özel bölüm- üniversite

794 54 21
                                    

Mrb ben kopamıyorum burdan bu yüzden kısacık bir bölümle hasret giderelim istedimm

──────⊹⊱✫⊰⊹──────

"Sevgilim." dedi küçük beden içeri girerken, sevgilisinin sırtına atladı. Jisung düşmemesi için onu bacaklarındab tutuyordu.

Artık üniversiteydiler. Minik ama onlar için yeterli evlerinde, iki kedi ve bir köpekle yaşıyorlardı. En önemlisi hala beraberlerdi.

"Seni çok özledim bugün. "

"Bende seni çok özledim bebeğim. "

"Nefret ediyorum perşembeden, görüşemiyoruz. " normalde ikilinin dersleri hep denk gelirdi, aynı anda derse girer aynı anda çıkarlardı ama perşembe günleri öğleden önce Jisung'un, öğleden sonra Minho'nun dersleri vardı. Bu yüzden sadece akşam beraber olabiliyorlardı. Ve bundan nefret ediyorlardı.

Minho, Jisung'un sırtından inip üzerini değiştirmek için üst kattaki odalarına çıktı. Jisung yüzünden hafifden çıkan karnı, giydiği pantolon  onu sıkıyordu. Pantolonunu çıkartıp şortunu giyince derin bir nefes aldı. Hızlıca üstüne bir tişört geçirip aşağı indi.

O sırada makarnanın sözünü karıştıran Jisung, bir yandan da kızarttığı tavuklara yetişmeye çalışıyordu. Minho merdivenlerde karşılaştığı Dori'yi rahatsız ederek kucağına aldı. Kafasını okşarken Dori, rahatsız mırıltılar çıkarıyordu. Minho buna alışkındı çünkü Dori herkesten nefret ediyormuş gibi yapardı ama çiftin kafasını okşaması da bir o kadar hoşuna gidiyordu.

Minho en sonunda minik kediyi yere bıraktı, sevgilisinin yanına, mutfağa ilerledi. Tabakları ve çatalları çıkardı. En sevdikleri meyve suyunu ve dün akşamdan hazırladıkları salatayı çıkardı.

Masayı hazırlayıp Jisung'un yemekleri koymasını bekledi. O sırada sevgilisinin mükemmel vücudunu inceliyordu.

Jisung üniversite nedeniyle sporu bırakmıştı fakat geçen sene tekrar başlama kararı almıştı. Bu durum Minho'nun sinirini bozuyordu aslında, çünkü Jisung kaslı bir vücuda sahipken Minho'nun küçük bir göbeği vardı. Her zaman bunu dile getirir, artık eskisi kadar sevimli olmadığını söylerdi ama Jisung bunu her zaman reddetmişti.

Minho'nun bu düşündükleriyle iştahı kaçmıştı, kendi tabağını tezgaha bırakıp Jisung daha masaya oturmadan içeriye kaçmıştı. Jisung tabi ki onun derdini anlayıp yanına gitmiş, sevgilisini kucaklamıştı.

"Bebeğim, neden böyle yapıyorsun? Üzüyorsun beni. " Minho parıltısı sönmüş gözlerini sevgilisinin gözlerine kilitledi.

"Özür dilerim. "

Jisung sevgilisini tekrar mutfağa götürecekken Minho, inmek istediğini belli eder şekilde bacaklarını salladı. Minho'nun düşündüğünün aksine Jisung onu bırakmamıştı.

"Sung bırak beni, kolların ağrıyacak. "

"Emin misin sevgilim? Spor salonunda kaldırdığım ağırlıkların yarısı kadarsın. "

"Abartma." diyerek hafifçe vurmuştu sevgilisinin omzuna, Jisung Minho'yu yemek masasına oturtmuş kendide karşısına oturmuştu. Minho eline çatalını aldı fakat yemekle oynuyor asla yemiyordu.

"Minho, cidden üzüyorsun beni artık. Kilo almadın sadece son günlerde eskisinden fazla yediğin için göbeğin çıktı ve belli bile olmuyor. Ayrıca kendini aç bırakarak göbeğini yok edemezsin. "

Minhı suçlu gözlerle sevgilisine baktı.

"Özür dilerim. "

"Özür dilenecek bir şey yok bebeğim, sadece yemek yemekten çekinme. " Minho bu sefer çatalını daha sıkı kavramış önündeki makarna ve tavuğu yemeye başlamıştı.

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

İkili yemeklerini bitirip mutfağı topladıktan sonra Minho'nun isteği ile Otel Transilvanya izlemeye başlamışlardı. Minho bu animasyona bayılıyordu.

Filmi izlerken saati gören Minho, hızlıca ayağa kalkıp konuştu.

"AY JİSUNG DANS SAATİM GELDİ. "Jisung her hafta tekrarlanan bu şeyle gülümsedi. Her hafta aynı gün aynı saatte nerede veya ne yaparlarsa yapsın eğer saat akşam dokuzsa dans ederdi.

Jisung'u da kaldırdı ve telefonundan son ses açtığı şarkıyla dans etmeye başladı.

Bir buçuk saat sonra enerjisi bitmiş olan ve uyumak üzere olan Minho, Jisung'un kucağına tırmanmış kendini sevdiriyordu. Kafasını okşatıyor, bulunduğu kucağın tadını çıkarıyordu. Neredeyse yirmi dakika sonra ayakta uyur hale gelmişti. Jisung her zamanki gibi sevgilisini yatağa yatırıp güzelce üstünü kapattı, kendide yanına yatıp sevgilisini sarmaladı. Artık mükemmel bir uyku onları bekliyordu...

≻───── ⋆✩⋆ ─────≺

Aslında bebek Minho yazıcaktım sonra baktım bebek Minho yazmayı unutmusum😭😭😭neyse umarım begenmişsinizdir

✦505✦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin