#6

3.2K 135 6
                                    

Z pohledu Kristine:

Byla jsem už připravená vyrazit. Dala jsem si černý crop top, květovanou sukni s vysokým pasem a černé vansky. S sebou jsem si ještě vzala malou tašku, do které jsem dala mobil, peněženku a klíčky od bytu. Vadim mi neřekl na co jdeme, ale mně to bylo celkem jedno. Když přišel Váďa, seběhla jsem dolů a šli jsme. Sraz jsme si nedali u kina, protože ani nevím kde to je :D. Když jsme tam došli, tak jsem zjistila, že je to nějaká italská komedie s cz titulkama. Chtěla jsem zaplatit alespoň za svůj lístek, ale on mi vzal peněženku a schoval mi ji zpátky do kabelky. ,,Když už jsem tě pozval já, tak snad nebudeš platit ty'' řekl a já se usmála. Nakonec jsme byli v sálu sami, protože nikoho asi moc nezajímá nějaká italská komedie. Sedli jsme si úplně nahoru doprostřed. Někdy uprostřed filmu jsem ucítila Váďovu ruku na mém stehně. Mírně jsem sebou cukla, ale dál jsem sledovala film.

Z pohledu Vadima:

Když začal film, okamžitě jsem ho přestal vnímat a koukal jsem jenom na Kris. Měla na sobě sukni.' Bože Vadime, znáte se den, jeden den', proběhlo mi hlavou. Myslím že si toho, že ji pozoruju vůbec nevšimla. Uprostřed filmu jsem to už nevydržel a dal jsem jí ruku na stehno. Cítil jsem, jak sebou cukla, ale ruku jsem neoddělal. Jak skončil film, vyšli jsme ven a šli si sednout do parku. Chvíli jsme si povídali na lavičkách a já jsem se začal naklánět. Políbil jsem ji a čekal jsem facku, ale ona kupodivu začala spolupracovat. Spadl mi kámen ze srdce. Po chvíli jsem ji požádal (samozřejmě beze slov) o přístup a ona mi ho povolila. Líbali jsme se, dokud nám nedošel vzduch. Šli jsme pomalu domů a ona se dívala nepřítomným výrazem. Celkem mě to děsilo. ,,Kris, je ti něco?'' zeptal jsem se jí. Ona se ke mně rychle obrátila a usmála se. ,,Nic, jenom jsem přemýšlela'', vypadlo z ná po chvíli. ,,A nad čím?'' zeptal jsem se, i když jsem odpověď na svoji otázku už asi znal. ,,Jak to mezi náma teď je?''. Já jsem blb, jak jsem se mohl zapomenout se jí zeptat? ,, Ehm... no... nechtěla by jsi se mnou chodit?'' dostal jsem ze sebe a začervenal jsem se. ,,Ráda'' řekla a hodila se mi okolo krku. Pak už jsme šli ke Kris domů a ona navrhla, že by jsme si mohli pustit nějaký film. Neměl jsem nic proti a celkem mě překvapilo, že vybrala horor. Holky co se nebojej, mám rád. Sedli, nebo spíš lehli jsme si na gauč v obýváku a dívali jsme se. Já jsem ležel vespod a Kris ležela na mně. Nějak ve tři čtvrtích filmu Kris usnula, tak jsem si ji opatrně vzal na ruce a odnesl do ložnice. Přikryl jsem ji, šel jsem jí na mobil nastavit společné selfie, které jsme vyfotili v kině a odešel jsem domů, aby mě mamka nesháněla.

Z pohledu Kris:

Ráno jsem se probudila v posteli a nechápala jsem, jak jsem se tam dostala. Pamatovala jsem si akorát to, že jsme se s Váďou dívali na nějaký horor a potom jsem asi usnula. Šla jsem do koupelny a udělala si hygienu a natřela pleťový krém. V tom mi zapípal mobil v obýváku oznamující novou sms, tak jsem se šla kouknout kdo mi napsal. Vzala jsem mobil, odemkla a usmála jsem se nad svou novou tapetou, která byla z kina. Otevřela jsem zprávy a začala jsem si číst sms, která byla od Vadima. Nad zprávou jsem se jen usmála a šla jsem se převléct.

600 slov přesně :3 Doufám, že se díl líbil :) PS. Omlouvám se za chyby

Děkuju moc za reads, votes a comments :) :*

Já a Vaďák [Story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat