9.Bileklik

172 19 12
                                    

Bu çocuk hani olgundu, sertti, buz gibiydi. Hangi ara bu hale geldi ya.

Şuan odamda yalan atmış bir Jason, Jason'u öldürme planları yapan Gloria, kardeşinin yaptığı mallığı anlayan ve benim yanımda duran Jadon, dedektiflik yetenekleriyle Jason'un yalan söyleyip söylemediğini anlamaya çalışan Alvin ve saatlerdir bize gülen bir Edward vardı.

"Yalan attı işte neyini anlamıyorsunuz?" diyerek belkide yüzüncü defa çıkıştım odadaki herkese.

"Ya yalan değilse, sonuçta odasında ceset varkende senin yanındaydı." diyen Alvinle göz devirdim.

"Ya abi anlasanıza Jason şaka yapmış işte." diyerek beni savunmaya devam eden Jadon'a minnettardım. O olmasa işimiz yaştı zaten.

"Siz de ne aşna fişne çıktınız ya." diye gülmeye devam eden Edward'a Gloria sonunda bir tane geçirmişti.

"Acıdı." diye yakınan ve kolunu ovalayan Edward'a karşılık Gloria bir tane daha geçirdi.

"Kulağımın dibinde bağırma!" Gloria bize kızmasına rağmen bütün sinirini Edward'dan çıkarıyordu.

"Jasoncuğum artık yalan söylediğini itiraf mı etsen." diyerek Jason'a öldürücü bakışlar attım.

"Ne yalanı sevgilim." Jason sağ gözünü kırparak gülümsemişti.

Yapma böyle şeyler Jason, öldürmekle, sevmek arasında bırakma beni.

"Jason yeter artık kes şunu!" diye bağıran Gloria ile Jason ağzını tıp yapmıştı.

"İstediğiniz kadar kalın birbirinizle yeterki yarın yol için hazır olun. Bir sürü işim var bir de sizinle uğraşıyorum ya." diyen Gloria ayaklanmış ve gitmek için hazırlanmıştı.

" Sence katliamları kim yapıyor Gloria?" diye soran Alvin ile Gloria ona bakmış ve derin bir nefes alıp geri yerine oturmuştu.

" Öncelikle şöyle söyleyeyim. Bu soruyu tek merak eden biz değiliz. Bütün krallıklar onu arıyor, daha doğrusu onları." diyen Gloria'yı Edward'ın sorusu bölmüştü.

" Krallıklar da onları arıyor öyle mi? E o zaman biz neden buradayız. Yani demek istediğim hepimiz varisiz kendi krallıklarımızda herkes bizi korurdu ama şuan buradayız ve canımız tehlikeye atıyoruz. Tabii ki de bunu yapmaktan mutluyum ama nedenini merak ettim. "diyen Edward'ın sorusuyla herkes susmuş, Gloria devam etmişti.

" Ben size bir seçenek sundum. Ya burada kalıp güçlerinizi geliştirecek ve katliamları yapanları bulacaktınız. Ya da evinize dönüp size bahşedilen bu güçleri gram kullanmadan geliştirmeyi bekleyecektiniz ki bence bu çok saçma.

Şuan bellki ne alaka diyebilirsiniz?Ama emin olun ki sizin bildiğinizin 10 katını biliyorum ve bu bildiklerimin içinde bu katliamları yapanların bir büyücüyle iş birliği yaptığıda var.

Ve hepimizin bildiği gibi bir büyücüyü yenmek için 4 elementle ona saldırmak yetiyor. Yani kısacası size çok ihtiyacımız var. Belki sizde diğerleri gibi gitseydiniz. Biz hiç bir şey yapamayacağımız için hepimiz bizi koruyan büyücülerin ölmesini ve en sonunda bize saldırmalarını izliyor olacaktık. " diyen Gloria ile kafamı salladım.

" Yani tek çaremiz güçlerimizi mükemmel kullanmak. " dedim yere bakarak.

" Evet, tek çaremiz sizsiniz ve umarım bizi en çokta beni hayal kırıklığına uğratmazsınız. Ben şimdi gidiyorum yarın sabah görüşürüz. "diyen Gloria bu sefer tamamen ayaklanmış ve gitmişti.

" Güçlerimizi eğitmek için büyük şans. Diğerleri giderek korkaklık ettiler. "diyen Jadon ile kafamı sallamıştım ama Alvin" Herkesin kendine göre bir açıklaması var. "diyerek bizim kanımızı yalanlamıştı.

TAŞIYICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin