#1

5.9K 145 13
                                    

Pondělí

Z pohledu Kristine:

Beep-beep! Slyšela jsem zvonit budík. Rychle jsem vymrštila rukou a zasáhla budík, který spadl na zem. Alespoň už přestalo to otravné zvonění. Ještě jsem si pár minut pospala a pak sem se šla do koupelny. Zapletla jsem si vlasy do copu a dala trochu pleťového balzámu. Z make-upu používám jen řasenku a nic víc. Převlékla jsem se do černobílých šatů (media- té holky si nevšímejte) a šla se nasnídat.

,,Dobré ráno mami a Same'', řekla jsem. ,,Dobré, dobré'', odpověděli. K snídani nám mamka udělala palačinky. Vzala jsem si jednu a namazala džemem. Potom jsem si šla ještě vyčistit zuby a obula jsem si bílé vansky. Se Samem jsme šli ke škole, já chodila do třeťáku a Sam do prváku.

Hned jak jsem došla do třídy tak ke mně přiběhly Bethany a Michaelle (moje BFF) a začaly mi říkat nové drby. Něco jako že David chodí s Ell apod. Poslouchala jsem je tak na půl ucha a sedla si za Beth do lavice. Vytáhla jsem si sluchátka a pustila jsem si písničky. Jak došla učitelka a sedla si na židli tak vyjekla bolestí. Někdo jí dal na židli připínáčky a ona měla bílou sukni... Třída vybuchla smíchy a učitelka se okamžitě ptala, kdo to udělal. Celá třída ukázala na dva kluky. Na Davida a Joshe. Takže potom šli do ředitelny a byli týden po škole (každý den 3 hodiny).

Pak už se zbytek vyučování nic zvláštního nedělo. Jak jsem přišla ze školy tak jsem zasedla k Macbooku a šla na Facebook. Zkontrolovala jsem si zprávy a upozornění  a najednou – Uživateli Vadim Tkačenko se líbí vaše fotka – začala jsem pištět. (Jo na facebooku jsem ho sledovala :D ) Naštěstí jsem byla sama doma takže mě nikdo slyšet nemohl.

Díky bohu do mých narozenin už zbýval jen měsíc, taktéž do začátku prázdnin a hrozně jsem se těšila na stěhování. Měla jsem už celkem dlouho vyhlídnutej byteček v Kladnu. A nebyl ani moc drahý a mamka mi slíbila, že mi ho koupí k narozeninám (jó, byli jsme celkem bohatí :D)

Večer jsem se ještě koukla na Vadimův stream a šla jsem spát.


Z pohledu Vadima:

Vstal jsem z postele celkem natěšený na zítřek. Zítra mám totiž narozky a rodiče mi slíbili auto. Už nebudu muset jezdit do školy busem! Konečně...

Upravil jsem si v koupelně trochu vlasy a vyčistil zuby. Ve všední dny snídani vypouštím, abych mohl vstávat co nejpozději. Dneska nám odpadly poslední dvě vyučovací hodiny takže jsme mohli domů. Šel jsem s Horicem.

Později jak jsem si projížděl followery na facebooku tak jsem narazil na jednu pěknou holku. Prý byla z Česka, ale bydlela v Itálii. ,,Hmm...'', zamyslel jsem se. ,,Je jen o měsíc mladší než já, ale bydlí v Itálii, no škoda'', řekl jsem si tiše. Najel jsem na její profilovku a ‚lajknul ‚ jsem ji.

Potom jsem šel točit video. Po hodině, kdy jsem ho dotočil jsem ho začal stříhat a různě upravovat. Skončil jsem s tím až někdy kolem osmé večer. Objednal jsem si pizzu k večeři a potom udělal ještě krátký stream. O půlnoci jsem šel spát. 



Tak ahoj lidi, mám tu první díl z tohodle příběhu. Doufám že se bude líbit :)

(Btw. 530 slov :D )

Já a Vaďák [Story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat