Bunu okulda yazıyorum mrb
Minho's pov
Anlamıyorum, ne demek Jisung yok? Ne demek Jisung diye biri daha önce hiç yanımda olmadı? Ne saçmalıyor bunlar?
Hastaneden uyandığım günden beş gün geçmişti ama hala Jisung yoktu, beş günde ağlamaktan harap olmuştum. Gördüğüm ve yaşadığım her şey rüyaydı, hiçbir zaman Jisung yanımda olmamıştı, hiçbir zaman arkadaşlarım yanımda olmamıştı, Hyunjin ve Chris de yoktu. Anlamalıydım zaten mükemmel olan her şey günün birinde yok olur, benimki de yok oldu.
Beş gündür odamdaydım, odamda banyo olduğu için hiç dışarı çıkmıyordum annem yemek getiriyordu ama yemiyordum. Korkmuştum, herkes gitmişti sadece anne babam vardı. Ağlayarak onları andım, her gece Jisung'u hayal ettim. Fotoğraflarına bakmak istedim ama onunla çektiğim her fotoğrafta sadece ben vardım, o yoktu.
Her günki gibi annem kapıma gelip yaşam belirtisi istedi,
"Minho, hadi çık bebeğim. "
"İstemiyorum anne. "
Her gün annem gelip beni dısarı çıkarmak için uğraşıyordu.
"Minho böyle olmaz ama, hadi dışarı çık biraz gez. Hep evdesin olmaz böyle. "
"Git anne, git. " ağlayacaktım yine, Jisung olmadan yataktan dışarıya adımımı atmazdım.
Annem arada zorla yemek yedi diyordu ama kusuyordum. Normalde asla yapmam dediğim bir şeydi ama kusuyordum işte, ne yaptığımı bende bilmiyordum.
Kalkıl duşa girdim ilk suyu ayarlayıp küvetin tıpasını taktım, içine banyo bombası atıp soyundum. İçine girip rahatlamaya çalıştım, küvetin üstüne film izlemek için olan tahtalardan koyup youtube'dan video açtım.
Yaklaşık bir saat video izledikten sonra laptopu ve tahtayı kaldırdım, küvetin tıpasını actım ve küvette ki soğuyan soyu akıttım. İlk saçlarımı sonrada vücudumu yıkayıp duştan çıktım, saten bornozumu giydim. Odama gidip yatağıma yattım, biraz uzandım 20 dakika sonra müzik açıp bakım rutinime başladım
Paramore- All I Wanted
İlk saçıma kabarmaması için saç kremi sürdüm daha sonra yüzüme daha parlak ve canlı görünmesi için krem sürdüm, bakım olayı yarım saat falan sürdü normalde yüz yogası falan da yapardım ama şu an yapasım yoktu.
Yatağıma yattım, bu sefer uyuyacaktım. Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.
✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧
3. Kişi anlatımıyla
Minho birden sıçrayarak uyandı, korkmuştu ağlıyordu. Kafasını kaldırıp etrafa baktı. Saat 4 civarıydı, büyük penceresinden dışarıyı izliyordu. Yağmur yağıyor, gök gürlüyordu. Minho korkmuştu yan tarafına baktığında onu gördü.
Han Jisung
Minho'nun tabiriyle JiJi yanında yatıyordu!
Nasılda sevinmişti Minho ama hala gördüğü rüyadan etkilendiği için ağlıyordu.
Jisung yanında ki hareketliliği fark edip gözünü açtı, yanında ağlayan Minho'yu görünce endişeli bir şekilde konuştu.
"Bebeğim, n'oldu? "
"Rüya gördüm. " diyerek ağladı Minho, Jisung Minho'nun yastığının altına kaçmış olan emziğini alıp ağzına verdi. Minho biraz sakinleşince Jisung sırtını yatak başlığına dayadı, Minho'yu kucağına çekip pışpışlamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✦505✦
Umorokul temsilcisi zorba Jisung, okulun bebeği little space Minho'yla uğraşmak ister fakat işler istediği gibi gitmez. Jisung Hey Bak buraya ucube Minho Ucube? Uyarı:ficte kesinlikle bebek-bakıcı arasında asla cinsellik yok okurken böyle düşünmeyin...