5.Dans

231 24 2
                                    

Akşam olana kadar kızların ortak salonunda Aida, ben, Abelia ve Darla  olmak üzere uzun uzadıya konuşmuştuk. Neredeyse okul hakkında her şeyi öğrenmiştim. Tabii sadece okul değil kızlar hakkında da biraz bilgiye sahip olmuştum.

Mesela Abelia tam bir sanat insanıydı ve Luke denen mavi saçlı çocukla sevgiliydi. Darla ise tam bir kahve severdi. Birde coğrafya ile ilgileniyordu. Abelia gibi birisiyle sevgili değildi ama Edwin'den hoşlanıyordu.

Odama çıktığımda kapımın ucunda bir zarf vardı. Zarfı açarak içeriye girdiğimde zarfın içinde ders programlarımız olduğunu anladım.

1. Sınıfların dersleri : Dans,Kılıç Dövüşü, Savunma, Görgü Kuralları, Tarih, Coğrafya, Matematik, Farklı Türler ve Özellikleri, Ekonomi, Diplomasi, Güçlerin Eğitimi, Güç Meditasyonu.

Dersler baya yoğundu ama üstesinden gelirdim .

Zarfın içine baktığımda bir kağıt daha çıkmıştı. Bu kağıtta ise varislerin hangi krallıktan geldikleri yazıyordu.

İki kağıdı da zarfa geri koydum ve çekmecelerden birisine zarfı yerleştidim.

Dolaptan kısa, siyah, üst tarafı askılı geceliğimi aldım ve üzerimdeki beyaz elbiseyi çıkarıp üzerime geceliği geçirdim. Uyumak için yatağıma gittiğimde hava soğuk olduğu için yorganımı üstüme iyice örttüm. Lambayı söndürdüm ve uyumaya çalıştım.

Dakikalar sonra tam uyumak üzereyken cam tarafından gelen ses ile tekrar gözlerimi açtım ve o tarafa baktım. Gelen sesler artmaya başlayınca yatağın yanındaki çekmeceden hançerimi aldım ve üzerimdeki yorganı üzerimden çekip ayağa kalktım. Kısa geceliğim yataktayken yukarı kaydığı için onu aşağıya doğru çekiştirdim.

Elimdeki hançeri her an bir saldırı yapacakmış gibi tutuyor yavaş adımlarla pencereye doğru ilerliyordum.Odayı sadece ay ışığı aydınlatırken bir anda pencereye yanaştım ve hançerimi önüme aldım. Pencereden aşağıya baktığımda Jason'u görmem ile hançerimi kenara çektim. Jason pencere pervazına tutunmuş kendini yukarıya çekmeye çalışıyordu. İçeriye girmesi için kolunu tuttuğumda, beni fark etmişti ve kolunu tutmama izin vermişti. Onun yardımıyla onu yukarıya çektiğimde içeriye girmeyi başarmıştı. Ellerini dizlerine koyup soluklanmaya başladığında.

"Ne arıyorsun burda sen?"diyerek bir soru yönelttim Jason'a. Jason ise beni yeni fark etmişti.

" Bu okulda çok tuhaf şeyler oluyor. "demişti sorumu es geçerek.

" E, yani. Neden geldin? "diye sordum kollarımı önümde birbirine bağlayarak.

" Seni korumak için. "dediğinde ellerini dizinden çekmiş bana bakıyordu. Gözleri bacaklarıma kaydığında hemen konuşmaya başladım.

" Korunmaya ihtiyacım yok. Hem nasıl tuhaf şeyler. "diye sordum cidden merak edercesine.

Önümden geçip az önce kalktığım yatağa oturdu bende önünde durdum ve sorduğum soruya cevap vermesini bekledim.

" Gloria ve Stew konuşurken duydum. Büyücü ölümleri artmış ve bir büyücünün cesedi okulun yakınlarında bulunmuş. Şimdi ise bütün krallıklara haber verecekler. Sana bir şey yapmalarından korktuğum için geldim." diyen Jason'a "Neden kapı yerine pencereyi tercih ettin?" diye sordum.

"Prenslerin, prenseslerin olduğu odalara, hatta koridora girmesi yasak. Aynı şekilde prenseslerde prenslerin odalarına giremiyor. Her yerde de muhafız var. Tek çare pencereydi." dediğinde onu kafamla onayladım.

"Peki beni neyden koruyacaksın. Birde sadece büyücüler öldürülüyor, yani ben ne alaka." dedim elimle kendimi göstererek.

"Sen taşıyıcısın. Belki de seni bulmak istiyorlardır ve bu yüzdende büyücüleri öldürerek senin gizli kalmanı engellemek istiyorlardır. Yani demek istediğim bir büyücünün seni büyüsüyle korumak istediğini düşünüyor olabilirler. Bu yüzden de büyücüleri öldürerek o büyüyü kaldırmak istiyorlardır. Büyücüleri öldürenleri ise cidden bilmiyorum. Tahmin bile edemiyorum o derece yani." diyen Jason'a fazlasıyla hak verdim.

TAŞIYICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin