Olm ben gerizekalıyım little space Minho yazarken bi an hikayeleri karıştırdım (ama spoiyi sildim sikinti yok👍)Düşünüp durdu Hyunjin, nasıl böyle oldu? Jisung buna nasıl inandı? Ona göre kasıtlı yapmıştı zaten Minho'dan soğumuştu.
Changbin'in gönderdiklerini iyice inceledi, kimseye söylemeyecekti Jisung'la kendi konuşup olayı çözmeye çalışacaktı. Jisung'a mesaj attı.
Hyunjin
Ss5x
Bunu acıkla hemenJisung
Sana hesap vermek zorunda değilim
Ama yinede bir acıklama bekliyorsan
Minho'dan soğudum tamam mı?
Oyun oynarken geçirdiğim zaman daha eğlenceli geçiyor
Sslerdeki olay da doğru
Olayın Wonyoungla bir alakası yok
O bana sadece doğruyu gösterdi
Minho bir sürtük ve sadece daha iyi hissetmek için beni kullandı tamam mı?
Yoksa neden her istediğini bana aldırsın?Hyunjin
Bunu sadece bir kere yaptı çünkü yanında parası yoktu
Ayrıca bu kıza inanacak kadar minho'yu sevmiyorsan hiç onunla olmasaydın
Minho'nun ne kadar alıngan bir yapıda olduğunu biliyorsunJisung
Alınmasın her şeye ne yapabilirim
Hasta o
Kendini bebek zanneden bir hastalıklı manyaktan baskası degilHyunjin
Pardon?
Bakmasaydın o zaman amk
Kim sana bak dedi
Minho hasta falan değil tamam mı
Asıl sen ne hissettiğini bilmeyen bir ergensin
Bir daha minhoya dönmeye calısırsan seni cidden öldürürüm Jisung
Bundan emin ol .Sinirle saçlarını karıştırmıştı Hyunjin, sinirliydi. Aptal Jisung anlamamıştı Wonyoung'un onu kandırdığını. Güvenmişti Jisung'a, Minho'yu mutlu edebileceğini düşünmüştü.
Üst kattan gelen ağlama sesiyle koşarak üst kata çıktı Hyunjin. Şu an en olmaması gereken şey olmuştu, Minho uyku sırasında bebek alanına geçmişti. Üst kata çıktığında yatakta yüz üstü ağlayan Minho'yu gördü, hemen çekmeceden emziği çıkardı ve Minho'ya verdi.
Minho kollarını havaya kaldırıp Hyunjin'e döndü, Hyunjin onu kucaklayıp sarıldı. Minho hala sessizce ağlıyordu.
"JiJi." diyip ağlamaya devam etti, işte Hyunjin bundan korkuyordu. Minho şimdi yanında Jisung'u arıyordu ama Jisung onun hastalıklı bir manyak olduğunu düşünüyordu.
"JiJi nerde? " konuşması çok fazla peltek değildi, şuanlık.
"JiJi evine gitti bebeğim, bugünlük ben varım. "
Beraber aşağı indiler, Hyunjin kendine içki koyarken Minho için çikolatalı süt hazırladı. Yavaş yavaş sakinleşmeye başlayan Minho'yu içeri götürüp yere oturttu. Televizyonu açıp Minho'nun en sevdiği çizgi filmi açtı.
Hyunjin bilgisayırını açtı, Wonyoung'u araştırmaya başladı. Yaklaşık bir saatin sonunda Wonyoung'un babasının sadece ünlü bir Ceo değil yer altında da adı geçtiğini öğrendi, bunu öğrendiği anda şok olmuştu. Artık elinde bir koz vardı.
Bilgisayarı kapatıp Minho'ya baktı ama Minho yoktu. Hemen kalkıp evi aradı üst kata çıkmış olma ihtimalı yoktu, Minho'yu çağırmaya başladı.
"Minho, bebeğim neredesin? "
"Huyuncin."
Hyunjin duyduğu sesle birlikte mutfağa ilerledi ama heryeri çikolata olmuş bir Minho görmeyi beklemiyordu.
"Minho, bu halin ne bebeğim? "
"Çiko... Çikola. "
"Nasıl temizleyeceğiz seni? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✦505✦
Humorokul temsilcisi zorba Jisung, okulun bebeği little space Minho'yla uğraşmak ister fakat işler istediği gibi gitmez. Jisung Hey Bak buraya ucube Minho Ucube? Uyarı:ficte kesinlikle bebek-bakıcı arasında asla cinsellik yok okurken böyle düşünmeyin...