#16

2.1K 93 8
                                    

Z pohledu Kristine:

,,Martinee, pohni nebo přijdeme pozdě'' zařvala jsem na Martina který se ještě ořád upravoval v koupelně. ,,Jo, už jdu'' odpověděl nazpět.  Jinak co se zatím stalo? Dneska už jsme s Martinem spolu týden, já vím nijak extra dlouho. Den po našem prvním rande jsme zašli do Martinovi školy, kam mě s radostí zapsali. S radostí proto, že mají hrozně málo žáků v jejich třídě. Dneska jedeme na slíbené 4fans. Je tady v Praze, takže nemusíme jezdit daleko. Ale jedeme tam busem a ten jede už ehm za pět minut. ,,Martine, jede to už za pět minut, teď už za čtyři a půl. ,,Už běžím a opravdu vyšel z koupelny upravený. Vzal si vak a mohli jsme vyrazit. Bus jsme stihli tak tak, protože tam byla dlouhá řada. Nastoupili jsme a sedli si někam dozadu, kde zbylo ještě místo. Po cestě ještě přistoupilo dost lidí na to, aby tu nebylo dýchatelno. Po desetiminutovém trápení jsme měli vysedat. Ale nebylo to tak jednoduché. V buse nebylo kde projít, ale stejně jsme se dostali ven. Ikdyž ve dveřích Martinovi řidič málem přiskřípl nohu. Kousek jsme šli a po chvíli jsme se zastavili před velkou budovou, kde se má akce konat. U vchodu stál sekuriťák. ,,Dobrý den'' pozdravili jsme s Martinem zároveň. ,,Dobrej, vy můžete jít dál'' řekl a pak ukázal na mě ,,ale fanoušci až za dvě hodiny.'' Martin mě chytl za ruku a řekl: ,,Ona je tu se mnou'' a podíval se na něj zabijáckým pohledem. ,,A kde má vstupenku?'' usmál se vítězoslavně sekuriťák. Martin si sundal vak a vytáhl papírek, teda vstupenku, která patří mně. Teď jsem se usmála já a sekuriťák nás konečně, ikdyž s brbláním pustil. ,,Tady jsi!'' přišel k Martinovi nejspíš organizátor. ,,Měl jsi tu být už před sedmi minutama!'' zakřičel na něho mírně, spíš pobaveně. ,,Zdržel nás sekuriťák'' řekl Martin a vzal mě za ruku. ,,No dobře, tady máte visačky a vstup do backstage, ostatní už jsou tam'' zamumlal srozumitelně a odkráčel pryč. My jsme šli ke dveřím s nápisem backstage, které byly vedle pódia. Martin je otevřel a vstoupili jsme. Všechny pohledy spočinuli na nás, přesněji řečeno na našich spojených rukách. ,,Čau všichniii'' zakřičel Martin a udělal u toho to gesto, takže moje ruka zůstala sama, ale potom mi ji zase chytl. ,,Ahoj'' překřikovali se youtubeři. ,,Ehm, abych vás představil, tohle je Kris, moje holka'' při slovech 'moje holka' sebou Vadim mírně cukl. ,,Ahoj'' pozdravila jsem. Ostatní ke mně začali chodit a představovat se. Představili se mi Kovy, Ati, Madbros, Blazer, Hoggy, Expl0, Matúš, Fajtiik, Stejk, Jirka, MenT a Gogo a z holek Teri, Gabča, Nicol, Nici, Carrie, Fallenka, Lucy, Lucka a Petra atd. S holkama jsme podle hodin prokecali hodinu a třičtvrtě. Hrozně jsme si rozuměly. Asi jsme byli moc hluční, protože přišli organizátoři s tím, že se máme stišit a že už pouštějí lidi. Youtubeři se rozdělili na čtyři skupinky, po kterých se měli střídat. První měla program na stagi, druhá focení, třetí autogramiádu a čtvrtá volno. Martin měl program, na který jsem se chvilku dívala, ale potom jsem šla za Teri na autogramiádu. Teri byla tak hodná, že vedle sebe dala židličku pro mě, abych si mohla sednout. ,,Jé, ahoj, ty jsi taky youtuberka?'' zeptala se mě taková malá a roztomilá holčička s culíčky. ,,Ne ne'' zasmála jsem se ,,já jsem tu se svým ehm... kamarádem'' usmála jsem se na ni. ,,Aha, tak promiň'' řekla stydlivě. ,,To je v pořádku, usmála jsem se na ni. Teri se jí během našeho mini rozhovoru stihla podepsat do deníčku. ,,Hele Kris? Nechtěla bys natáčet? Podle mě by ti to šlo a bavilo tě to a kdyby ne, tak za zkoušku nic nedáš'' řekla Teri a usmála se. Dál se už věnovala svým fanouškům. A mě trklo. Vždycky jsem chtěla být youtuberkou, ale bála jsem se toho, že mě nikdo nebude sledovat. Teď mám kamarády youtubery a youtuberky. Zasnila jsem se a představila jsem si sebe tam nahoře na stagi, nebo támhle u focení, nebo tady na autogramiádě. To by vůbec nemuselo být špatný, být někým koho lidi znají. Ale šlo by mi to? A naučil by mě třeba Martin upravovat videa? Až bude mít volno, tak se ho zeptám, i na názor že bych byla youtuberka.

Krátký, ale aspoň něco :) Omlouvám se že to sem dávám až těď ale 1. důvod je, že jsem byla na koupališti s kamarádama a 2. důvod je, že jsem to měla napsaný už včera, ale nějakým záhadným způsobem se to smazalo :/ Je to trochu jiný, než mělo být, ale má to stejnou myšlenku. Měla bych psát víc pohledy i jiných postav, nebo hlavně Kristinin? A co myslíte, měla by Kris být youtuberkou? Pište mi to do komentářů prosím :) Doufám že se vám díl líbil a strašně moc děkuju za překonanou hranici 3k reads :3 Papa

Já a Vaďák [Story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat