bebek minho vol3

1K 71 35
                                    

(Jisung-minho)

Jisung
Bebeğim
Nolur geleyim yanına
Her şeyi anlatacagım ama ilk olarak seni korumam lazım
Ben seni o şekilde bırakır mıyım hiç?
Ben bebek Minho ile zaman geçirmeyi çok seviyorum
Sana asla öyle şeyler demek istemedim ve istemem
Seni seviyorum minho
Ve bunu en iyi bilen kişi sensin

Minho
İstemiyorum jisung
Bilmek istemiyorum çünkü bu canımı acıtıyor
İstemiyorum tamam mı
Canım acıyor
Ellerim

Jisung
Ne?
Ne oldu ellerine?

Minho
Ben düştüm
Soyuldu kanadı
Yanıyor simdidw

Jisung
Nerde düştün?
Nasıl düştün?
Neredesin simdi?
Minho cevap ver

Minho
Kızma bana
Düştüysem düştüm işte sanane

Jisung
Ne demek sanane ya
Pansuman yaptın mı?

Minho
Hayır
Yapmayacağım

Jisung
Ne demek yapmayacağım Minho? Yapmazsan ne olur biliyor musun?

Minho
Korkuyorum çünkü tamam mı?
Korkuyorum
Canım acıyor

Jisung
Nerdesin?

Minho
Evde

Jisung
Geliyorum

Minho
Gelme
İstemiyorum
(Görüldü)

Jisung's pov

Minho'nun evine doğru koşmaya başladım, 5 dakika içinde evine gelip kapıyı yumruklamaya başladım. Ağlamaktan gözleri şişmiş, burnu kızarmış Minho kapıyı açtı.

"Getir ellerini. "

"Hayır, acıyacak. "

"Ben ne zaman senin canını acıtmak istedim Minho. " bu dediğimle sessiz kaldı, bileklerinden tutup ilk yardım kutusunu buldum. İçerisinden tentürdiyot aldım, pamuğa biraz döküp Minho'nun eline pansuman yapmaya başladı.

Minho hala hıçkırarak ağlıyordu ama bu sefer sessizce ağlıyordu çünkü Jisung'dan korkuyordu.

"Ağlama Minho. " Minho bu duyduğu şeyle daha çok ağladı, hala sessiz olmaya çalışıyordu. Jisung sonunda beynini ele geçiren öfkesinden kurtuldu, Minho'nun ellerini sardı. Ellerinin üstüne tüy gibi bir öpücük verdi.

"Ağlama bebeğim, geçti sevgilim. " dedikten sonra fark etmişti Jisung, Minho artık onun sevgilisi değildi.

"Gerçekten ayrılacak mıyız Minho? "

"Bilmiyorum." konuyu uzatmak istemedi Jisung zaten bebeğinin aklı karışıktı daha da karıştırmak istemedi.

"Ara verelim Jisung, ayrılmak istemiyorum ama sen benim aklımı karıştırıyorsun. "

Yemin etti Jisung, Minho'yu tekrar geri kazanacaktı, Minho'yla vakit geçirmek istiyordu ve bunu sadece küçük alanın da yapabilirdi.

Üst kata çıkıp Minho'nun emziğini aldı, Minho'yu oturma odasına bırakıp çizgi film açtı. Mutfağa gidip ballı süt hazırladı, Minho sade süt sevmiyordu. Sütü biberona koyup oturma odasına gitti.

"Minho biraz süt içmek ister misin bebeğim? "

Minho Jisung'a bakmadan kafa salladı, Jisung onu koltuğa yatırıp sütünü içermeye başladı. Minho sıcak sütle yavaş yavaş uyuklamaya başlarken Jisung gülümsedi, iki gündür Minho'nun uyuyamadığını fark etmişti.

✦505✦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin