פרק 14

109 10 1
                                    

טיה

"ואז אמרתי לו שאני אוהבת אותו" אלכס נראתה כאילו זה היה הרגע המאושר ביותר בחייה "אומייגד" ולרי קפצה בהתלהבות "מה הוא אמר?" המשיכה ודחקה בה, עשינו ערב בנות בחדר שלי כי אלכס קראה קוד סגול שזה אומר שיש לה משהו לספר אז חייב הערב ערב בנות אבל אז ולרי רשמה לנו שיש לה קוד שחור שזה אומר שיש לה בעיה

אני המשועממת היחידה? כנראה.

לאלכס יש סנטימנטים גבוהים היא כותבת רגעים ומשפטים שחשובים לה והיא שומרת אותם בקופסאות קטנות בחדרה יש לה קופסה סגולה מרובעת בשבילי קופסה כחולה עגולה בשביל ולרי ואני משערת שקופסה אדומה בצורת לב מצאה את עצמה בארון של אלכס. היא העבירה לנו פתק ירוק וצנחה אחורה במיטתי.

"אוף" נאנחתי, הזוגיות האחרונה שהייתה לי הייתה לפני שנה וחצי "אני מקנאה כל כך" ולרי צנחה במיטה ונשענה על מרפקיה "בחיים לא הרגשתי ככה" אלכס חזרה למצב ישיבה "אני מרגישה שזה באמת משהו הוא גורם לי להרגיש כל כך מיוחדת"

"את באמת מיוחדת ומגיע לך להיות שמחה. ול נראה לי שהגיע הזמן"

"זמן למה?" אלכס חזרה למציאות מהחלומות שלה

"לשיחה של החברות הכי טובות" ולרי אמרה בנימה רצינית ואלכס גלגלה את עיניה.

"איך את מספרת לאחים שלך מבלי שהם יפרצו לפה בלילה ויצודו את שניכם" מבטה של אלכס השתנה לשמע המילים שלי, האחים הגדולים שלה -מרקוס ולוקאס- הם כל כך רכושניים כלפיה שאני בספק גדול שהם לא יבואו לפה.

"אני מתכננת על להתעלם מהנושא שיחה הזה אבל אני כן אספר לאימא ואבא שלי ואגיד להם לא לדבר איתם על זה ואם איך שאני מכירה אותם הם ייפנו גם אליכן אז תתעלמו. אוקיי אני סיימתי תורך ול למה קראת קוד שחור?"

"יש לי בעיה רצינית" ולרי התחילה ואני חושבת שאני יודעת על מה מי היא מדברת "אני חושבת שאני קצת אממ מאוהבת?"

"ולרי זה מושלם סוף כל סוף כל הספרים שלך השתלמו" אלכס קפצה על ולרי בחיבוק אבל ארשת פניה של ולרי לא השתנתה מהבעת הכאב "לא זה לא, זה צ'ארלי"

צ'ארלי

למרות שחשדתי שזה מה שהיא הולכת להגיד לשמוע אותה אומרת את זה בקול רם היה קצת מפתיע.

"ידעתי! מה הבעיה?" מיהרתי להשיב לה למרות ששוב אני בטוחה שאני יודעת מה התשובה, ולרי חושבת על כל דבר יותר מידיי היא נלחצת בקלות או מוותרת על דברים מחוסר ביטחון ואני יודעת שיהיה לה קשה עם רגשות כאלה ואני חייבת לעזור לה אסור לה לוותר על דברים כי היא מפחדת.

"את באמת חושבת שמשהו יקרה" היא צחקה בזלזול "נראה לך שצ'ארלי ברוקס ישים לב אליי? מה כל כך מרהיב בי?"

shadowsWhere stories live. Discover now