#7

3K 115 8
                                    

Jenom na začátek bych chtěla upozornit, že tahle část je celkem perverzní... :D
Vzala jsem si černé plavky bez vzorů a ozdob. Šli jsme totiž s Váďou a Horim na koupák. S sebou jsem si vzala modrou osušku s delfínem, opalovák, sluneční brýle, peníze a šaty, které jsem měla na plavkách. Šla jsem k Váďovi, u něj už byl i Hori, tak jsme mohli vyrazit. Po cestě Váďu zastavily ještě nějaké fanynky, aby se s nima vyfotil a jedna asi dvanáctiletá chtěla aby se jí podepsal do výstřihu. Váďa se kouknul na mně a já, ikdyž s nechutí jsem kývla na souhlas. Došli jsme na koupaliště, zaplatili a šli jsme si rozdělat osušky. Hned jak jsem si lehla a začala relaxovat, tak jsem ucítila dvě ruce. Na zádech a pod zadkem. Otevřela jsem oči a Váďa se mnou na rukách běžel do vody. Z okraje bazénu mě hodil do vody a skočil za mnou. Cákali jsme po sobě vodou a Váďa postříkal (bez dvojsmyslu :D) všechny okolo. Hráli jsme si jako malé děti. Byli jsme v bazénu sami, protože asi nikdo nechtěl mít mokré vlasy (hlavně ty staré babky...). Ve vodě nebyl ani Hori a tak jsem se po něm porozhlédla. Líbal se s nějakou blondýnou už bez vrchního dílu plavek, který jí sundal. Na mojí osušce. Počkat na mojí osušce?!? Rychle jsem vyběhla z vody s Vadimem v patách. ,,To se musíte navzájem svlékat na mojí osušce?'', řekla jsem blondýně, která se chystala stáhnout Horimu plavky. ,, A ještě k tomu na veřejnosti?'' nevěřícně jsem se koukla na Horiho. Oni se beze slov zvedli, pobalili si věci a odešli. S Váďou jsme šli zpátky do bazénu, kde jsme byli až do desíti večer. Začali jsme normálně plavat délky (jestli víte, co myslím). Plavala jsem u kraje bazénu a on uprostřed. Najednou ke mně připlaval a natiskl se na mně. Začali jsme se zuřivě líbat a Váďa mně přitiskl k okraji bazénu. Dal mi dole vrchní díl. Z mých rtů se přesunul na můj krk, kde mi udělal velký cucflek. Začal mi hladit a mačkat prsa, po chvili je začal lízat a kousat. Chytla jsem ho za vlasy a přitisknula si ho blíž. Vzdychala jsem jako o život. Vrátil se zpátky k mým rtům a zašeptal do nich, jestli to chci. Já mu na oplátku zašeptala, že jsem ho chtěla už v kině. On se usmál a začal mi dávat dolů kalhotky. Strčil do mně 2 prsty naráz a začal s nima kroužit. Vzdychala jsem rychleji a rychleji. Když už jsem skoro byla, vytáhl je a já se naštvala, ale nedala jsem to na sobě znát. Svlékla jsem mu plavky a nahmatala jsem jeho rozkrok. Jeho 'kamarád' už byl v pozoru a on, jak jsem ho zmáčkla tiše zasténal. S pomocí vody jsem ho vysadila na kraj bazénu a vražedně pomalým tempem jsem mu začala kouřit. On mně chytil za hlavu a chtěl si určit vlastní tempo. Nechala jsem ho přitom, a chvíli předtím, než by se udělal jsem ho přestala kouřit. On se naštval a seskočil zpátky do bazénu a přitiskl mě ke kraji. Už už do mě chtěl vniknout, když náhle na nás zasvitilo světlo baterky a my jsme se lekli. ,,Co tu ještě děláte? Už je dávno po zavírací době!'' křikl na nás nejspíš noční hlídač. My jsme si rychle oblekli plavky a sebrali osušky. Šli jsme bleskovým tempem k východu. Vadim mně chytl na ruce a utíkal směrem k našim panelákům. Před vchodem do dveří mého panelaku mně pustil a začal se mnou utíkat nahoru. Přitiskl mě na dveře a začal mi cucat krk. Já poslepu odemkla dveře a zatáhla jsem ho dovnitř. On mi sundal plavky a já jemu.

Opět 600 slov. Omlouvám se že delší dobu nebyl díl, tenhle jsem psala už ve 3 ráno na letišti, ale smazal se, tak jsem ho musela napsat znovu. Zkusím ještě napsat jeden na pláži. Doufám že se vám tenhle díl líbil :)
A strašně moc děkuju za follows, reads, votes a comments :) Jste úžasný !!! :**
PS. Sorry za chyby, píšu na mobilu :)

Já a Vaďák [Story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat