#21

1.8K 97 9
                                    

Z pohledu Petera:

Zrovna som sa pozeral na film, keď v tom mi pípol Messenger. Napísala mi Kris.

Kris: Ahoj Peter, mohl bys mi něco zjistit prosím?

: Ahoj a áno, samozdrejme :)

Kris: Potřebovala bych zjistit jestli bude Vadim zítra doma, jestli nikam nepůjde. Zeptal by ses ho prosím? A přitom se o mě nezmiňuj prosím :)

: Dobre a prečo to potrebuješ vedieť?

Kris: Chci ho překvapit :)

: No okay tak zatial ahoj :)

Rád jej to splním, mám ju veľa rád tak to urobím. Napísal som Vadimovi.

: Ahoj Vadim, budeš zajtra doma?

Vadim: Jo budu, stejně nemám co dělat, proč?

: Len tak, že by som možno prišiel :)

Vadim: Aha tak to jo :) Jdu stříhat video, tak ahoj :)

: A či by som sa mohol spýtat, čo to bude za video?

Vadim: Nech se překvapit :D bude se Stejkem

: Okay, tak ahoj

Vadim: Čau

Fúha tak to by sme mali, teraz to len oznámiť Kris.

: Kris?

Kris: Peter?

: bude doma celý deň :)

Kris: Děkuju si zlato :*

: Nie je za čo :)

Z pohledu Kristine:

Tak to by jsme měli. Otevřela jsem si na macbooku idos a vyhledala si nějaké dobré spojení do Kladna. Super jede mi to o půl druhý a kdyby se to povedlo tak zpátky v šest nebo v osum. Našla jsem si nějaký delší film a zapla ho. Nesnáším reklamy. Po dokoukání filmu už byl večer, takže jsem dobře zabila čas. Vzala jsem si mobil do ruky a objednala si pizzu. Mezitím, než mi ji přinesou se půjdu osprchovat. Ve sprše jsem zůstala trošku dýl, takže když jsem uslyšela zvonek, musela jsem jít otevřít jen omotaná ručníkem. Po cestě z koupelny jsem si vzala ještě připravenou peněženku a šla jsem otevřít. Tomu klukovi, co přinesl pizzu málem ukápla slina a to fakt nekecám. Kdybych mu dala třeba o stovku míň, tak by si toho ani nevšiml. Ale taková svině nejsem. Dala jsem mu částku, kterou jsem viděla na internetu, vzala si pizzu, poděkovala a zabouchla dveře. Pizzu jsem položila na kuchyňskou linku a začala se smát. Šla jsem si obléct už předpřipravené pyžamo, které leželo na posteli a ručník zanesla zpět do koupelny. Došla jsem do kuchyně a otevřela krabici. Nožem jsem ještě objela řezy, aby to šlo líp oddělit a vzala si kousek na talíř. Sedla jsem si na linku a jedla přitom. Koukala jsem se do blba a když mě došla pizza, vzala jsem si další kousek a tak se to opakovalo ještě dvakrát. Zbytek pizzy, přesněji půlku jsem dala do ledničky a talířek umyla a uklidila. Rozhodla jsem se už jít spát a vyspat se do růžova, i když ještě nebylo moc pozdě. Ráno jsem se probudila do krásného dešťového dne. Ano krásného, protože sice pršelo ale jinak svítilo sluníčko a byla i duha. Promnula jsem si oči a šáhla na noční stolek, kde přespává macbook. Otevřela jsem ho, odblokovala a najela na prohlížeč. Do webové adresy jsem napsala youtube.com a hned jak se to načetlo, tak jsem najela na můj kanál. Dala jsem uploudovat video, které jsem natočila a macbook zpátky položila na stolek. Šla jsem si udělat hygienu a nanesla jsem si i maskaru, když už prší. Vydala jsem se do kuchyně a šla otevřít ledničku. Zírala jsem do ní asi pět minut, než jsem si vybrala snídani. Vyhrál borůvkový jogurt. Nasypala jsem si do něj ještě lupínky a vzala si lžičku. Po dojezení jsem si šla ještě jednou vyčistit zuby, protože jsem je měla tak trošku nafialovělé. Po chvilce jsem měla svoje zuby opět bílé a začala jsem se chystat na ‚výlet'.

Ahoj! Opět je tu novej díl :D Doufám, že moje pokusy psát slovensky neztroskotali a napsala jsem to dobře a že se vám díl líbil :D Jinak strašně moc vám děkuju za 4.5k reads a 340 votes :3 U R Awesome! <3<>

Já a Vaďák [Story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat