Jisung mu?

884 67 157
                                    

Bi sefer minho'nun bakıs acısından bebek min yazmaya calıstım umarım güzel olmustur(berraka bugun bolum atıcam dedim atmazsam evime gelip bogar beni)

Minho's pov

Saat dokuz civarlarıydı ve ya değildi, şu an saatin farkında değildim olmakta istemiyordum. Annem bizim için pasta almıştı ama JiJi bana vermiyordu bu yüzden ağlıyordum.

"Bebeğim, Minho'm. Ağlama lütfen. "Jisung ağlayan beni sakinleştirmeye çalışıyordu, pek başarılı olduğu söylenemezdi.

"Tamam sana da vereceğim aşkım, ben hiç bebeğimi eksik bırakır mıyım? "

"JiJi, pasta. "

"Evet pasta. " JiJi bana ona göre küçük ama bana göre kocaman bir dilim kestip önüme koydu, çatal da verdi ama ben çatal kullanmayacaktım. Ellerimi direkt olarak pastaya daldırdım, bunu gören JiJi sanki yanlış bir şey yapmışım gibi şaşırdı.

"Minho sana çatal verdim. " diye bağırdı. Böyle bağırınca biraz korkuyordum, elimi ağzımdan çekip gözlerimi doldurdum.

"Bebeğim, ağlama lütfen. "

"Hayıy sen hep bana bağırıyorsun. "

"Bağırmayacağım aşkım, söz. Hadi pastanı yemeye devam et bebeğim. "

"İstemiyoyum, git. "

İstemiyordum cidden , hevesim kaçmıştı.

"Lütfen bebeğim. "

"Git."

Boşu boşuna sinirlerim bozulmuştu, ne diye diretiyordu?

"Minho, gel kucağıma beraber yiyelim aşkım hadi."

"Tamam." kucakda yeme fikri çok güzel gelmişti kulağıma, hemen kabul etmiştim. JiJi'yle pasta yedikten sonra karnım şişmişti, bu yüzden yerde öylece yatıyordum.

"Bebeğim, hadi kalk yerden. "

"Kaldıy." beni koltuk altlarımdan tutup kaldırdı, yatağıma yatırıp pışpışlamaya başladı.

✩*⢄⢁✧ --------- ✧⡈⡠*✩

Gelen çınlama sesleriyle vücudumu haraket ettirmeye çalıştım, ilk parmaklarımı oynattım ardından gözümü açtım.

"DOKTOR, UYANDI. HASTA UYANDI. " ne? Neden hastanedeydim? Jisung neredeydi? Yanıma gelen doktorlar beni muayene itmeye başlamıştı, ne olduğunu anlamıyorum. Yanımda ağlayan babam ve bana endişeyle bakan annem... Ne olmuştu böyle? Sonunda doktorlar etrafımda çekilip odadan çıktığında anneme dönüp sordum,

"Anne... Ne oldu? "

"Yavrum, Minho'm. Sen 5 aydır komadaydın bebeğim. "

"Beş ay mı? Ne? Jisung nerede? "

"Jisung mu? O kim? "

"Ne? O benim sevgilim anne. "

Şok olmuştum, Jisung neredeydi? Eğer bu bir şakaysa cidden komik değildi.

"Anne şakayı bırak, sevgilim nerede? "

"Senin sevgilin yok Minho, Jisung diye birini tanımıyoruz. "

"Baba? Sen çok seviyordun onu. "

"Öyle birini tanımıyorum Minho. "

"Okuldaydı, söyleyin n'olur. "

"Okulunda öyle biri yok Minho. " annem babama dönüp sessiz olduğunu düşündüğü şekilde konuştu.

"Bence onun için bir psikolog ayarlamalıyız. "

"NE? HAYIR İSTEMİYORUM, DELİ DEĞİLİM BEN. SAÇMALAMAYIN BEN HASTA DEĞİLİM. " ağlıyordum, neredeydi benim sevgilim? Annem yanıma gelip beni sakinleştirmeye çalıştı.

"Minho bu senin iyiliğin için bebeğim, lütfen sakinleş. "

"İSTEMİYORUM, İSTEMİYORUM. GİDİN. "

Bağırarak ağlıyordum, bu şey iğrenç hissettiriyordu. Neden böyle olmuştu? Ben onu çok severken neden gitmişti?

"Jisung'u istiyorum ben. "

Yoktu artık hayatımda Han Jisung diye biri yoktu, onu istiyordum. Çıldıracak gibiyim ağlamak istiyorum ama bu bana bir şey getirmiyor, anlayamıyorum. Nasıl oldu? Rüya mıydı herşey? Ama mükemmeldi. Çok mükemmel bir rüyaydı, iyisiyle kötüsüyle mükemmeldi. İlk kez bu kadar sevildiğimi hissetmiştim ve şimdi hepsi bitmişti, hepsi gitmişti.

Adını sayıklıyordum hala, onu istiyordum. Onun gibi birini değil, onu. Her şekilde ve her durumda benimle ilgilenecek olan Jisung'u istiyordum.

Seviyordum benimle ilgilenmesini, sırf affedeyim diye aptal hareketler yapmasını, her türlü bebeği olmamı seviyordum.

Vazgeçemeyeceğim ve bu benim sonum olacaktı.

.・。.・゜✭・.・✫・゜・。.

FİNAL

FİNAL

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ABLA SAKA VALLA SAKA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ABLA SAKA VALLA SAKA

böyle bitmicek merak etmeyin
Kısa oldu biliyorum ama şunu söyleyeceğim

Biliyorsunuz yeni fic yazıyorum fakat oylar çok az ve ficın sınırı var 10 oy bile gelmiyor lütfen bakın fic ismi Loser Lover

✦505✦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin