Pohled Vadima:
Ty boty ale měly zvláštní styl. Hned jsem poznal čí jsou. Vešel jsem do obýváku, odkud jsem slyšel hlasy. Mamka si tam povídala s Yannou. ,,Yanno!'' zvolal jsem. Hned se postavila a objala mě. ,,Váďo'' řekla a zasmála se. Začali jsme si povídat co je nového a proč přijela. Říkala že má teď krizové období s přítelem a že tu na pár dní zůstane. Bude spát ve svém starém pokoji. Šli jsme spát a za mnou ještě přišla Yanna. ,,Tak co, už máš nějakou holku?'' zeptala se zvědavě. ,,No.. ehmm.. jo ale jsme spolu teprve pár dní..'' odpověděl jsem nejistě. ,,A představíš mi ji někdy?'' zeptala se znova. ,,Jasně, ale asi až spolu budeme dýl, jo?'' ,,Jo jasný, chápu :)'' odpověděla mi ,,tak dobrou'' řekla a vyšla z pokoje. Jsem rád, že se stavila, ale někdy mi vážně leze na nervy.. :D. Projel jsem rychle sociální sítě a koukl na youtube. Usnul jsem někdy kolem jedné.
Pohled Kristine:
Usnula jsem hned, jak Vadim odešel. Zdál se mi strašný sen... Probudila jsem se v osum. Takže tak akorát. Šla jsem si udělat ranní hygienu a dala jsem si průhlednou mascaru. V kuchyni jsem si ohřála palačinky ze včerejška a dala jsem si na oba vyjímečně nutellu. Jak jsem to spořádala tak jsem si šla učesat vlasy. Když jsem přišla před zrcadlo, tak jsem vypukla smíchy. Měla jsem tu nutellu okolo pusy skoro tak, jako má Homer vousy. Rychle jsem si to umyla a znovu si dala pleťové mléko. Učesala jsem si rybí cop a dala do něj černou gumičku. Přikrášlila jsem to ještě tím, že jsem si dala do vlasů čelenku s velkou květinou. Oblekla jsem si bílé tílko, šedé džínové šortky, a kytičkové vansky, abych to doladila. Měla jsem v plánu projít se městem a po nákupáku. A tak jsem taky učinila. Udělala jsem kolečko kolem náměstí. Koupila jsem si tam nové Ray-Banky a taky černé páskové botičky na jehlovém podpatku. Na normální chození ne, ale spíš na společenské akce. Když jsem došla do nákupáku, tak jsem hned šla do starbucks. Objednala jsem si Red Berry Yoghurt a k tomu čokoládovou sušenku, protože už jsem měla celkem hlad. Jak jsem dopila a dojedla tak jsem hledala někde ubrousek, protože jsem měla od tý sušenky hrozně ulepený a ušpiněný ruce. Chodila jsem po nákupáku s rukama nataženýma skoro jako zombie. Chvilku jsem se zadívala do výlohy a do něčeho jsem nabourala, nebo spíš do někoho. ,,Ježíš promiň já nechtěla'' řekla jsem provinile a koukla na jeho tričko. Byly tam otisky mých rukou od tý sušenky. ,,To je v pohodě, ale proč máš tak špinavý ruce?'' řekl a já mu hned pohlédla do obličeje. Stál přede mnou Martin v celé svojí kráse. Ale co tu dělá? ,,No já byla ve starbucksu a měla tam takovou tu sušenku, který se hrozně lepí a teď to máš na tričku'' řekla jsem znovu provinile, ale ještě víc než předtím. On se koukl na svoje tričko a pak na mě. ,,Aspoň mám památku na tak hezkou holku :) mimochodem jsem Martin a ty?'' řekl a usmál se. ,,Já jsem Kristine, ale lidi mi obvykle říkají Kristo nebo Kris''. Znovu se usmál, ale teď to byl úsměv s jeho krásně bílýma zubama. Chvilku se zahleděl na moje ruce a pak se začal přehrabovat v batohu, který měl s sebou. Vytáhl kapesník a podal mi ho. ,,Děkujuu'' usmála jsem se a začala si utírat ruce. ,,Nechceš jít na bubbletea?'' zeptal se po chvilce ticha. ,,Jasně proč ne'' řekla jsem a vydali jsme se směrem k bubblelogy. ,,Mě prosím zelené jablko, a kuličky: mango, maracuja a mix'' řekla jsem prodavačce a vytáhla jsem si peníze (tuhle kombinaci vřele doporučuju :3). Martin jí nadiktoval svoji objednávku a prodavačka všechno sečetla. ,, Takže to bude 158 Kč dohromady'' řekla. Začala jsem počítat peníze až jsem se dopočítala k dané sumě a podívala jsem se na pult, kam jsem chtěla částku položit. Místo toho jsem si všimla, že už se prodavačka věnuje někomu jinému a Martin už tam není. Musela jsem počítat asi hodně dlouho. Otočila jsem se a málem jsem narazila do Martina, který držel můj a jeho bubbletea. Smál se od ucha k uchu. Vzala jsem si od něj bubble a řekla: ,,Děkuju, ale příště platím já!''. Hned jak jsem to dořekla tak jsme se začali smát. Hlavně kvůli mému výhružnému tónu. ,,Ty, Martine, co vlastně děláš v Kladně?'' zeptala jsem se ho. ,,Mno já jsem přijel za Váďou, ale on mě čeká až zítra, takže ho trochu překvapím'' řekl a zasmál se. ,,A víš kde vůbec Vadim bydlí?'' zeptala jsem se ho. ,,Noooo.. ne. Počkej ty se znáš s Vadimem?'' zeptal se. ,,Jop jsem jeho sousedka a přítelkyně'' hned jak jsem to dořekla posmutněl. ,,Dovedeš mně tam prosím?'' zeptal se mě a udělal na mě psí kukuč. ,,Jasně'' řekla jsem s úsměvem a šli jsme. Zastavila jsem se před dvěma panelákama. Před mým a před Váďovým. Ukázala jsem na Váďův panelák a řekla: ,,Tady bydlí Vadim v druhém patře,'' přesměrovala jsem prst na můj panelák ,,a tady bydlím já, třetí patro, takže kdybys něco potřeboval stačí dojít'' řekla jsem a už jsem pomalu odcházla, ale v tom mě zadržela jeho ruka. ,,Dáš mi svoje číslo?'' řekl a já mu vzala mobil a naťukala ho tam. ,,Tak ahoj a užijte si natáčení'' řekla jsem a otočila jsem se na podpatku, který jsem ani neměla. ,,A tvoje příjmení?'', chtěl vědět ještě. ,,Hooks''. ,,Tak papa'' řekl Martin a každý jsme šli k panelákům. Doma jsem si zkontrolovala facebook, kde jsem měla žádost od Martina. Přijmula jsem ji. Rozhodla jsem se, že se kouknu na Scary Movie, sice jsem to už viděla asi milionkrát, ale pokaždé jsem se u toho strašně nasmála. Když jsem dokoukala třetí díl, šla jsem si udělat něco k jídlu. Můj oblíbený salát s kuřecími kousky. Dala jsem si to na misku, aby se mi to líp jedlo a šla jsem se dokoukat na poslední dva díly Scary movie. Potom jsem si ještě chvilku psala s Váďou, převlékla se a šla spát.
Tak jak jsem slíbila v minulým díle : Zítra nebo pozítří. :) 1000 slov přesně :3 Jsem se nějako rozepsala no.. :D Strašně vám děkuju za reads, comments, votes a follows :3 Doufám že se delší díl líbil :) Papa