Beğenip yorum yapmayı unutmayınn 💖
_
Gözlerimi açtığımda gördüğüm ilk şey bomboş bir duvardı. Bütün griliğiyle içimi soğutmaktan başka bir işe yaramayan duvara bakmak yerine başımı çevirerek odanın öteki ucuna göz gezdirdim. Birkaç duvar ve bir yataktan oluşan bu yere oda demek uzun zaman zor olmuştu benim için. Bir kapı bile yoktu. Parmaklıkların ardında yarım saatte bir kol gezen devriyeler sayesinde kişisel alan diye bir şey de kalmadığı için yanlızlık denilen olaya uzun süre önce veda etmiştim.
"Duş sırası!" Bağıranan gardiyanla yüzümü hoşnutsuzca buruşturdum. Ne kadar da harika bir sabah(!)
"Hadisenize! Sizi mi bekleyeceğiz!"
"Bağırma lan. Geldik işte. " dememle karşımdaki adamın şahin bakışlarının bana doğru dönmesi bir olmuştu. "Ne dedin sen?" Sinirle dişlerimi sıktım. Adam tekrar söylemeyeceğimi bildiği için kafasını alaycıl bir şekilde sallayıp yanımdan geçmekle yetinirken "Sikik herif." diye mırıldandım. Battaniyenin altından çıkıp terliklerimi geçirdim ve yatağın köşesine asılı duran tişörtümü üzerime geçirip içinde traş malzemelerimin olduğu çantayı alıp açılmış parmaklıklardan dışarı çıktım. Diğer mahkumlar da aynısını yapıyordu.
Bir sabah klişesi olarak herkes ya esniyor ya da birbirinin haline laf atıyordu. Genelde sabahın bu saatinde kavga çıkmazdı, duşa girene kadar. Duştan sonra amına koduklarımın Himalayalar'dan getirdikleri buzul suları herkesi kendine getirir, bir tur bütün hapishane memurlarının ebesine bir tur da buraya düştüğümüz için kendi kaderimize söverdik.
Sıra ilerlemeye başladığında tembel adımlarla eşlik ettim. Asıl olay duştan sonra yaşanıyordu. Soğuk suyun etkisiyle zaten gerilmiş olan sinirler aynalardaki sıra yüzünden bir de beklemek zorunda kalan adamların sabrını taşırıyordu. Herkes birbirine sinirlenip bağırıp sataşıyordu.
Zaten küçük olan banyolara geldiğimizde araya koydukları küçük perdeyi ittirdim ve buz gibi suyun altına attım kendimi. Kimsenin bizim sağlığımızı önemsediği olmadığından yaz günü de kış günü de soğuk suyla duş alıyorduk. Yazın çok sıkıntı olmasa da kışın hasta olmamak çok zordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog Bey [bxb]
Teen Fictionİşine bağlı bir psikologun yüksek güvenlikli bir hapishanede çalışmasıyla başladı her şey.