İyi okumalarr ✨
-
Elindeki jopu yavaşça parmaklıklara sürten adamla kulaklarımı kapama isteğime hakim oldum. Çıkan tiz ses yanlızca benim sinirlerimi bozmakla yetinmemiş hücrelerden gelen homurtularda benimle aynı fikirdeymiş gibi gözüküyordu.
"Kesin sesinizi!" diye bağırdı Müdür aniden. Yüksek çıkan sesiyle gerilmeden edemedim. Az önce benimle sakince konuşan adam şimdi her harfin üzerine basarak üstünlük kurmaya çalışıyordu.
"Yine mi geldi bu köpek?" dedi yüksek sesle biri. Hücrelerin içinde oldukları için kim olduklarını göremiyordum. Diğerleri ona gülerken yanımdaki adam yumruklarını sıkarak elindeki jopu sertçe parmaklıklara geçirdi iki üç kere.
Önüme uzanan koridora baktım. Dümdüz koridor yan yana sıralanmış en az 7-8 hücreden oluşuyordu. Tam karşısındaki hücrelerde aynıydı. Bazı mahkumlar ikişerli kalıyorken çoğunluğu dörtlü kalıyordu. Hücreler karşı karşıya olduğundan birbirlerini görebiliyorlardı.
"Size yeni arkadaş getirdim!"
Müdür'ün dediğiyle kaşlarımı çatarak ona doğru döndüm. Göğsüm hissettiğim korkuyla sıkışmaya başladı. Çoktan üstümde olan gözleri hissedebiliyordum. Ne diye beni onların önüne atmıştı ki? Kendimi aslanların önüne atılmış kuzu gibi hissediyordum. Her ne kadar onlar kafeste olsalar da sanki hapsedilen ben gibiydim. Birkaç tanesi bana bakmak için yataklarından ayağa kalktığında kendimi sirkte sergilenen maymunlara benzettim.
"Necidir bu arkadaş Köpüş?"
Hemen yanımdaki hücreden gelen sesle bir iki adım sağıma kaydım. Kafamı o tarafa çevirdiğimde kaşlarını çatarak bana bakan adamla yutkundum.
Müdür yanımda gerilirken "Bir daha bana o lakabı diyen olursa kendini Sauna'da bulur!" diye bağırdı.
Sauna ne bilmiyordum ama birden gülüşmeler kesildi ve yanımdaki adamın dudaklarının kıvrımı yok oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog Bey [bxb]
Teen Fictionİşine bağlı bir psikologun yüksek güvenlikli bir hapishanede çalışmasıyla başladı her şey.