#18

1.9K 93 16
                                    

Z pohledu Kristine:

,,Baf'' zařve někdo. Lekla jsem se a to jako dost, až jsem zapištěla. Přede mnou stál Martin, který se smíchy málem válel po zemi. ,,Jak ses sem sakra dostal?'' zeptala jsem se ho šokovaně. ,,Měla jsi otevřeno'' pokrčil rameny. ,,Cože? Já nechala otevřeno?'' měla jsem vykulené oči. Ale po chvilce už jsem to přestala řešit, protože mi Martin zmizel z obzoru. ,,Co to děláš?'' zeptal se za mnou a já jsem poskočila. ,,Ehm no měla jsem ještě chvilku čas, tak jsem si založila youtube'' usmála jsem se na něj. ,,A pozadí dělat nebudeš?'' ,,Nooo, doufala jsem, že mi pomůžeš, teda prosím'' zakřenila jsem se. ,,No jasný'' zasmál se. ,,Půjdeme?'' zeptal se mě po chvilce ticha. ,,Jo jasně, jen si vezmu kabelku'' oznámila jsem mu a vydala se do šatníku. Obula jsem si boty a vyrazili jsme. Afterparty byla blíž, než ta hala, kde bylo 4fans, takže jsme šli pěšky a po pěti minutách jsme došli ke klubu. Martin mě celou cestu držel za ruku a něž jsme vstoupili dovnitř, tak mi ji dal kolem pasu. Přišli jsme k baru a já si dala zatím jen džus. Nechtěla jsem se opít do němoty a pak udělat něco, čeho bych litovala. Martin si objednal mochno, ale jestli s alkoholem nebo bez, to nevím. Začala hrát moje oblíbená písnička, tak jsem položila pití a chytila jsem Martinovi ruku. ,,Jdeme tancovat?'' zeptala jsem se ho s nadějí v hlase. ,,Všechno pro moji kočičku'' zašeptal mi Martin do ucha. Uculila jsem se a vytáhla Martina doprostřed parketu. Začali jsme tancovat a s námi asi dalších 10 lidí. Mezi nima jsem poznala i Vadima, jak se kroutí kolem nějaký holky. Vypadal že má připito, ale nijak jsem ho neřešila. Dotancovali jsme a přepnuli to na nějakej ploužák, Martin mi nabídl ruku, ale já zdvořile odmítla, protože jsem musela na wc. Po vykonané potřebě jsem se vrátila zpátky k baru. Tam jsem uviděla Martina a někoho, na koho jsem neviděla, protože mi byl Martin otočený zádama. Přišla jsem blíž a zjistila jsem, že ten s kým se Martin vybavuje je Kovy. ,,Ahoj Kovy'' pozdravila jsem. ,,Ahoj'' odpověděl a natáhl se pro obejmutí. Já jsem ho objala a málem jsem se začala smát, když jsem si všimla Martina. Žárlil, protože byl rudý od vzteku a mračil se. Pohledem propaloval Kovyho. ,,O čem jste se bavili?'' zeptala jsem se se zájmem, když se Kovy odtáhl. ,,O tom, že by jsme mohli s Martinem na dovolenou do Itálie'' usmál se Kovy. ,,Nechci být vtěrka, ale mohla bych taky? Nebojte nijak bych vás tam neotravovala, navštívila bych jen mámu, bráchu a kámošky'' usmála jsem se a čekala na reakci Kovyho, který nevěděl, že jsem bydlela v Itálii. ,,No jasně, nám to vůbec vadit nebude, aspoň nám někdo udělá průvodce, teda jestli budeš i s náma'' zasmál se Kovy. Co? Já čekala reakci jako: ,Cože? Tys bydlela v Itálii?' a podobné, protože takhle reagují všichni, ale Kovy mě mile překvapil. ,,Jasně ráda'' usmála jsem se. ,,No a kdy pojedete? Abych dala vědět mamce a ostatním'' zeptala jsem se.

Ahoj! Opět nová část :) Doufám že se líbila :) Strašně moc děkuju za pozitivní komentáře, které mi vždycky vykouzlí úsměv a taky za votes a reads :) Budu se snažit vydávat co nejčastěji, než začně škola, protože pak na to nebude moc času, jelikož chodím na osmiletý gympl :D No nic tak pa :)

Já a Vaďák [Story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat