beni takip eden cocuk?

845 66 145
                                    

22. Bolum mu ne bu arada yeni fic yayınladım hyunho shipliyorsanız bakın derim

Bu arada medya MSKFLSLFKSKCLLDLCF neyde baslayak

Minho's pov

Yatağımda uyanamamak için direniyordum, uyanmak istemiyordum ama en sonunda Hyunjin gelip beni uyandırmıştı .

"Minhoooo, hadiii. "

Zaten uyanık olan ben hemen yataktan kalkmıştım.

"Oha lan çok kolay oldu. "

Hyunjin'in bu dediğiyle güldüm nırmlade beni uyandırmak pek de kolay sayılmazdı, aşağı inip kahvaltı adı altında bir şeyler atıştırdık. Dün gece çok fazla 'benimle okula hazırlan' videosu izlediğim için bir youtube kanalım varmış gibi konuşmaya başladım.

(Normalde hikayenin arasına girmekten nefret ederim ama reklam yapıyıö dedim eğer isterseniz youtube kanalıma bakabilirsiniz Dwaekki hesap adı.)

"Hepinize merhaba arkadaşlar bugün okula benimle hazırlan videosu çekiyorum. "

"Bende bende. " diyerek yanıma gelen Hyunjin'le gülümsedim, ikimizde güneş kremi, dudak nemlendiricisi sürdük ve saçlarımızı yaptık.

"Evet saçımız böyle oldu, bence gayet iyi. "

"Evet bende beğendim, şimdi cantamızı hazırlayacağız. "

Çantamıza defterleri ve kitapları koyduk, yiyecek bir şeyler de alıp evden çıktık. Sabah sabah kimse olmadığı için kısık sesli bir müzik açmıştım, sokakta dans ederek yürüyorduk. Bugün güzel başlamıştı dünün aksine, Jisung'a yüz vermemeye karar verdim. Ona, o olmadan da ayakta kalabileceğimi göstermeliydim.

10 dakika içinde okula geldik, ilk iş çantaları sınıfa bıraktık. Bizi gören Chris hemen yanımıza geldi.

"Channie." diyip sarıldım ona, Hyunjin hemen elini çantasına atıp dün aldığımız bileklikleri çıkardı.

"Chan bak üçlü bileklik aldık. "

"Oha çok iyiymiş, mavi benim o zaman. " Chan maviyi, Hyunjin yeşili, ben ise pembeyi almıştım. Kantine inip içecek bir şeyler aldık ve sohbet etmeye başladık.

Ders başlamaya yakın sınıfa çıktık.

Hyunjin's pov

Okul bittiği an Minho'ya dönüp konuştum.

"Bebem benim biraz işim var, işim bitince sizi çağırırım takılırız biraz olur mu? "

"Tabi olur. "

İkiside onayladıktan sonra hemen okuldan çıkıp AVM 'ye gittim, annem bana gömlek bakacağını söylemişti. Diğerleri gelsin istememiştim çünkü annemle zevklerimiz uymuyordu bu yüzden de alışveriş çok uzun sürüyordu. AVM'ye girip annemi buldum.

"Oyy annesinin kuzusu gelmiş mi? "

"Geldim anne. "

"Açsan yemek yiyelim. "

"Yok biz okulda yedik, hemen gömleği alalımda ben bizimkilerle buluşacağım. "

"Tamam gel."

Annemle 4 mağaza gezmemiz sonuçu bir gömlek beğenmişti, aldıktan sonra annem 'kankasının' yanına gitti. Bende bizimkilerin yanına gidecektim.

Gitmeden önce birkaç mağazaya daha baktım, tam çıkacakken birini gördüm. Telefonla oynuyordu, birine benziyordu ama çıkaramamıştım. Ben pür dikkat çocuğa bakarken çocuk birden bana baktı, anında gözleri çektim ve gördüğüm ilk mağazaya girdim. Çaktırmadan çocuğa bakarken çocuğunda beni izlediğini fark ettim, birden kalkıp mağazaya girdi. Yavaş yavaş arkamdan dolanıyordu, ben mağazadan çıkınca oda çıktı.

AVM'den çıkıp markete girdim büyük bir marketti, çocuk hala peşimdeydi. Benim yaşlarımdaydı, soluk turuncu saçları ve yavru köpeğe benzer bir suratı vardı. Ben mağaza mağaza gezerken çocuk hala peşimdeydi, neredeyse gördüğüm her yere giriyordum. Çaktırmadan bakmaya çalıştım ama pür dikkat bana bakıyordu.

En son bir kırtasıyeye girdim, çocuk hala peşimdeydi. Yaklaşık 10 dakika orada takıldım , girişe yöneldim. Çocuk bana bakarak gülümsedi, o an ne yapacağımı bilemediğim için birden çocuğa doğru ilerleyip ona çarptım. Beni belimden tutarken ben şok olmuştum o ise gülerek bana bakıyordu, o anki şokla çocuğa küfür ettim.

"Ne gülüyorsun yarrak? "

Çocuk kahkaha attığı anda rezil olduğumu anlayıp kaçtım, hemen Chris'i arayıp olayı anlattım. İkisinin gülen sesleri gelirken bende güldüm. Kedi kafede buluşma kararı aldıktan sonra telefonu kapattım.

Ben kedi kafeye girdiğim an arkamdan gelen bedenle çocuğun peşimden geldiğini anladım, üç kişilik bir masaya oturup bekledim. Çocuk kasanın arka tarafına geçip eteğe benzer bir onluk giydi, yanıma gelip siparişimi sorunca göt gibi kalmıştım.

"Siparişinizi alabilir miyim? "

"A-arkadaşlarım." diyip susmuştum, çocuk gülümseyip konuştu.

"Birini mi bekliyorsunuz? "

"Evet arkadaşlarım gelecek. "

"Peki o zaman, gelince beni çağırısınız. "

Gülümseyip ayrıldı, ne çok gülüyordu bu çocuk?

15 dakika sonra Minho ve Chris geldi, zaten telefonda anlattığım olayı ikinci kez anlattım. Minho elini kaldırıp çocuğu çağırdı, hepimiz siparişimizi verirken çocuğun yaka kartına baktım.

Kim Seungmin.

"Sende buldun manitanı Hyun. "

"Hayır ya, bulmadım manita falan. "

Kedi kafede içeceklerimizi içtik ve artık çıkmamız gerekiyordu fakat ne zaman buraya gelsek Minho asla çıkmak istemiyordu.

"Minho hadi. "

"Hayır."

"Ama gitmemiz lazım. "

"Bunu da alalım. "

"Evde üç tane kesin yok mu senin? Başka kedi seversen kızarlar sana. "

"Haa evet. "

Zor bela Minho'yu kediden ayırıp kafeden çıktık.

"E çocuğun numarasını almadık. "

"Ya ne yapacağız çocuğun numarasını." diye isyan ettim.

"Boşver Minho, zaten her hafta oradayız illaki görürüz. "İç çekip gezmeye başladık, bir kırtasiyeye girip kalem defter baktık. Dörtlü kalem seti, sert kapaklı defter ve eskiz defteri aldım. Minho yine saşırtmamış bir sürü kalem almıştı, bazı kalemlerin üstünde kedi figürü vardı.

Bir ton alışveriş yapıp eve geri döndük.

──✱*.。:。✱*.:。✧*.。✰*.:。✧*.。:。*.。✱ ──

(Jisung-changbin)

Jisung
Ben anlamadım simdi
Ben minhoyu kacırıp bodrumamı atıcam

Changbin
ÖYLE BİR SEY DEMEDİM BİLE AMK

Jisung
GERME BENİ YA

Changbin
Bak gerizekali
Sen dedin ya minhonun babası hemsire cevreside baya genis diye
Bu adamın kesin polis arkadası vardır
Gitcen anlatıcan ona olayı
Oda cozucek amk bu kadar

Jisung
Heee
Ben simdi minhonun babasına olayı anlatıcam
Oda silahli baskin yapicak
Tamam bende o is

Changbin
Mal bu amk
SEN BANA BIRAK TAMAM MI

Jisung
İyi be
Tamam

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

Bu arada takip olayı gercek carpısma harıc daha geçen gun yasadım arkadasımla

✦505✦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin