Nwm jestli Vadim bydlí v bytu, nebo v domě, ale tady bydlí v bytu :)
*o 3 týdny později*
Z pohledu Kristine:
Zazvonil budík, ale já ho moc nevnímala, protože jsem už byla dávno vzhůru. Dneska je rozdávání vysvědčení a zítra mám narozky. Už se nemůžu dočkat, až se přestěhuju do Kladna.
Šla jsem do koupelny, kde jsem si učesala a nakůlmovala vlasy. Nanesla jsem si pleťový balzám a moji nejoblíbenější řasenku. Oblékla jsem si (média) a šla do školy. Dneska jsem snídani vypustila, protože jdu do školy jen na jednu hodinu.
,,Bethany Hayová prospěla s vyznamenáním'', řekla učitelka a usmála se na ni. Beth si šla pro vízo a teď jsem byl na řadě já, nervózně jsem se kousla do rtu a poslouchala.
,,Kristine Hooks prospěla s vyznamenáním, gratuluji pouze 1 chvalitebná (2)'', řekla a já se usmála a šla si pro vysvědčení. Potom bylo ještě pár spolužáků a nakonec Michaelle.
,,Michaelle Winter prospěla na výbornou'', řekla a zářivě se na ni usmála.
Michaelle si došla pro vysvědčení a všichni jsme šli domů.
Jak jsem došla domů, tak mi máma podala letenku, číslo na správce paneláku a adresu (toho paneláku :D). Silně jsem ji objala a šla se balit.
Po čtyřech hodinách jsem měla konečně sbaleno a šla jsem za mamkou.
Ta mi dala ještě vlastní kreditku a adresu školy, kam budu chodit do posledního ročníku.
Šla jsem ještě s Beth a Michaelle ven, kde mi slíbily, že se brzo přijedou podívat. Všechny jsme se musely rozloučit.
Šla jsem celá natěšená na zítřek spát.
Z Vadimova pohledu:
Dostal jsem dvě trojky, čtyři dvojky a zbytek jedničky. Horic podobně.
Jeli jsme domů mým autem a hned co jsem byl doma, tak jsem oznámil na facebooku co jsem dostal. Po chvilce už tam bylo pár stovek lajků. za dva týdny bude 4Fans v Praze a pojede se mnou jako host i Hori.
Šel jsem ještě vydat video, které jsem včera dotočil.
Dlouho do noci jsem si psal s kamarádama a potom šel spát.
Táák poslední díl z tohohle dne. Doufám že se líbí :)
Jo a chtěla jsem se zeptat, má se Kristine potkat s Váďou už v příštím díle, nebo až popříštím?? Napiště mi prosím do komentářů :) Páá