Merhabaa 💗 Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin, İyi okumalar.Basit biriydi o. Yolda görebileceğiniz herhangi biri. Yanlışlıkla çarptığınızda dönüp bakmayacağınız cinsten. Küçükken bir zamanlar o da herkes gibi farklı olmak istiyordu tabi. Buna rağmen oldukça sıradan görünüşü, gözünün önüne gelen dalgalı saçları, burnunun ucunda senelerdir onunla birleşmiş olan gözlüğü izin vermemişti buna.
Bir de ailesi.
Görüp görebileceğiniz en sıradan ailede doğmuştu. Memur babası ve ev hanımı güzeller güzeli annesi 23 yaşında evlenmiş iki sene sonra ise nur topu gibi bir oğullarının olacağı haberini almışlardı. Birlikte geçen mutlu on dokuz yılın ardından babası İzzet Bey dayanamamıştı bu dünyanın kahrına.
Ölümü ise bir bebek için doğumu kadar hızlı bir anne için ise doğumu kadar yavaş olmuştu. Kalp krizi almıştı genç yaşında. Oysa ardında bıraktığı bir oğlu bir de onu hala seven emekliliğinde her sabah ocağa çay koymayı bekleyen bir karısı vardı. Ama işte planlar hep beklediğimiz gibi gitmiyordu.
Aras babası öldüğünde henüz üniversiteyi yeni kazanmıştı. Bir gece sıcak yurdundaki yatağından gecenin dördünde titreşen telefonuyla hayırdır inşallah diyerek telaşla yanıt vermişti tanımadığı numaradan gelen aramaya. Oysa hiç hayır değildi.
Apar topar geri dönmüş okulunu dondurup babasının ölümünün ardından ilk seneyi annesiyle geçirmişti. Bir yıl sonra annesinin zoruyla ve biraz da olsun oğlunun gönlünü yapmak için söylediği "Ben iyiyim oğluşum, sen daha fazla eğitimine ara verme." laflarına kanıp geri üniversitenin yolunu tutmuştu.
Aras sıradan olan hayatı kadar sıradan bir bölümü seçmişti. Psikoloji. Tutkulu olduğu bir dal değildi ama severek yaptığı su götürmez bir gerçekti. Belki de bu kadar sıradan olmayı hep kendisi seçmişti. Ortaokuldaki sıra arkadaşını, içtiği suluğun rengini, hiç çıkarmadığı gözlüklerini kendisi seçmişti sonuçta. Bu kadar sıkıcı olmasının sebebi kendiydi. Hayatında olağan dışı olan tek şey gay olması olabilirdi. Üzerinde aksiyonlu duran tek parçası erkeklerden hoşlanmasıydı. Aman ne büyük nimet!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog Bey [bxb]
Teen Fictionİşine bağlı bir psikologun yüksek güvenlikli bir hapishanede çalışmasıyla başladı her şey.