צ'ארלי
"שלום וערב טוב לכל חובבי הרוק ברחבי לונדון, שמי הוא בריטני גולד ואני יושבת פה ליד שניים מהזוגות המפורסמים בכל רחבי העולם אז שלום לאלכסנדרה מילר, כריסטופר פרקר, צ'ארלי ברוקס וולרי אלן" אלכס נכנסה אל האולם רחב הידיים ראשונה והקהל השתגע ונשמעו צעקות ומחיאות כפיים רועמות, אחריה נכנס כריס והקהל חידש את תרועותיו הרועשות
אני נכנסתי אחרי כריס אל האולם שהכרנו כולנו טוב ומולי נצבה הספה השחורה שמולה עמדה כורסה שחורה גם כן שעליה ישבה בריטני גולד המראיינת הראשית ב"חדשות הבידור של לונדון" בשמלה סגולה, התיישבתי ליד כריס שעה שולרי התיישבה לידי
כריס ואלכס תיאמו את בגדיהם כמוני וכמו ולרי הם לבשו חולצה לבנה קצרת שרוולים ורפויה עם ג'ינס כחול ארוך ונעליי אייר פורס לבנות, אני וולרי לבשנו חולצה כחולה קצרת שרוולים ורופיה גם כן עם דגמ''ח ג'ינס שחור ארוך אני נעלתי את נעליי האייר ג'ורדן השחורות-לבנות שלי וולרי נעלה את נעליי האייר ג'ורדן האפורות-לבנות של טיה.
הוזמנו להתראיין אצל בריטני גולד כשעה אחרי הפוסט הראשון שלי ושל ולרי הזמינו את ארבעתנו לראיון זוגות מיוחד.
"אז כמו שכולכם מכירים אותי אני נגשת ישר לעניינים ולרי, מה למה כמה איך ומתי?" בריטני פנתה בגופה אל ולרי וולרי צחקה "את האמת שגם אני לא יודעת, אבל באיזשהו מקום תמיד אהבתי את צ'ארלי"
הפרפרים בבטן שלי התעוררו לחיים שעה שכל הקהל הוציא אנחת "אוו" ביחד "צ'ארלי, מי אמר קודם למי ומה גרם לכם לעשות זאת?"
"שמעתי את אלכס וכריס מדברים עלינו ואז שכריס שם לב שאני שם הוא צעק עליי ללכת אליה" כריס הכה אותי קלות עם מרפקו ואני החזרתי לו
"אלכס, מה הרגשת כשראית את צ'ארלי והבנת שהוא שמע הכל?" בריטני עטתה את הבעת החוקרת שלה שעה שהפנתה את גופה אל אלכס
"בהתחלה חרטה, לאחיות יש כמו חוק לא כתוב "לא מגלים לקראש שלה שהוא הקראש שלה" אבל רק כשהוא הלך הבנתי שאם הוא לא היה שומע אותי היה לוקח להם שנים להבין שהם אוהבים אחד את השנייה" אלכס צחקה וולרי הכתה בי קלות בברכה הימנית ואני החזרתי לה עם ברכי השמאלית.
"ולרי, את ואלכס מכירות מחטיבת הביניים תוכלי לספר לנו איך הכל התחיל?"
"אוקיי, עברתי ללונדון שבועיים לפני תחילת הלימודים ובאותו יום אישה אחת דפקה לנו בדלת עם קופסת כעוגיות בידיה ושלושה ילדים מאחוריה, אימא שלי ואני פתחנו את הדלת והיא הציגה את עצמה כקמילה מילר אימא של אלכס היא סיפרה לנו שהיא גרה כמה בתים ליד הבית שלנו והציעה לאימא שלי אם היא רוצה שאני אלך לשחק עם אלכס בגינה הקרובה לכמה שעות, כשהלכתי עם אלכס ואחים שלה היא ישבה בפינת מגרש הכדורסל עם הגיטרה הקלאסית השחורה שלה בזמן שאחייה שיחקו כדורסל, התיישבתי לידה והיא ניגנה איזה שיר ושרה לצלילי הגיטרה ואני הצטרפתי אחרי שהשיר נגמר החלטנו שאנחנו חברות הכי טובות ושאנחנו הולכות ללמוד בתיכון C.L.N ביחד, אחים שלה -מרק ולוק- שאלו אם אני יודעת לשחק כדורסל והציעו ללמד אותי ואני התאהבתי במשחק הכדור הזה, אני ואלכס נפגשנו כל יום באותו מגרש כדורסל שהיה בגינה היא ניגנה ואני שיחקתי עם הכדור שהמילרים הביאו לי-"
YOU ARE READING
shadows
Romance-_-גמור-_- "שאדווז" להקת רוק מצליחה עם שירים נהדרים ומעריצים בכל רחבי העולם. ארבעה בנים שמאז חטיבת הביניים היו בלתי נפרדים מוצאים את עצמם מקימים להקה. לאחר אלבום מצליח ותקליט פלטינה הבנים מחליטים לצרף ללהקה קולות נשיים במטרה לשפר את הלהקה. הלהקה מצל...