seni seviyorum

1.4K 98 118
                                    

Yorumlarınızı okudukça yazasım gelıyoe

11/A butun okulu yedi

Momo
Wonyoung okuldan ayrıldı

Soojin
Ne
Nasıl

Momo
Bugün mudurle konustum minhoya yaptıklarının kanıtlarını sundum

Jisung
Sunduk

Momo
Evet ondan
Sonra müdürde tutanak tuttu simdi farkı bir okula bile gidemeyecek

Wooyoung
YASASIN
KURTULDUK
*Video*

Changbin
Woo
Buneamk

Wooyoung
Mutluluk dansım.

Jisung
Woo senin amk
Bebeğimi uyandırdın

Wooyoung
Uwww
Op minhoyu benim icin
Bebis MİNHOOO

Jisung
Opucem ama senin icin degil kudur

Jisung

Telefonu bırakıp, yeni uyanmış gözlerini ovalayan Minho'ya döndüm.

"Günaydın bebeğim. " burnunu öptüm.

"Akşama Hyunjin ve Chris gelecek, büyük alanına geçmek ister misin? "

"I-ı istemiyoyum. "Yarın pazartesiydi ve bu yüzden büyük alanına geçmesi gerekiyordu ama uyurken de yapabilirdik bunu.

" JiJi havuza giyelim. "Ailesi doktor olduğu için fazla zenginlerdi, tabii benimde farkım yoktu onlardan, evlerinin arka bahçesinde küçük bir havuz vardı.

" girelim bebeğim ama ilk önce üstünü değiştirelim. "Minho'yu kucaklayıp yatağa yatırdım, dolabının önünde ona giyicek bir şey arıyordum. Sadece şort giyse olurdu aslında, dolapdan düz siyah bir ort çıkartıp Minho'nun üstünü değiştirdim, o ise elindeki pembe tavşanla gözlerini kapatmış bekliyordu , utanmıştı.

Bende üstüme deniz şortu giyip Minho'yu aldım ve bahçeye çıktım. Havuzun büyük bir merdiveni vardı , merdivenin ilk basamağına Minho'yu oturttum.

" JiJi, oyuncaklarımı getiyiy misin? "

"Tabii , düşmemeye çalış bebeğim. "

"Tamam JiJi. "

Hızlıca eve girip oyuncaları aldım, umarım Minho düşmezdi.

"Geldim MinMin. "

Bir buçuk saat kadar havuzda kaldık ardıdan Minho büyük alanına geçmek istediğini söyledi bu yüzden üstünü değiştirip emziğini çıkarttım. Havuz sonrası yorulduğumuz için uyumuştuk.

❀•°•═════ஓ๑♡๑ஓ═════•°•❀

Kalktığımda saat 18.53'tu, Minho'yu uyandırmam lazımdı yoksa gece uyumayabilirdi. Gerci Minho her halükarda uyurdu ses, mekan, yattığı yer, etrafında ki insanlar hiçbirini umursamazdı. Minhoyu uyandırmak da fazla zordu, birbirimizin tam tersiydik ben kolay kolay uyuyamazdım o ise heryerde ve her şekilde uyurdu.

"Minho, hadi uyanma vakti bebeğim. "Tepki yok.

" Minho hadi. "Evet bu sefer kıçını bana dönmüştü. Lavobaya gidip ellerimi ılık suyla ıslattım, odaya geri dönüp ıslak ellerimi Minho'nun  yüzüne sürmeye başladım.

" Jisung. "Kızarken kendini korkutucu sanması çok tatlıydı

"Efendim."

"Yapma."

✦505✦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin