Minho
Hyunjin'in dediklerinden sonra telefonu kapatıp odamdan çıktım. Duş almam gerekiyordu saçım yağlanmıştı,zaten Hyunjin bir saate anca gelirdi. Banyoya giderken mutfaktaki annemi görmüştüm,en sevdiğim yemeği yapıyordu. Hadi ama istediğim zaman yapmazdı ama şimdi yapası tutmuştu.
"Anne istediğim zaman yapmıyorsun. "
"Ne diyorsun Minho? "
"Hyunjin gelecek beraber Chris'in yanına gideceğiz pes atmaya. "
"Ayy Hyunjin oğluşum mu gelecek? "
"Senin oğluşun benim anne! "
"Hepiniz benim oğluşumsunuz. Söyle Hyunjin'e, burda yiyinde öyle gidin. "
"Pekii. Ben duşa gireceğim, Hyunjin gelirse odama gönder. " diyip öpücük atmıştım anneme. Duş sonrası giyeceklerimi hazırlamıştım. Hava sıcaktı fazla kısa olmayan diz boyu bir şort giyecektim, zaten Chris'in evine gidecektik çok özenli olmaya gerek yoktu.
30 dakikalık bir duşun ardından giyinmiş duş sonrası bakımımı yapmıştım, bana kalırsa bakım çok önemli bir şeydi. Saçlarımı kurutup-kurutmaya çalışıp- odama geçmiştim. Hyunjin gelmiş yatagımda uzanıyordu. Onu kaldırıp mutfağa gitmiştik. Annem Hyunjin'i gördüğü gibi sarılmıştı.
"Hoşgeldin oğluşum benim."
Annem çoğu kişiye karşı böyleydi, normalde kıskanırdım ama o kişi Hyunjin ve ya Chris olunca kıskanmıyordum.
"Hadi yemeğe oturun. Balım, babanıda çağır hadi."
"Babam ne zaman geldi? Görmedim."
"Sen duştayken geldi. Salonda olmalı. "
Salona gittiğimde yorgun olduğu belli olan takım elbisesinin kravatını çıkarmaya çalışan babamı görmüştüm.
"Naber küçük bey? "
"İyiyim baba sen? Yorulmuş gibisin?"
"Bugün yoğundu yoruldum biraz. "
"Tabi yaşlılık yoruyor olmalı."
"Babanla nasıl böyle konuşursun küçük velet" diyip belimdeki tikimle oynamıştı. Nedenini anlamadığım bir şekilde herkes tikimle oynuyordu, sanırım tepkilerim komikti.
Yemeğimizi yemiş sonunda evden çıkmıştık . Chris gelirken marketten bir şeyler almamızı söylemişti bu yüzden markete girdik. Tabi girdiğimiz ilk anda Hyunjin'i kaybettim.
٭٭٭
Chris
Dondurma almayı unutmayın
Ve hyunjin'i kaybetmemeye calıs Minnie dikkatli gelin٭٭٭
Mesajı okuduktan sonra etrafıma bakmıştım, çikolata reyonuyla bakışan Hyunjin'i görünce hemen yanına gidip koluna yapıştım.
"Chris dondurma istiyormuş. "
"Dondurma reyonu nerde ki? "
"Şurada sanırım "
Dondurma reyonunu bulduktan sonra dondurma seçmeye çalışmıştık, çalıştık diyorum çünkü Hyunjin bir türlü karar veremiyordu. En sonunda üç çilekli-cikolatali dondurma 3 cips ve 2 meyve suyu alıp çıkmıştık. 10 dakika sonra Chris'in evinin önündeydik. Hyunjin önden yürüyüp kapıyı yumruklamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✦505✦
Humorokul temsilcisi zorba Jisung, okulun bebeği little space Minho'yla uğraşmak ister fakat işler istediği gibi gitmez. Jisung Hey Bak buraya ucube Minho Ucube? Uyarı:ficte kesinlikle bebek-bakıcı arasında asla cinsellik yok okurken böyle düşünmeyin...