3. Kişi anlatımıyla
Gece saat 2 gibiydi, Minho uyumuştu. Bu sefer sevgilisi yanında değildi. Beraber geçirdikleri günden bir hafta geçmişti, Jisung kendini aptal bi oyuna kaptırdığı için 5 gündür görüşmemişlerdi. Minho mesaj atsa bile ,Jisung saatler sonra cevap veriyordu.
Minho gördüğü rüyayla birlikte sıçrayarak uyandı, ailesi nöbetteydi kimse yoktu evde. Jisung'u çağırmıştı ama o 'Wooyoung'la maça gireceğiz,gelemem' diyerek gelmemişti.
Korkarak uyumuştu o gece, 1 saatlik uykusundan rüya görerek uyanmıştı. Bir adam evin içine girmiş ona dokunuyordu, Minho'nun en çok korkutuğu şeydi bu, Jisung dışında birinin ona dokunması. Ağlamaya başlamıştı, telefonunu açıp Jisung'a mesaj attı.
Minho
Sung
Korkuyorum
Yanıma gelemez misin?
(02.12)Jisung cevap vermemişti, 10 dakika sonra yine cevap yoktu, 15 dakika sonra yine cevap yoktu.
20,
25,
30Neredeyse yarım saat olmuştu ama yine cevap yoktu, en sonunda sevgilisini aramaya karar verdi Minho. Telefonu alıp arama tuşuna bastı, arama yanıtlanmadı. Tekrar aradı Minho, cevapsız. En sonunda Jisung'dan mesaj geldi.
Jisung
Uyuyorum Minho
Ne var neden aradın beni?
Uyuyorum işte anlamıyor musun?Minho
Üzgünüm
Sadece rüya gördüm ve korktum yanıma gelmeni isteyecektimJisung
Alttarafı rüya gerçek değil
Neden bu kadar korktun anlamadım.Minho
Cidden yanıma gelemez misin?
Evde kimse yok ailem yarın sabah gelecek.Jisung
Gelemem Minho
Basım agrıyor zaten
Pazartesi görüşürüzŞok olmuştu Minho, nasıl birden bire böyle oldu? Neden böyle oldu? Jisung'u kızdıracak bir şey mi yapmıştı? Soruların cevabını bulamadı Minho.
Tamam belki uykusunu seviyordu, kolay kolay uyuyamadığı için uyku esnasında uyandırılmayı sevmiyordu ama Minho'nun yanında da uyuyabilirdi, değil mi?
Minho yataktan kalkıp yüzünü yıkadı, kendisine kahve yapmak için aşağı indi. Kahvesini yaparken biraz müzik dinledi, ardından yukarı çıkıp yatağına geri yattı.
Telefonundan çizgi film açıp izlerken kahvesini içti, kendini iyi hissetmiyordu. Yarın Jisung'un yüzüne nasıl bakacağını düşündü, yine ona kırıcı şeyler söylerse ne yapacaktı? Bilmiyordu.
Bir saat çizgi film izledikten sonra uyumaya kadar verdi ama bu rüyadan sonra kolayca uyuyamayacağını biliyordu. Bu gece hava soğuktu bu yüzden bacakları üşümüştü ama uzun bir şey gitmeyi reddetti. Yarım saat yatağında debelendikten sonra uyudu.
**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ 𝑚𝑖𝑛𝑠𝑢𝑛𝑔 ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*
Yavaş yavaş gözlerini açan Minho ilk iş saate baktı,
05.11
Okula gitmesine iki saat vardı, ilk yataktan kalkıp yüzünü yıkadı sonra aşağı inip kahvaltı adı altında bir şeyler yedi. Okul için üniformasını giydi, hava soğuktu bu yüzden beyaz gömleğinin üstüne bir sweat giydi.
Biraz esneme hareketleri yaptı, vücudunu rahatlatmaya çalıştı. Ardından biraz meyve yedi, okul çantasına içinde meyve dolu olan saklama kabını koydu ve saat 7 de evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✦505✦
Humorokul temsilcisi zorba Jisung, okulun bebeği little space Minho'yla uğraşmak ister fakat işler istediği gibi gitmez. Jisung Hey Bak buraya ucube Minho Ucube? Uyarı:ficte kesinlikle bebek-bakıcı arasında asla cinsellik yok okurken böyle düşünmeyin...