hasta minho

1.3K 93 44
                                    

05.38

Bir buçuk saattir uyanıktım. Biraz Minho'yu izlemiştim, uyanmasını bekliyordum. Saat 6'ya geliyordu, bu yüzden herkesi uyandırmam lazımdı.

"Minho."

"Minho."

"Minho."bir yandan yanağını dürtüp bir yandan ismini sayıklıyordum.

"Ne var Jisung? "

"Uyanma zamanı bebeğim, hadi Hyunjin'i uyandır. "

Kalkıp Hyunjin'in olduğu odaya gitmişti. Bende alt kata inmiştim, tam tahmin ettiğim gibi Chan kahvaltı hazırlamıştı.

"Minho uyandı mı? "

"Evet, Hyunjin'i uyandırması için gönderdim." Chan sırıtıyordu, neden sırıtıyordu?

"Git bi bak bence. "

Yukarı çıkıp Hyunjin'in kaldığı odaya girdim, Minho ve Hyunjin beraber uyuyordu. Şaka gibi ben onu Hyunjin uyansın diye göndermişken o, yanına yatmış uyuyordu.

"Minho, seni Hyunjin'i uyandırmak için buraya gönderdim sarılıp uyuman için değil. "

"Jisung, uyumak istiyorum. "

"Okula gitmemiz lazım. "

"İstemiyorum."

"Ama gitmemiz lazım, hadi kalk. "

"HYUNJİN UYAN MİNHO DOĞURUYOR. "

"NE?NASIL? SAKİN OL MİNHO. "

"Mal ya, Hyunjin Minho erkek nasıl doğursun? "

"Minho bu hep yalan söylüyor, inanma sakın buna."

"Hyunjin kalk, git yüzünü yıka sinir etme beni. "

"Öf be tamam, git sen. "

"Gidicem ama Minho'yla. "

"HAN JİSUNG ÇABUK ELLERİN ARASINDAKİ KEDİYİ YERE BIRAK. "

"BEN KEDİ DEĞİLİM. "

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Yemek yiyip okula gittik , herkes Minho'ya selam veriyordu. Sınıfa gelip , sıramıza oturduk.

"Jisung."

"Efendim bebeğim? "

"Karnım... Karnım ağrıyor. "

"Nasıl? Kramp gibi mi? "

"Evet ,arada oluyor. "

"Üşütmüş olabilirsin sevgilim, revire gidelim mi? Hem sana ilaç veririm hem de uyursun. "

"Gidelim."

Ders başladığında hocadan izin alarak Minho'yu sınıftan çıkardım.

"Jisung, çok acıyor. "

Onu kucaklayıp revire götürdüm. Minho'yu hasta yatağına yatırıp, ilaç reyonundan ağrı kesici vermiştim. Bu bir kaç saat onu rahatlatırdı.

"Uyumak ister misin bebeğim? "

"Evet, lütfen. "

Işığı kapattım ama Minho korkardı, bu yüzden perdeleri aralayarak içeri ışık girmesini sağladım. Minho'nun yanına uzanıp saçlarını okşadım.

Minho'nun arkasından sarılmış, karnına masaj yapıyordum. Zaten bir kaç saat uyurdu uyanınca yine ilaç verirdim. Arkamda duran ilaç rafından bir kaç tablet alıp cebime attım, lazımdı sonuçta.

Bir saat sonra acıktığım için kantinden sandviç kahve ve meyve suyu aldım, faha sonra kahve içecektim.

Minho arada mızırdanıyordu, sanırım ilacın etkisi geçtiği için karnı ağrımaya başlamıştı. Yanına gidip onu kaldırdım, yatağın yanında ki sehpadan suyu ve ağrı kesiciyi aldım. Alnını öpmek istemiştim ama ateşi olduğunu fark ettim.

İlk ağrı kesiciyi içirdim , ateş düşürücü ilaç vermem gerekiyordu ama ne vermem lazımdı bilmiyordum.

Minho'nun telefonundan babasını aradım, adam hemşireydi bilirdi heralde.

"Alo, Minho ne oldu? "

"Şey merhaba ben Jisung. "

"Ha sen Minho'nun sevgilisi misin? "

"Evet."

"Ee neden aradın? "

"Minho'nun karnı ağrıyor birazda ateşi var, ona ne ilaç vermeliyim. "

"Ateş düşürücü bi şurup var, dur sana resmini atayım. İlaç tok içilmesi gerekiyor unutma ."

"Peki."

"Attım, o ilaçtan var mı? "

"Evet sanırım, pembe mi? "

"Evet evet, kapatmam gerek Jisung bir ara yemeğe gel. "

"Tabi gelirim, kolay gelsin size. "

İlaç tok içildiği için yemek yemesi gerekiyordu.

"Minho hadi uyan bebeğim. "

"Jisung."

"Yemek yemen gerekiyor, ne yemek istersin?sandviç alabilirim ve ya poğaça."

"Poğaça istiyorum, patatesli. "

"Peki bebeğim, hemen geleceğim bekle burda. "

Koşarak poğaça ve meyve suyu alıp revire gittim.

"Al sevgilim, başın ağrıyor mu? "

"Biraz , geçmeye başlıyor. "

"Tamam, sen ye bunları sonra şurup içireceğim sana. "

Minho yemeğini bitirmişti, ilacını içirip geri yatırdım.

"Jisung, yanıma gel. "

Yanına gidip uzandım, yine masaj yapmaya başladım.

"Çizgi film izlemek istiyorum. "

"Tamam ,ne izleyelim? "

"Esrarengiz kasaba. "

"Tamam." arada alnını öpüyor, ateşi düşmüş mü diye bakıyordum. Saat öğlen birdi, 20 dakika sonra okul bitecekti.

"Jisung."

"Efendim? "

"Seni seviyorum. "Alnını öpüp doğruldum.

"Bende seni seviyorum sevgilim. "

══✿══╡°˖✧✿✧˖°╞══✿══

Kısa oldu biliyorum tırnaklarımı kestiğim için sürekli yazım yanlısı yapıyorum umarım yanlıs yoktur

✦505✦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin