אלכס
הצילו
למה אני כל כך מפחדת מזה? בינתיים זה הולך די טוב לא? נראה שהם מחבבים אותי אבל אני חייבת שהם יאהבו אותי בשביל כריס, אני חייבת לגרום לו להיות מאושר בדיוק כמו שהוא גורם לי להרגיש.
"אלכס את אוהבת ספורט?" הארי היה זה שפנה אליי "טניס וזה הכל בערך"
"את יודעת לשחק?"
"כן אני הייתי בקבוצה של התיכון שלי" כריס לחץ את ידי שוב ואני החזרתי לו לחיצה "גם אני, אולי את תצליחי ללמד את כריס אני כבר פרשתי" כולנו צחקנו אבל אני לקחתי את זה כמשימה החדשה שלי, בעבר כבר לימדתי את טיה וולרי טיה הייתה סבבה אבל עדיין העדיפה כדורגל וולרי הייתה ממש טובה אבל היא בחרה להמשיך בכדורסל.
"אלכס איזה סדרה את הכי אוהבת?"
"קשה, אבל אני חושבת ש"צער גידול בנות"
"אוי אני אוהבת את הסדרה הזאת מאוד" אימא של כריס התערבה בשיחה ואני די שמחתי שהיא התחילה לדבר איתי כי די פחדתי כשהיא שתקה "אני גם מאוד אוהבת את הסדרה "חופים של סודות" כריס גיחך ואני לחצתי חזק על ידו כדי שיפסיק "גם אני, ולרי אחת החברות הכי טובות שלי גם אוהבת "חופים של סודות" היא זאת שאמרה לי לראות" השבתי לקיילי שעה שכריס המשיך לגחך.
המשך הארוחה לא הייתה כזו מלחיצה כמו שחשבתי שהיא תהיה, הארי סיפר סיפורים על כריס כשהם היו קטנים אני צחקתי כריס התעצבן שאלו אותי כמה שאלות אכלנו צחקנו והיה ממש נחמד.
"אלכס אני יכולה לדבר איתך?" כריס סימן לי בניד ראש ללכת ואני קמתי והלכתי אל עבר קיילי שהובילה אותי אל חדרה.
כשנכנסנו לחדרה של קיילי ראיתי את הארי יושב בכיסא השולחן של החדר שהיה צבוע בגווני אפור עם מיטה בצידו השמאלי ושולחן אפור מצידו הימני מול השולחן עמד ארון לבן.
אני וקיילי התיישבנו על המיטה "תראי אלכס, כריס אוהב אותך מאוד ואנחנו יכולים לראות שגם את אוהבת אותו אני רואה עד כמה כריס יותר מאושר כשאת כאן הוא קורן כזה והוא הרבה יותר טוב ממה שהוא היה, לכריס תמיד יש את המחשבה הזאת שהוא צריך לרצות אחרים הוא חושב שקשה לאהוב אותו בשביל מי שהוא אלכס, אני אוהב את אח שלי מאוד ואני שמח שאת איתו כי עכשיו הוא היה הרבה יותר מאושר מאתמול והוא גם סיפר לי שאת מרגיעה לו את הרצון הזה ואת המחשבות הללו את משהו מיוחד אלכס, תודה"
וואו
ידעתי את זה על כריס יכולתי להגיד זאת בעצמי אבל המילים של הארי נגעו בליבי. "הארי אני לא יודעת מה זה בו אבל בחיים לא הרגשתי ככה כלפי מישהו ואני יודעת שקשה לו בקטע הזה ואני שמחה שאמרת לי איך הוא מרגיש כי זה כל כך חשוב לי, אני יכולה להבטיח לך שכל עוד אני יכולה אני אעשה הכל כדי לגרום לו לאושר ולרוגע ולהרגיש נאהב כמו שמגיע לו כי כל כך מגיע לו"
YOU ARE READING
shadows
Romansa-_-גמור-_- "שאדווז" להקת רוק מצליחה עם שירים נהדרים ומעריצים בכל רחבי העולם. ארבעה בנים שמאז חטיבת הביניים היו בלתי נפרדים מוצאים את עצמם מקימים להקה. לאחר אלבום מצליח ותקליט פלטינה הבנים מחליטים לצרף ללהקה קולות נשיים במטרה לשפר את הלהקה. הלהקה מצל...