Bi cerez bolum daha
◆:*:◇:*:◆:*:◇:*:◆
"JiJi! " diye çığlık attı Minho, resmini bitirmişti ve hemen JiJi'ye göstermeliydi! Fakat Jisung'dan ses gelmedi.
"JiJi? "Tekrar seslendi Minho, tekrar tekrar ve tekrar... Ama ses gelmiyordu.
"JiJi? "En son ağlamaklı bir şekilde seslendi Minho, jisung bu sefer onu duymuştu.
"Bebeğim? "Dedi Minho'ya bakarak.
Minho dolu gözleriyle Jisung'a baktı, kollarını uzatıp ellerini açıp kapattı. Jisung onu kucakladı ve sordu.
"N'oldu Min? Benim bebeğim neden bu kadar korktu? "Diye sordu, açıkçası cidden nolduğunu bilmiyordu. En son yemek hazırlıyordu ve fazla dalgındı, büyük ihtimalle Minho'yu duymamıştı.
"Sen yoksun sandım" kısık sesle konuştu Minho, Jisung kucağındaki bedenle beraber koltuğa oturdu. Kafasını omzuna yatırıp saçlarını okşamaya başladı.
"Ben buradayım aşkım, JiJi hep burada. "
Minho elindeki buruşmuş resmi jisung'a gösterdi, jisung bebeğinin elindeki resmi aldı.
"Çok güzel olmuş Minho. "
Resmi masaya bırakırken mutfağa gittiler, ikiside yemek yedi. Yemekten sonra ise minho'yla oynadı, yaklaşık üç saat oyun oynadılar. Ardından Minho yoruldu bu yüzden çizgi film izlemeye başladılar.
"Tedi."dedi Minho televizyondaki kediyi kastederek.
Biraz çizgi film izlediler, ardından Minho birden jisung'a döndü aklı eski anılarına gitmişti.
[Flashback]
"JiJi, sen nerdeydin? "
"Ben evdeydim Minho. "
"Neden gelmedin yanıma? "
"Canım istemedi. "
"Beni istemiyor musun artık? "
Jisung bu soruyla ne diyeceğini şaşırdı, hayır mı demeliydi? Ama o şuan bir bebekti. Hayır, Jisung artık onu sevmiyordu ve Minho hastalıklı biriydi.
"Hayır, istemiyorum Minho. "
Bununla Minho'nun gözleri tekrar doldu.
"Bir daha yanıma gelmeyecek misin? "
"Hayır, gelmeyeceğim. " artık Minho ağlıyordu.
"Hiç mi? "
"Hiç."
"Neden? Ben kötü çocuk değilim. "
"Böyle olması gerekiyor Minho. "
[Flashback end]
"Jisung."
"Bebeğim? "
"JiJi Minho'yu seviyoy, değil mi? "
"Evet, JiJi Minho'yu çok seviyor. "
"JiJi hiç ditmeyecek, değil mi? "
Jisung bu soruyla afalladı, Minho neden birden bire böyle şeyler sormuştu ki?
"Asla, asla gitmeyecek bebeğim. "
"Beni öper misin? " jisung duyduğu sesle Minho'nun yüzünü öpmeye başladı. Yanaklarını, gözlerini, burnunu, saçlarını,boynunu, dudaklarını... Minho o öptükçe gülüyordu.
Saat öğleden sonraya gelirken Jisung, Minho'yu salondaki oyun alanına bıraktı. O ödevlerini yaparken Minho da oyun alanında olacaktı, en son Minho'yu tek bırakınca ne olduğunu hatırlıyordu.
✩̣̣̣̣̣ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩ͯ•͙͙✧⃝•͙͙✩ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩̣̣̣̣̣ͯ
Jisung ödevlerini bitirmişti zaten Minho'nun da yavaştan uykusu gelmişti, ödevlerini yapmak çok uzun sürmüştü.Kendisine kahve yaptı, Minho'ya çok sevdiği çikolatalı sütlerden verdi. İkiside içeceklerini bitirince Jisung, Minho'yu yıkamak ıcın banyoyu ayarlamaya gitti. Jisung banyoyu hazırlayınca Minho'yu çağırdı
"Bebeğim"
"Da da da. " Minho anlamsız mırıltılar çıkartarak elindeki yeni emziğini inceliyordu, Jisung onu çağırıyordu ama umurunda değildi. Banyo yapması lazımdı ama bu soğukta banyo yapmak istemiyordu, gün boyu Jisung'dan kaçmayı başarmıştı ta ki Jisung onu yakalayana kadar...
"Minho, lütfen sevgilim. "
"İstemiyoyum, soyuk."
"JiJi senin için suyu ısıttı aşkım. " ayrıca üşümesin diye ısıtıcıyı banyoya taşıyıp çalıştırmıştı, Minho en sonunda ikna oldu.
Jisung onu banyoya götürüp soydu ve kendi de tişörtünü çıkardı. Sıcak suyun içine yerleştirilen Minho şimdiden sıkılmıştı. Oyuncakları yoktu bi kere!
Jisung mızırdanan Minho'nun derdini anlayıp suda yüzen oyuncakları ve mavi banyo topunu çıkardı, banyo topunun jelatinini çıkartıp Minho'nun göreceği şekilde suya bıraktı. Minho suda erimeye başlayıp suyu maviye boyayan banyo topuna bakarken Jisung, onun saçlarını hafifçe ıslatıyordu.
"Mabi."
Banyo topu eriyip büyük suyu maviye çevirince Minho ilgilenecek başka bir şeyler aradı, favorisi olan sarı ördeğine gitti eli. Jisung onun saçlarını köpüklerken oda ördeğini suda yüzdürüyordu, Jisung Minho'nun saçındaki köpükten biraz alıp bebeğinin eline koydu. Eline konulan köpük Minho'nun ilgisini çekmişti.
Jisung yavaşça Minho'nun saçlarını duruladı, saç kremini sürüp vücudunu yıkamaya başladı. Minho'ya banyo yaptırmaya bayılıyordu, banyodan sonra uyuklamaya başlayan bebeğini ılık sütle beraber kucağında uyutmaya bayılıyordu, Minho'ya bayılıyordu...
Vücudunu da yıkadı, en son saçlarını son kez duralayıp küvetin tıpasını çekti. Mavi su kaybolurken Minho bu sefer üzüntüyle konuştu.
"Mabi ditti."
"Evet bebeğim, mavi gitti. " Jisung onu son kez duruladı, vücudundaki köpüklerin ve banyo topunun kalıntılarının akıp gitmesini sağladı. Minho'yu havluya sarıp odasına götürdü, yatağa bırakıp konuştu.
"Ben birazdan geleceğim bebeğim, düşme sakın tamam mı? "
"Tamam JiJi. "
Jisung banyoda ki ısıtıcıyı Minho'nun odasına getirdi, Minho'nun kıyafetlerini ve sütünü de hazırlayıp tekrar odaya gitti.
İlk bebeğinin vücudunu kuruladı sonra kıyafetlerini giydirip saçlarını kuruttu. Işıkları kapatıp gün ışığı ledleri açtı, dışarıda yağmur vardı . Perdeyi kapatmadı, Minho ılık sütünü içerken bir yandan yağmuru izliyordu. Minho bütün sütü bitirdi, Jisung ona geçen hafta hediye aldığı emziğini verdi ve her gece olduğu gibi tekrar sevgilisinin emziğini emerken çıkardığı seslerle uyudu...
*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:
Biliyorum cok kısa oldu ama yapacak bır seyım yokk
Bu arada min 2 bolum sonra fınal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✦505✦
Humorokul temsilcisi zorba Jisung, okulun bebeği little space Minho'yla uğraşmak ister fakat işler istediği gibi gitmez. Jisung Hey Bak buraya ucube Minho Ucube? Uyarı:ficte kesinlikle bebek-bakıcı arasında asla cinsellik yok okurken böyle düşünmeyin...