Loser lovera bakmayı unutmayın
Ben turkcemi kaybettim bulamıoruö baktım bakrım hicbi yerde yokMinho's pov
Soojin ve arkadaşları bizim eve gelmişti, hepsini tanıyordum bu yüzden hemen kaynaşmıştık. Önce sohbet edip bir şeyler yemiştik şimdi ise bakım yapacaktık.
Maskeleri yapıp 20 dakika bekleyecektik.
"Minho-ah, bu maskeleri nereden aldın? Çok güzeller. "
"Bir çok kozmetik mağazasında var aslında. "
"Hiç görmedim, sanırım daha iyi incelemeliyim. "
"Odan çok tatlı ya. " dedi Soojin, pembe ve beyazdan oluşan oda onunda çok hoşuna gitmişti.
"Bu peluşları nereden buluyorsunuz ya? Bir ben şöyle tatlı şeyler bulamıyorum. "
"Onların bir çoğu hediye geldi, daha doğrusu Chris, Hyunjin ve Jisung aldı."
"Hyunjin ve Chris senin çocukluk arkadaşın mı?"Merakla sordu Soyeon
"Evet, ilkokuldan beridir arkadaşız."
"Çok tatlı bir arkadaşlığınız var, Shuhua beni evine bile almıyor. "Dedi Yuqi.
"Ne alaka ya? "
"Almıyorsun basbaya, nedense bir tek Soojin girebiliyor o eve. " Minnie sinirle konuştu.
"Ya işimiz oluyor bizim. " Shuhua utanarak konuştu.
Onlar sohbet ederken kapı çaldı, Minho aşağı inip kapı deliğinden baktı. Sevgilisi ve en yakın arkadaşı 'ilk kim sarılacak?' kavgası yapıyordu.
"Ya Hyunjin çekil, ben sarılacağım ilk!"
"Kes sesini Jisung. "
"Ben sevgilisiyim ilk bana sarılacak. "
"Sen yokken biz vardık koçum, çekil şimdi. " kapıyı açmamla üstüme atlayacak olan iki ayıyı durdurdum.
"Yüzümde maske var, sakın yanlış bir hareket yapmayın. "
İkiside sakince bana sarıldı, biz sarılırken uzun süre gelmediğimi fark eden kızlar aşağı indi.
"Ya bir bırakın şu çocuğu da nefes alsın. " Soojin yanımıza gelerek beni iki koca adamdan kurtardı, benim aradan çekilmemle birbirine sarılan ikili şoka uğradı.
"Ne sarılıyorsun lan bana? Gay mısın nesin. "
"Sende gaysın Hyunjin, Seungmin'i görünce ki hallerini unutmadık. " dedi Jisung, Hyunjin ona alev bakışları atarken o sırıtıp mutfağa geçti. Jisung mutfakta yemek yerken bizde içeri geçmiştik.
"Minho, bana da bakım yapın ya. "
"Tamam bekle burada. "
Odama gidip onlar için ayırdığım maskeleri çıkardım, aşağı inip hyunjin için getirdiğim tacı sacına taktım.
Maskeyi paketinden çıkartıp açtım ve yüzüne yerleştirdim, zamanı tutmak için saate baktım. Bizim maskelerimizin süresi dolmuştu.
"20 dakika geçti, çıkarın. " dediğimde hyunjin hariç herkes maskeleri çıkarmıştı, yemek yemek yerine sadece mandalina yiyen Jisung yanımıza geldi.
"Bende istiyorum. " diyince onun için ayırdığım maskeyi alıp açtım, yüzüne yerleştirip yanına oturdum.
Acıktığımı hissedip mutfağa ilerledim, ramen ve garip ismini bilmediğim bir çorba vardı.
"Yemek yiyecek misiniz? " çoğunlukla evet cevabı gelince bende rameni ısıtttım, dolapta bulduğum meyve suyunu da alıp yemekleri koymaya başladım.
"Hadi gelin. "
Herkes mutfağa girerken aptal Hyunjin ve Jisung yüzlerindeki maskelerle duruyordu.
"20 dakika çoktan geçti, hiç saate bakmadınız mı?"
"Unuttuk ya. " ikisininde maskelerini çıkartıp attım, yemek masasın oturup yemeye başladık. Yemek bitince Jisung diğerlerine bir şey konuşacağımızı söyleyip beni odama çıkardı.
"Ne konuşacağız sevgilim? "
"Hiçbir şey konuşmayacağız, sadece senle yalnız kalmak istedim. " yatağıma uzandı, kolları açıp konuştu.
"Hadi bebeğim. " bende onun üstüne uzanıp sarıldım, bir süre öyle durduk ardından yavaşça beni yatağa yatırdı. Yavaş yavaş tüm yüzümü öpmeye başladı, gözlerimi kapatıp bağımlı olduğum dudakların beni öpmesine izin verdim.
Bir süre sonra geri çekildi ve kafasını boynuma koydu, hem derin derin nefes alıyor hemde tüy gibi öpüyordu. Bende saçlarıyla oynuyordum.
Yaklaşık bir saat odamda sadece sarılarak uzanmıştık, en sonunda şüphelenen Hyunjin odama baskın yapmıştı.
"İNANAMIYORUM MİNHO, GİYİNİN HEMEN. "
"Çıplak değiliz ki. "
Gülüşüp aşağı inmiştik, bir saat sonra kızlar gitmişti. Hyunjin bize doğru dönüp konuştu.
"Bakın ben gidiyorum ama sakın ben gittim diye oynaşmayın anlarım. "
"Lan git. " hyunjin'i de gönderdikten sonra uyumak için odama çıktık, yatağa uzanıp birbirimize baktık.
"Sana felaket derecede aşığım Lee Minho. "
"Sana çok aşığım Han Jisung. "
⋆*・゚:⋆*・゚:⠀ *⋆.*:・゚ .: ⋆*・゚: .⋆
Cerez bolumu waaa
LL ye yorum atın yeni bolumu salım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✦505✦
Humorokul temsilcisi zorba Jisung, okulun bebeği little space Minho'yla uğraşmak ister fakat işler istediği gibi gitmez. Jisung Hey Bak buraya ucube Minho Ucube? Uyarı:ficte kesinlikle bebek-bakıcı arasında asla cinsellik yok okurken böyle düşünmeyin...