Z pohledu Kristine:
Vzbudila jsem se asi 5 minut před budíkem a tak jsem ho radši stopla. Tak brzo jsem byla vzhůru, protože jeden youtuber měl dnes narozky. Přesně tak, byl to ‚můj' youtuber Vaďák. Rychle jsem si vzala mobil a najela na jeho stránku, kde jsem mu popřála vše nejlepší. Odložila jsem mobil a běžela do koupelny. Tam jsem si jako obvykle učesala a tentokrát nakůlmovala vlasy, použila pleťový krém a nanesla řasenku. Na sebe jsem si vzala (média) a šla se nasnídat. K snídani jsem si dala jen cereálie a zalila to mlékem. Vzala jsem si tašku a bílé conversk a šla jsem do školy. Sam se mnou nešel, protože měli nějakou exkurzi, takže vstával ještě dřív než já.
Jak jsem došla do školy tak jsem hned zamířila ke skříňkám. U skříněk mě čekaly už holky a potom jsme se společně vydaly na biologii. Tu upřímně nesnášim a holky taky ne, takže jsme mluvily naším improvizovaným ‚tajným jazykem' v podobě češtiny, aby nám nikdo nerozuměl.
Když skončila hodina, tak jsme se prodraly na chodbu a šly na wc (většina holek vždy chodí spolu :P :D) a probíraly jsme to, co se mi včera stalo (Vaďák mi ‚lajknul' fotku, kdyby někdo náhodou zapoměl). Holky ho sice neznaly tak dobře jako já, ale když jsme byly občas u nás, tak jsme se na něj chvilku dívaly. Holkám se ale líbil spíš Horic než Vaďák a já jim to nijak nerozmlouvala.
Zvonilo, ale my to nějak přeslechly, protože jsme si hoodně nahlas zpívali písničky. Na vyučování jsme došly pozdě, tak jsme potom museli jít za učitelem do kabinetu. Toho se každý bál, hlavně holky protože náš angličtinář je strašnej úchyl. Naštěstí jsme vyvázly dřív, než se mohlo něco stát a šly na další hodinu.
Na obědě jsme seděly ještě s dalšími spolužačkami, které jsme moc nemusely. Seděly jsme s nima jen proto, že nikde jinde nebylo místo. Já jen čekala na holky, protože já obědy ve škole nejím a tak jsem šla na facebook. Projela jsem upozornění, jako vždycky a koukla na Vaďákův profil. Měl tam jen pár přání a to jen od samých youtuberů a ode mě. ,,Že by na něj fans zapoměli?'', řekla jsem si a pousmála jsem se nad tím, že jsem mu zatím jako jediná fanynka napsala na timeline...
Po cestě ze školy jsem narazila na ulici na nějaký dealery a tak jsem radši trochu zrychlila, než si mě všimnou. Doma jsem si udělala menší svačinu a šla si udělat trestné úkoly do angliny. Zkoukla jsem ještě pár videí na youtube a psala si s Beth a Michaelle. Když jsem skončila bylo už 23:38 a tak jsem šla spát.
Z pohledu Vadima:
Dneska je to tu. Konečně mám osmnáct! Jen škoda, že auto dostanu až k večeru. Rychle jsem si projel facebook a na mým profilu byly samé přání k narozeninám, ale jen od youtuberů a od jedné fanynky zrovna od té, co jsem včera lajknul profilovku. Šel jsem se rychle nasnídat a potom do koupelny. Tam jsem si udělal ranní hygienu a rychle se oblékl. Už jsem zase nestíhal.
Došel jsem do školy a potkal jsem Horice, který už z dálky zpíval Happy Birthday a k němu se postupně přidávalo ještě pár kluků a holek od nás ze třídy. Jenom jsem se usmál a šel za ním. Ve třídě mi popřálo ještě pár kamarádů a já se konečně prodral k lavici. Sedl jsem si a projel ještě facebook a jiné sociální sítě. Mého profilu jsem si moc nevšímal, protože mě mrzelo, že mi žádný fans nenapsali (kromě Kristine).
Nějak jsem přežil do oběda. K obědu byly nějaké špagety, tak se celkem dal. Po obědě už jsme neměli vyučování, protože nám odpadlo. Šel jsem s Horim k němu domů a šli jsme si zahrát GTAV. Někdy kolem 15:30 jsem šel domů a udělal si úkoly. Přitom jsem si projížděl youtube a sledoval ostatní youtubery. Když jsem s tím skončil bylo 5 hodin a já jsem s Horim byl za chvilku domluvený, že natočíme nějaké video. Jak jsme dotočili, tak jsme se vydali každý domů. Doma jsem si vytáhl ze zrcadlovky paměťovku a dal ji do notebooku. Lehl jsem si na postel a začal stříhat. Skončil jsem asi o osmi večer. Řekl jsem si, že to video vydám až další den. Navečeřel jsem se a šel jsem se dívat na televizi.
Pozdě večer jsem uslyšel ten známý zvuk...
Ahoj lidi :) máme tu další díl story. Doufám že se líbí. Já vím byl celkem o ničem, ale psala jsem to o půl patý ráno a před tím jsem vůbec nespala (a to doslova, byla jsem na wattpadu :D) A děkuju za reads a votes. Já vím že to asi pro někoho není moc, ale pro mě jo :) Děkuju