7. İtiraf

199 19 17
                                    

Aida'nın söyledikleri beynimin içinde binlerce kez tekrarlanmıştı.

'Jason' un odasında. '
'Jason' un odasında! '
' Jason. '

"Jason." dedim sesli bir biçimde ve arkamı dönüp banyoya koştum. Arkamda kalan Aida neler oluyor ya dercesine bana bakarken ben çoktan banyoya varmıştım.

"Jason." dedim aynanın karşısında ayakta duran Jason' a bakarak.

"Aida gitti mi?" diye sorarak yanıma geldi.

"Jason senin odanda ceset bulmuşlar."dedim sesim titrerken. Bu sefer sesimin titremesine engel olamamıştım.

Jason bana neler oluyor ya dercesine bakarken, bu sefer banyoya Aida girmişti.

" Jason. "dedi sesi korku doluyken. Jason'dan korkuyor muydu. Yoksa katilin Jason olduğunu mu düşünüyordu.

" Sen katilsin. "diyen Aida'nın sesi bu sefer daha sert çıkmıştı. Jason'a delicesine bakan gözleri karşısında Jason'da ona buz gibi bakışlarını sergiliyordu.

" Ben katil değilim, Aida. "diyen Jason'a karşılık Aida" Yalancı. "diye tısladı.

" Aida, Jason yalan söylemiyor. Dans dersinden beri benim odamda. Kendi odasına hiç uğramadı." demem ile bana döndü.

" Ama Zarya sen bir ara bizim odamıza gelmiştin. "dedi ve tekrar Jason'a döndü.

Bu içimi ürpertirken Jason'un gerçekten katil olup olamayacağını sorguladım.

Jason yapmazdı, yapamazdı.

" Bunu sonra konuşalım, şimdi Jason'u dışarı çıkarmalıyız ki odamda olduğu belli olmasın. " dedim ve Jason'un kolundan tutup onu dışarıya çıkarmaya çalıştım.

Ama Jason hareket etmedi, hatta yerinden bile kıpırdamadı. Ben dolu dolu olan gözlerimle ona bakarken, o da buz mavisi gözlerini bana dikmişti.

" Eğer dışarıya çıkarsam bu sefer katilin kesinlikle ben olduğumu düşünürler. Ama gerçekleri anlatırsak, yani bu odada uyuya kaldığımı söylersek, bir ihtimal inanabilirler." diyen Jason benden daha soğukkanlı davranıyor ve olayın mantıklı tarafından bakıyordu.

" Hem Aida ben bir insan öldürecek olsam odama mı koyarım. Allah aşkına ya. " diyen Jason bu sefer Aida'ya bakıyordu. Aida ise Jason'un yüzüne bakmaktan çekiniyor. Gözlerini etrafta gezdiriyordu.

"Of neyse boş verin bu konuyu da. Hadi Jason'un odasına gidelim." dedim aceleci bir ses tonuyla.

"Orası ana baba günü gibiydi en son." diyen Aida ile hepimiz ayaklandık ve odadan çıktık.

"Bu arada Jason'un katil olma düşüncesi yüzünden göz ardı ediyoruz ama okulda ikinci bir ceset bulundu." demem ile Jason'un "Katilin ben olduğumu mu düşünüyorsun." cümlesiyle Alvin'in "İkinci değil daha önceden öldürülen büyücüler var. Tek fark onlar bir sürü muhafız tarafından korunulan bir yerde öldürülmediler." cümlesi birbirine karışmıştı. Alvin demişken, bu çocuk neden hemen yanımızda bitmişti.

" Dedektifimizde geldiğine göre kadro tamamlandı. Bir katil, katile aşık olan kız,dedektif ve hiç bir suçu olmayan zavallı, güzeller güzeli ben. "diyen Aida ile bir koridoru daha arkamızda bıraktık.

" Ben katil değilim." diyen Jasonun ardından bende "Ben aşık değilim ki."dedim. Bizim aksimize Alvin "Ben dedektif olurum." diyerek Aida'ya yanaştı ve kulağına doğru "... Ve hiç bir suçu olmayan, zavallı, güzeller güzeli kızı korumak için elimden geleni yaparım." deyip göz kırptı. Bunun üzerine Aida Alvin'i sertçe ittirdi.

TAŞIYICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin