Sabah 4 varis olarak erkenden uyanmış ve bizim için hazırlanmış arabalara binmiştik. Aida'nın dediğine göre o bizim için gerekli eşyaları hazırlatmıştı.
Araba hareket ettiğinde ilk defa bir at arabasına biniyor olmam beni ürkütmüştü.
"Okula erken varırız. En yakın krallık biziz." diyen Aida tam karşımda oturuyordu ve yanında da Jadon vardı. Eh haliyle Jason da tam benim dibimdeydi.
"Ne zaman orada oluruz." diye sordum üzerimdeki beyaz elbiseyi düzelterek.
"Yolculuk yarım gün sürer." dedi Aida 'da bana karşılık.
"Yani 12 saat yol çekicez ve buna rağmen en yakın krallık biziz." dedim sitem edercesine.
"Sen bide bizi düşün 3 gün yol çekiyoruz." diyen Jadon ile halimize şükrettim.
"Okula gideceğim için çok mutluyum.Teşekkür ederim Zarya. Senin sayende 2. Sınıfıda okuyabileceğim." diyen Aida ile gülümsedim. "Sorun yok." dedim ve bir anda arabanın sallanması ile elimi Jason'un göğsüne koymam bir oldu. Jason'un göğsündeki elimi çektiğim an Jason kendini gülmemek için tuttu. Onu çok güldürüyor olmalıydım çünkü Aida'ya ne kadar soğuk baktığını görebiliyordum. Ama bana ve kardeşine öyle bakmıyordu.
"Jason isterseniz biz arabadan inebiliriz." diyen Jadon ile ona ters ters baktım.
Jadon'un cümlesine gülen Aida 'nın "Jadon baksana Zarya' nın haline, kıpkırmızı oldu." demesiyle bu sefer ters bakışlarım Aida'yı buldu.
"Bizimle uğraşmayın." diyen Jason'a baktım hiç utanır gibi bir hali yoktu.
"Eğer bir daha şahsım adına laf edilirse sizi şu arabadan kendi ellerimle atarım." dedim işaret parmağımla ikisinide işaret ederek.
Aida ağzına fermuar çekermiş gibi bir işaret yaptı. Jadon ise o sırada abisine gülmekle meşguldü.
"Dün gece rüyanda sayıklıyordun. Sanırım kötü bir şey gördün." diyen kızla ona baktım.
Dün gece rüyamda annem ve babamı görmüştüm. Ben onlara yaklaştıkça daha da uzaklaşıyorlardı ve annem benden sürekli yardım istiyordu.
"Tam olarak hatırlamıyorum ama sanırım uykumu güzel alamamamın sebebi buymuş." dedim saatlerdir zor zaptettiğim esnememi dışarı vererek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAŞIYICI
FantasyBüyü ve sihirin yasaklanmış olduğu 20 krallık ve 4 büyük elementin güçlerinin hepsine birden sahip olan bir kız:İmparatoriçe. Ve İmparatoriçe'nin seçtiği bir taşıyıcı:Zarya. Zarya'nın şans eseri gittiği Kraliyet Sihir Okulun'da yaşanan katliamlar s...