#25

2K 90 5
                                    

Z pohledu Vadima:

Hned jak jsme přišli ke Kris do bytu, tak si akorát vyzula boty a šla si lehnout i v šatech. Nahnul jsem se přes ní, abych ji mohl otočit na záda, potom jsem jí sundal šaty, ani nevím, jak se mi to povedlo. Dal jsem jí nějaké svoje XL tričko a se spokojeným úsměvem jsem se převlekl i já. Spal jsem jen ve spodním prádle a tričku, ale dneska jsem se rozhodl bez trička. Lehnul jsem si vedle ní a přitulil se k ní zezadu. Je tak moc roztomilá, když spí.

,,Notak, Vadime vstávej! Zaspali jsme!'' křičela na mě Kris už ode dveří. ,,Taky přeju dobrý ráno'' zamrmlal jsem. ,,Promiň'' smutně se na mě usmála a přišla blíž. Dala mi pusu na čelo a já se poslušně začal zvedat. ,,A na co jsme vlastně zaspali?'' zeptal jsem se. ,,Jdeme ven a už je jedna hodina, tak pohni'' ušklíbla se na mě. ,,No jo no'' protáhl jsem skoro neslyšně a vydal se do koupelny. Udělal jsem ranní hygienu a upravil si vlasy. Šel jsem zpátky do ložnice a kolem mě proletěla Kris jen ve spodním prádle. Musel jsem si skousnout ret. Kris zaběhla do šatny a dveře za ní třískly. Začal jsem si oblékat věci vytažené z cestovní tašky. Po necelých dvou minutách jsem byl oblečený, tak jsem zasedl na postel. Vzal jsem do ruky mobil a šel na youtube. Najel jsem v mých odběrech na kánál Kris a začal se spokojeně usmívat. Schválně se jí zeptám, kdy vydala poslední video. Dveře bouchly a já jsem na posteli nadskočil. Usmál jsem se na Kris, opět při mé smůle, kompletně oblečenou začal jsem. ,,Kris? Kdys naposled vydala video?'' zeptal jsem se a ona vykulila oči a pak se usmála. ,,No vidíš, málem bych na to zapomněla'' zasmála se ,,mám jedno připravený, tak ho dám nahrávat'' usmála se a zasedla k macbooku. Po chvilce klikání touchpadu Kris vykulila oči. ,,C-c-ože?'' podívala se na mě s těma vykulenýma očima, vypadalo to vtipně, tak jsem se musel zasmát. ,,Váďo, nesměj se! Tohle je vážný!'' řekla s mírně zvednutým hlasem. Zarazil jsem se. ,,Počkej, co je vážný?'' zeptal jsem se vyděšeně. ,,Tohle'' otočila ke mně macbook. Vykulil jsem oči. Byla tam fotka, na které se s Kris líbáme. ,,Kdo to přidal?!?'' vykřikl jsem. Kris se začala neovladatelně smát. ,,Proč se směješ?'' zeptal jsem se jí přísně. ,,Prank'' zasmála se znova a ukázala mi to znovu. Teď už jsem nebyl tak vyplašenej, tak jsem si všiml, že to má jen v knihovně obrázků a ne na facebooku, protože to tak vypadalo. ,,Ježiš, tohle mi už nedělej'' vydechl jsem všechen zadržovaný vzduch. Macbook otočila zase k sobě. ,,Jo tak tady je to video'' pronesla se smíchem, po nějaké době klikání. ,,Wháát?'' vykulila oči a já už věděl, že konečně uviděla to, co jsem myslel, že viděla už předtím. ,,Copák?'' zeptal jsem se jí, zadržující smích. ,,Jak?'' ptala se mě. ,,Nevím, máš super videa'' uculil jsem se na ni. ,,A-ale vždyť tam mám jen tři videa'' zašeptala nevěřícně. ,,Hm, to se stává'' ušklíbnul jsem se a šel i sednout vedle ní. Kdyby vás zajímalo, kvůli čemu teď Kris vyváděla, tak teď momentálně má sto tisíc subs. A jak je to možný? Sdílení od větších youtuberů, i ode mě. Teda ehm, jako logicky. ,,Už se to tam nahrává'' řekla šťastně a zaklapla macbook. ,,Jdeme?'' zeptala se. ,,Jo jasný'' odpověděl jsem a vytáhl jsem si z tašky vak, kam jsem si dal peněženku, mobil a sluneční brýle. Kris měla vak už na zádech, tak jsme si šli obout boty. Sešli jsme dolů a vyšli před panelák. Hned jsme zase zašli, protože tam stála nějaká skupinka teenagerů, kteří měli moje trička a trička dalších youtuberů. Takže buď sledovali youtube, nebo to vzali sourozenci, když neměli žádné svoje tričko čisté. Ale myslím že pravděpodobnější je to s tím, že sledují youtube. S Kris jsme vyšli z trochu rozvzaných dveří a ona hned vytáhla mobil a myslím, že zapla foťák. Asi chce vlogovat, protože to zapla a začala mluvit. ,,Ahoj lidi! Máme tu můj první vlog, ve kterém bych vám strašně moc chtěla poděkovat za překonanou hranici sto tisíc subs a taky moc děkuju lidem, kteří moje videjka sdíleli. Především Martinovi a tady Váďovi'' natočila kameru na mě a já se usmál a zamával. ,,Jo a taky bych vám chtěla ukázat, co umím'' vítězoslavně se usmála a udělala šiška face. ,,Tímhle zdravím všechny co sledují Goga'' zasmála se. ,,Dneska tady s Vadimkem budeme chodit po Praze a možná někoho potkáme. Si uděláme výlet, jelikož to tu moc neznam. Chtěla bych se zeptat, jestli byste chtěli videjko s Vadimem nebo třeba i jiným youtuberem, nebo youtuberkou. Napistě mi to dolů do komentářů'' řekla a přitom ukázala prstama dolů. Rozhodl jsem se k ní do videa přisrat a tak jsem vběhl do scény. ,,Můj kanál máte v popisku'' zařval jsem a taky přitom ukázal dolů. Kris se zasmála a já s ní. ,,Ale dáš ho tam'' zvážněl jsem a udělal vražedný pohled. Kris vykulila oči a já se začal smát, protože se to už nedalo vydržet. ,,Nó ok'' zasmála se Kris ,,tak tohle už bude dneska všechno, doufám že se vám tenhle mini vlog líbil a jestli chcete další vlogy, nezapomentě kliknout na tlačítko like a pokud ještě nemáte, tak na tlačítko odběr. Já se s váma loučim á čau!'' řekla a já se taky rychle rozloučil. Kris to ukončila a spokojeně se usmála. ,,Hned jak se vrátíme, tak to dám na youtube'' pronesla. ,,Měla by sis založit vlogový kanál, jestli budou chtít ty vlogy'' řekl jsem po chvilce. ,,Hele Kris!'' zakřičeli nějací asi sedmnáctiletí kluci. Přišli k nám, teda spíš ke Kris. ,,Ahoj, můžeme se s tebou vyfotit?'' zeptali se dva naráz. ,,Jo jasný'' usmála se Kris. ,,Ehm ty, mohl bys nás vyfotit?'' přišel ke mně jeden z nich. ,,Jasný'' pronesl jsem skoro neslyšitelně a vzal si od něho mobil. Ti tři se k ní namáčkli a já jsem začal ve vnitř zuřit. Rychle jsem je cvakl a podal mobil tomu klukovi. ,,Kris a ty máš kluka?'' zeptal se ten nejvyšší. Kris se na mě podívala a mírně zakroutila hlavou, abych si toho všiml jen já. Souhlasil jsem s tím, že to říkat nebudeme a tak jsem mírně kývl hlavou na znak souhlasu. ,,Ne'' řekla a pokrčila rameny. Tomu vysokému začali svítit oči jako dvě žárovky. ,,A ani nechci'' uzavřela a spokojeně se usmála. ,,My už s Váďou budeme muset jít, tak ahojte'' přišla ke mně a zamávala na ty kluky. Ti kluci jí mávání oplatili a odešli. ,,Jestli se na tebe ještě někdo takhle namáčkne, přísahám že mu zakroutim krkem'' zašeptal jsem podrážděně směrem ke Kris. ,,Ó tady nám někdo žárlí'' zasmála se Kris. Nechal jsem to tak a šli jsme procházet Prahu. Byli jsme na Karlově mostě, kde si Kris nechala namalovat portrét, potom na Václavák, kde jsme i něco koupili a pak jsme lanovkou vyjeli na Petřín. Domů jsme se vrátili přecpaní z cukrové vaty a pití, které jsme do sebe pořád lili. Kris prej říkala, že ten portrét použije jako potisk na trička, protože je to moc hezký. Přidá k tomu ještě podpis, aby to šlo zřetelně přečíst. Super, jsem první, kdo uvidí její potisk. Kris zkontrolovala nahrané video a dala nahrávat ještě ten dnešní vlog. Rychle jsme se převlekli a rozhodli se pro filmový maraton. Kris mě poprosila, abych zaběhl do obchodu pro popcorn a kofolu, nebo colu prý co mi víc chutná. V obchodě měli stejně jen kofolu a i tak bych ji vzal. Všechno jsem pobral a šel za Kris. Ona už byla v obýváku na gauči a přikrytá dekou, tak jsem nákup položil na linku a vzal dvě skleničky. Vzal jsem ještě tu kofolu a šel nám oběma nalít. Vrátil jsem se zpátky do kuchyně a dal dělat popcorn. Po třech minutách jsem ho vytáhl a nasypal do misky. Vzal jsem to a šel si sednout za Kris pod deku.

Ahoj! Doufám že se vám díl líbil :) Tak co těšíte se do školy? :D Já moc ne, ale ne kvůli učení, ale kvůli tomu, že tam budu skákat o berlích... :D Moc děkuju za reads a votes :3 Páčko :3

Já a Vaďák [Story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat