ıkızler?

1.9K 164 181
                                    

Cidden birazcık gruba bakayım demiştim bütün keyfim kaçmıştı. Kendi kendime söylenirken Chris yanıma gelmişti.

"Minho en sevdiğin kekten aldım bebeğim yemek ister mi- Minho ne oldu? "

Benimle bu şekilde ilgilenmelerine bayılıyordum, ne kadar arkadaş olsakta bu ilgileri beni şımartıyordu.

"Aptal Wonyoung yine benim hakkımda konuşmuş grupta. Sinirlerimi bozdu yine. "

"Yine mi? Jisung'la ikisi bi büyüyemedi. "

"Neden beni sevmiyorlar hyung? "dolan gözlerimle ona baktım.

"Seninle ilgili bir sorun değil bebeğim ayrıca okulda ki çoğu kişi seni seviyor. Okul başladığından beri sana gelen hediyeleri sayısal bitmez bu yüzden bunlar gibi aptal kişilerle moralını bozma kedicik"

Konuşmasından sonra bana sarılan Chris'le cidden şımarmıştım, sevdiğim insanlarla temas etmeyi severdim gerçi kim sevmez ki.

Chris hala bana sarılırken içeri giren yarı çıplak Hyunjin'le birlikte çığlık atmıştım, cidden iyi vücud yapmıştı.

"OHA HYUNJİN BUNU NE ARA YAPTIN? "

"Spora gittiğini biliyordum ama bu kadar olacağını düşünmemiştim Hyun. Bu motivasyon nerden geldi?"

"Geçen yaz bi kaç kız dalga geçmişti, ondan sonra bi motivasyon geldi. "

"BENDE İSTİYORUM"dedim gür bir sesle.

"Emin misin kedicik? İki gün sonra vazgeçme"

"Yok geçmem ben"

"Öyle olsun bakalım haftaya benimle spora geliyosun"

"Tamam"

En fazla ne olabilirdi ki? Vücudu cidden çok iyi olmuştu ama ben onun kadar iyi vücud yapıcağımı düşünmüyordum, istesem yapardım ama fazla kaslı bi vücud benlik değildi.

"Okula yeni gelen şu ikizleri gördünüz mü? "

"Hayır, sen nerden duydun? "

"Okulun ifşa sayfası paylaşmış. Biri kız diğeri erkek ve cidden çok iyi görünüyorlar. "

"Göstersene bi bakayım"

"Çocuğun adı Jeongin, kızın adıda Lia ve şimdiden okulda konuşuluyorlar"

"Jeongin baya iyiymiş"

"Noldu kedicik? Beğendin mi? "

"Yani fena değil"demiştim utanarak.

"Beomgyu'yu ne yapıcaksın? "

"Onunla sadece sakalaştık hyung aramızda ciddi bir şey yok"dedikten sonra aklıma Chris aldığı en sevdiğim kek gelmişti, koşarak mutfağa gitmiştim. Cidden çok seviyordum bu keki, sevdiğim ilk ve tek kek olabilirdi.

"Gruba eklendiler mi? "
Dediğim esnada bildirim gelmişti, ikizleri gruba eklemişlerdi.

✭✭✭

11/A bütün okulu yedi

Jisung
Okulumuza yeni geldiler bu yüzden hemen ekledim
Kendinizi tanıtın

Jeongin
Merhaba ben Yang Jeongin

Lia
Ben Choi Jisu ama genelde Lia diyorlar

Changbin
Soy isimleriniz neden farklı

Lia
Yang ailesi beni 1 yaşındayken evlat edindi jeonginle aynı gün dogdugumuz ıcın herkes bızı ıkız olarak goruyor

Jeongin
Ee sizi tanımayacak mıyız?

✦505✦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin