esirgeme kurumu

831 68 133
                                    

LAN BİR HAFTADIR BÖLÜM ATMAMISIM HİÇBİRİNİZ OLDUMU DEMEMİS YAZIKLAR OLSUN
LOSER LOVERA BAKMAYI UNUTMAYIN UNUTANIN EVİNE GELİR BALKONUNA AT PARK EDWRİM
neyse bolume gecelim

Jisung's pov

Kendi kendime söylene söylene kalktım, sabah sabah ne okulu ya? Hala Minho'nun evindeydim, kendi evime gidip hazırlanmam gerekiyordu. Minho'yu uyandırmadan kalktım, telefonumu alıp bildirimlere baktım.

Hyunjin'den 325 mesaj

Hyunjin
LAN JİSUNG
ANANA CİRİT FIRLATIRIM OROSPUCOCU
BİDA YAKLASMICAN DEMEDİM Mİ LAN BEN
NE BU POST
SİKERİM BAK
MİSTİK OROSPUCOCU SENİ
GOTOS
IRZ DÜŞMANI PEZEMENK

Jisung
Noluyo amk
AFFETTİ ABİ SANANE

hyunjin
KESİN SEN İKNA ETTİN ONU KÜÇÜK PİÇ

jisung
yo kendi istegiyle affetti
Kudurma hyun

Hyunjin
HYUN FALAN NE DİYON LAN GAY MISIN SEN

Jisung
SENCE
SENCE BEN GAY MİYİM
SAÇMALAMA

Hyunjin
MİNHO'YU OYALIYOR MUSUN LAN SEN

Hyunjin 1 haftalık sessize alındı

Evim yakındaydı, Minho uyanana kadar gelirdim. Sessizce evden çıktım ve kendi evime gittim, formalarımı giyip çantamı hazırladım. 20 dakika da işlerimi bitirip Minho'nun yanına gelmiştim.

Onunda çantasını hazırladım ve uyandırmaya çalıştım.

"Minho, hadi bebeğim. "

"Jisung."

"Hadi sevgilim, kalk. "

"İstemiyorum." diye sayıkladı, her zamanki gibi ellerimi ıslatıp yüzüne sürdüm.

"Ya Jisung. "

"Bebeğim." sinirli haline gülüyordum, cidden komik ve tatlıydı.

Minho yavaş yavaş ayılırken tişörtünü çıkardım.

"Sapık mısın Jisung? " diyip güldü.

"Senin sapığınım bebeğim. " Minho'nun formasını giydirdim, üstüne sweatini geçirdim.

"Ben aşağıda bekliyorum bebeğim. " aşağı inip kahvaltı hazırladı zaten, ailesi evden çıkmadan önce bize hazırlamıştı.

10 dakika sonra ayılmış Minho aşağı indi, yanıma gelip omuzlarımdan sallayarak bağırdı.

"JİSUNG."

"Noluyor sabah sabah? "

Minho'nun önüne karışık bir tabak koydum, tabakta Salam, domates, salatalık, zeytin ve üç dilim ekmek vardı. Sabahları ikimizde yemek yemeyi sevmiyorduk, yiyeceksek hafif bir şeyler yiyorduk.

Minho'nun açtığı videoyu izleyerek yemek yedik ardından şarkı eşliğinde dişlerimiz fırlaçaladık, makyaj masasının önüne geçip güneş kremi sürdük.

✦505✦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin