd fel és szedd össze magad mert úgy nézel ki mint egy nyomorult! -köpte felém a szavakat. -Ha kész vagy gyere le! -bólintottam mire a férfi kiment a helységből.

Felvettem a földről a leesett ruhadarabokat majd jobban szemügyre vettem és meglepetten forgattam kezeim közt az anyagokat. Egy elegáns fekete farmer nadrág volt egy ugyanúgy fekete inggel, az anyagából ítélve nem tűnt olcsónak. Nem értettem miért kaptam ezeket de gyorsan elmentem lezuhanyozni majd magamra vettem az új szerzeményeket, ezután elindultam a hatalmas ház előterébe, ahol már ott állt az a férfi amelyik az előbb bejött hozzám, és még három társam.

Ismét meghajoltam, a középkorú férfi pedig intett, hogy kövessük. Láttam a többieken, hogy ők sem igazán értik a helyzetet de az úton senki sem szólt semmit. Nem sokkal később megálltunk egy hatalmas épület előtt majd kiszálltunk az autóból. Még sosem jártam a városban így kíváncsian néztem körül és már az is megfordult a fejemben, hogy talán elengednek minket de ez szerte is foszlott mikor a férfi aki eddig vezetett minket vállon lökött és elindultunk az épület bejárata felé. Bent rengetegen voltak és pár másodperc múlva egy lány jelent meg előttem majd intett, hogy menjek utána. Kezdtem teljesen összezavarodni, nem tudtam mit akarnak velünk csinálni főleg akkor mikor kiállítottak minket mint valami árut egy kisebb színpadra. A férfi aki elhozott minket a mikrofon elé állt és mikor meghallottam a hatalmas pénzösszegeket és a neveinket kezdtem érteni a dolgot.

Most eladnak minket?

Egy kis idő múlva minket vissza küldtek a színpad mögé mire értetlenül fordultam az egyik társam felé.

-Te tudod mi történik itt? -néztem rá mire lehajtotta a fejét.

-Aki a gazdánál betölti a 20. életévét azt eladják. Rabszolgának vagy valami másnak azt nem lehet tudni! -pillantott végül rám.

Szóval semmi sem fog változni csak máshol leszek...

Csalódottan dőltem hátra miközben lehunytam pilláimat és próbáltam a gondolataimat elterelni. Nem értettem semmit. Nem értettem, hogy miért ezt az életet szánta nekem az ég és, hogy miért nem lehetek boldog. Igazából azt sem tudom, hogy a boldogság mit jelent.

-Jungkook! Jungkook ébredj! -hallottam meg magam mellől egy tompa hangot, mire ijedten pattantak ki a szemeim és meg is pillantottam a társam és azt a férfit aki ide hozott minket mögötte pedig egy másikat.

-Jeon! Mától ennek az úrnak fogsz dolgozni! -mosolyodott el majd a mellette lévőre mutatott. Felálltam majd gyorsan meghajoltam előtte. -Légy engedelmes és ügyes, mint ahogy mindig voltál! -suttogta a fülembe nevetve mikor mellém lépett.

-Jumgkook! Seo Jihoon vagyok, nyugodtan tegezz! -mosolygott rám kedvesen az új főnököm mire én is megeresztettem egy félmosolyt. -Gyere kövess! -karolt belém amit furcsálltam hisz eddig nem volt velem ilyen közvetlen senki.

Az épületből kiérve egy autóhoz mentünk aminek az ajtaját ki is nyitotta nekem. Nagy szemekkel ültem be az anyósülésre majd megkerülve a járművet ő is beszállt.

-Nagyon felkeltetted az érdeklődésemet. -szólalt meg egy hosszas csend után. -Pont egy ilyen jóképű, izmos, fiatal férfi kell nekünk és mint mondták tehetséges is vagy. -pillantott rám szemeiben pedig furcsa csillogást lehetett felfedezni. -Ígérem, hogy nagyon fogod te is élvezni a dolgot.

Nem szóltam semmit mert nem tudtam, hogy szabad e így újabb csend telepedett közénk. Nem sokkal később egy elég nagy de hétköznapi családi házhoz értünk majd mikor kiszálltunk a férfit követve léptünk be a tágas előtérbe.

-Megjöttél szívem? -szaladt felénk egy fiatal nő majd megcsókolva üdvözölte Mr.Seot.

-Igen meg! Nézd mit hoztam! -vigyorodott el ismét a férfi, majd a nővel együtt alaposan végig mértek mire lehajtottam a fejem mert elég kényelmetlenül éreztem magam.

-Nem semmi, istenien néz ki. -nevetett fel a nő perverzen.  -Megmutatom a szobádat. -ragadta meg hirtelen a karomat majd húzni kezdett fel a lépcsőn egyenesen egy ajtó felé amit mikor kinyitott betolt rajta.

-Az én nevem Soomin! Nyugodtan pihenj, este pedig bemutatunk neked valakit. -simított végig felsőtestemen majd ingem felső két gombját kigombolta. -Már alig várom! -suttogta fülembe majd gyorsan ellépett tőlem és elhagyta a szobát.

Sokkosan álltam egyhelyben és mozdulni sem bírtam. Akkor még nem tudtam, hogy az, hogy ide kerültem egy hatalmas fordulat az életemben.

Meglepődve pillantottam körül és eléggé lesokkolt az amit láttam. Maga a szoba szép, letisztult volt. Fehérek voltak a falak és egy hatalmas ágy terült el a szoba közepén mellette mindkét oldalon egy hozzá passzoló éjjeliszekrénnyel. Ami viszont szorongást váltott ki belőlem az az ágy előtt lévő hatalmas ketrec volt. Egyszerűen fel sem tudtam fogni, hogy mégis mi az istent kezdenek vele de lehet nem is akarom tudni, bár ha itt van, annak oka van és lehet nekem is részem lesz benne. Jobban megnézve a ketrecen belül a sarkában egy matrac is volt a földön párnákkal és egy takaróval. Olyan volt mintha valaki élne benne akár csak egy állat. A gondolatra felfordult a gyomrom de gondolataimat az új gazdám zavarta meg.













Sziasztok! 🥰
Annyi sok kihagyás és szünet után egy új történettel érkeztem, ám nem egyedül!
Jungkook karakterét már megszerethettétek tőle, régebbi közös munkáink a Piros Virág, és a Gay Adventure is. Ezúttal is köszönöm a barátnőmnek, thv_wife95

Reméljük elnyeri a tetszéseteket, kellemes olvasást!
🥰

Captive Love |Taekook|Where stories live. Discover now