Z pohledu Kristine:
Ještě před příchodem Martina jsem do sebe nalila flašku bourbonu, který mi dal brácha k narozkám. Martinovi to totiž strašně dlouho trvalo. Uslyšela jsem bzučení a tak jsem šla otevřít. Martin tam stál snad se všema věcma, se kterýma přijel do Kladna a tak přihloupě se usmíval. ,,Proč sis vzal všechny věci??'' zeptala jsem se ho a pustila ho dovnitř. ,No, já budu odjíždět zároveň s tím jak Vadima pustí, takže jsem si vzal všechny věci'' usmál se a sedl si na gauč. ,,Cos vybrala?'' změnil téma. ,,Anabelle'' (luxusní horror doporučuju :D) řekla jsem jednoduše a sedla si vedle něho. Po chvíli mě film přestal bavit, protože jsem ho podobně jako Scary Movie viděla stokrát, tak jsem si v mírně přiopilém stavu sedla na jeho klín a začala ho líbat. Vypadal zaskočeně, ale začal spolupracovat a za chvíli byly jeho neposlušné ruce na mém zadku. Začal mi ho mačkat a já upouštěla mírné vzdychy do jeho pusy, kde už probíhala válka jazyků. Odtáhla jsem se od něj, abych se mohla nadechnout a podívala se na jeho obličej. Zářil jako sluníčko a rty měl pohryzané od toho, jak si pořád skousával ret. Znova jsem se mu přisála na rty a tentokrát už jeho ruce zabloudily pod moje tričko. Stáhnul mi ho přes hlavu a začal mě líbat na krku a pomalu se přesunul k mému hrudníku. (domyslete si to už dál sami, nechce se mi to tu psát :'D ) Ráno jsem se probudila se strašnou bolestí hlavy, nahá a na podlaze, s hlavou u stolku. Ta hlava mě mohla bolet ze dvou důvodů: buď jsem se včera ztřískala jako pes a nebo jsem se jebla o stolek. Jedno jsem ale nechápala, proč jsem sakra nahá?! Rychle jsem na sebe hodila první věc co jsem uviděla. Došla jsem do koupelny a vytáhla si prášky. Ták jednu kapsli ibalginu a do deseti minut je to v klidu. Zapila jsem to vodou z kohoutku a vyšla do kuchyně. Až teď jsem si všimla nahého Martina, ležícího na gauči. Ne, ne, ne ne! T-to není možný, to se nestalo! Ne panebože ne!! Zhroutila jsem se na podlahu a začala brečet. Uslyšela jsem pohnutí na gauči, protože trošičku vrže a tak jsem zvedla hlavu. Martin si zrovna oblékal boxerky. A asi mě i slyšel brečet, protože se vydal ke mně a sedli si vedle mě na podlahu. ,,Co se stalo?'' zeptal se s lítostí v hlase a začal mi na záda kreslit různé obrazce. ,,Včerejší noc se stala'' řekla jsem a začala jsem brečet ještě víc. ,,Ale já myslel, že... no prostě sis na mě sedla a začala mě líbat, tak já nevim no'' prásknul si do stehen. ,,Promiň já nevím proč jsem to udělala'' uviděla jsem prázdnou flašku bourbonu a práskla si do čela. ,,Sakra já vlastně, než jsi včera došel tak trochu pila'' řekla jsem a ukázala jsem na prázdný bourbon. ,,A-ha'' řekl Martin. ,,No Kris, já... noo.. aghrg, no prostě tě mám rád víc než jen jako kámošku'' přiznal se koukl na mě provinilýma psíma očima. ,,Martine... já mám Váďu'' řekla jsem. Zvedla jsem se a utřela si slzy. Podívala jsem se na ruce a nechápala jsem. Jak si Martin při pohledu na mě udržel vážnou tvář, já bych vypukla smíchy. Běžela jsem do koupelny a rychle si odlíčila obličej. Pro tentokrát jsem si dala jen můj pleťový krém, pro jistotu. Vydala jsem se směrem zpět do kuhyně, kde už Martin ohříval předpokládám včerejší snídani. A nemýlila jsem se. Vzala jsem si domácí džem a natřela jsem si pár lívanečků. Snědla jsem to do pár minut a koukla na talíř, kde bývaly lívanečky. ,,Budeš ještě?'' ptal se Martin. ,,Ne, dojez to'' řekla jsem a přendala z talíře na ten Martinův poslední 2 lívanečky. Po chvilce je měl dojezený. Vzpomněla jsem si že zítra už pouští Vadima z nemocnice a tak jsem se začala uculovat.
Z pohledu Vadima:
,,Volal jste mě?'' ptala se nšjaká ženská, co přišla ke mně do pokoje. ,,Ne, já jsem chtěl tu mladou recepční'' odpověděl jsem přísně. Odešla a po čtvrt hodině přišla ta recepční. ,,Co potřebujete?'' zeptala se mě nevinně. ,,Vás'' ušklíbl jsem se. Zamrkala a rozkašlala se. ,,A jak jako?'' zeptala se mě a rozdýchávala to, co jsem řekl před chvilkou. ,,Na ruční práce plus bonus'' šibalsky jsem se usmál. Ta recepční šla zamčít a začala se o mě 'starat'. Takhle dobře jsem to ještě nedělal. A to už je co říct. Nevím co to do mě vjelo, ale prostě jsem to potřeboval. Hned. Odešla a já jsem měl pokoj zase jenom pro sebe. Na oběd mi donesly nějkej blaf jako ze školní jídelny. Prostě něco, s čím se kope a hraje fotbal nebo něco takovýho a ne něco co se strká do pusy, žvýká a polyká. No humus. Já vím, podvedl jsem Kris, ale řeknu jí to.
801! :D No nic, poslední díl před táborem. Omlouvám se, že včera díl nebyl. Doufám že se vám tenhle díl líbil a že se v něm konečně něco děje :'D . Jako obvykle můžete mi posílat různé nápady :) Papa za týden :* A strašně moc děkuju ivetcze za krásnou zprávu a skvělý nápad :3 Děkuju :))