Hikayeye littlespace eklemeye karar verdim
-----------------------
Bir hafta geçmişti ve Minho bir haftadır tehtid ediliyordu. Shoplu fotografların sayısı artıyordu , artık cidden midesi bulanıyordu. Bir haftada çökmüştü Minho gruba yazmıyor, okulda sürekli uyuyor, evde sadece dizi izliyor, ödevlerini yapmıyor, arkadaşlarıyla konuşmuyordu işin garip tarafı kimse ne olduğunu sormamıstı. Jisung gün geçtikçe ondan uzaklaşıyor sadece çıkarları için onula konuşuyordu.
Jisung adlı kişiden 2 mesaj!
Jisung
Minho
Coğrafya ödeviMinho
Yapmadım dahaJisung
Yap hemen
Sonrada bana atMinho
Emir kipi kullandığın sürece asla istediklerini yapmayacağım Han JisungJisung
Çokta umurumda
Baskasından alırımMinho
Nefret ediyorum şu huyundan
(01.38)Normalde geç saatte uyuduğunda günü kötü geçiyordu ama bir haftadır hep geç uyuyordu. Tehditler, cinselleştirilme duygusu, nefret edilme hissi, yalnızlık... Cidden iğrençti. Son bir kaç gündür kimseyle konuşmamıştı ailesi desek iki gündür eve gelemiyorlardı. Ailesi Minho'yu çok severdi, hep onunla ilgilenmeye çalışır mutlu ederlerdi.
Dizisini izlemeye devam etti. Bir kaç bölüm kalmıştı.
Jisung
Yaptın mı ödevi
(02.13)Minho
HayırJisung
Ne zaman yapacaksın?Minho
YapmayacağımJisung
Sen
Yalaka Lee Minho
Ödevini yapmayacak mısın?Minho
Yalaka değilimJisung
O zaman neden en öndesin?Minho
Ben dersi dinliyorum Jisung
Senin gibi sürekli konuşmuyorumJisung
Ew ew ew
Kes
Ödevi yapıp bana atMinho
Lanet olsun
Neden bunu yapıyorsunuz
Nefret ediyorum hepinizden
Senden de wonyoung dan da
Hepinizden
(02.32)Neden böyle olmuştu? Herkes ondan nefret mı ediyordu? Ama o hicbir sey yapmamıştı? Neden sevmiyorlardı artık onu?
Minho bazen birkaç saatliğine küçük alanına geçiyordu, bir kaç saatliğine bütün düşüncelerden uzak kalıyordu. Genelde bunu stresliyken ailesi evde olduğunda yapardı, ailesi bunu garipsemez aksine tatlı bulurdu. Tabi bunu her stresli olduğu zaman yapamıyordu çünkü ona sürekli bakacak bir ebeveyni yoktu. Ailesi ona bakıcı tutmayı teklif etmişti ama Minho reddetti, o utangaç bir çocuktu ve tanımadığı birinin yanında küçük alanına geçemezdi.
Uyuması gerekiyordu ama uyuyamamıştı yanında ki çekmeceden emziğini aradı , bu uyumasına yardımcı olurdu. Emziği pembeydi, kulpunda minik simler üstünde de küçük bir ayıcık vardı. Arkadaşları bunu bilmiyordu ve bazen arkadaşlarının yanında fazla çocuklaşıyor bazen ise sürekli mızırdanıyordu. Tabii ki bunları bilerek yapmıyordu, arkadaşları bunu ilk başta garipsemişlerdi fakat sonradan tatlı bulmuşlardı bu yüzden sıkıntı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✦505✦
Humorokul temsilcisi zorba Jisung, okulun bebeği little space Minho'yla uğraşmak ister fakat işler istediği gibi gitmez. Jisung Hey Bak buraya ucube Minho Ucube? Uyarı:ficte kesinlikle bebek-bakıcı arasında asla cinsellik yok okurken böyle düşünmeyin...