Mrb bir ay kadar falan sonraoqndpwjdpwjd
Şimdi çok hızlı bir soru sormam lazım lütfen yanıtlayın. İleriki bölümler için Kadir-Anıl ilişkisi okumak hoşunuza gidiyor mu? Daha çok yazmalı mıyım yoksa ana çift odaklı mı gidelim. Ben yan çiftleri çok seven biriyim o yüzden bana kalırsa bazı bölümlerde ağırlığı onlara verebilirim ama tabi sizi sıkmak da istemem.
İyi okumalarr 💗
-
Birkaç saat önce
"Hasiktir lan ordan."
Genç adam dudaklarında asılı kalmış sırıtışı suratından silemiyordu. Üst üste üç eldir kazanmanın getirisi olarak epey bir egosunun okşandığı doğruydu. Koğuşta 4 kişi toplanmış Kadir Apo Kadir'in yanında gezdirdiği sarışın çocuk ve kendisi önündeki taşlara yaklaşık üç saattir bakıyorlardı. Rakipleri yenilmeye doyamamıştı zaten. Bir kez daha küfür etmek üzere olan Kadir'e bakıp "Oyna kardeşim oyna." diye keyifle mırıldandı. Neredeyse soğumak üzere olan masanın üzerindeki ince belli çay bardağına uzanırken sıcak sıvının boğazından akmasına izin verdi ve "Hadisene oğlum, seni mi bekleyeceğiz?" diye tasdikledi keyfini.
"Bir dur be abi." Kadir ağzında sinirle söylenirken elindeki taşı kenara attı ve yanında çömez olarak oturan sarışın çocuğun sandalyesinin arkasına elini attı. Anıl hiçbir şey anlamasa bile oyuna bakıyor onun yanında oturup oyunu izliyordu sessizce. Sandalyenin üzerindeki kolunu kıvırarak elini çocuğun ensesindeki sarış tüylere karşı koyulmaz bir istekle götürerek saçlarını okşadığında bir anda masada yankılanan küfürlerle sarışına sabitlenmiş bakışları hızla arkadaşlarına döndü.
"Aha! Yine okey attı bu! Amına koduğum senin aklın yerin de mi ya!" Sinirle söylenen Apo iskembesini devirerek "Siktirin gidin ya oynamıyorum." diye mırıldandı ağzının içinde.
"Hasiktir hani sarı yediydi lan okey..." diye mırıldanan Kadir ile Hakan sinirle ofladığında Kadir bir elini ensesine götürerek utançla kaşıdı. "Kardeşim kusura bakma ya, kafam biraz dağınık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog Bey [bxb]
Teen Fictionİşine bağlı bir psikologun yüksek güvenlikli bir hapishanede çalışmasıyla başladı her şey.