3.bölüm

597 46 174
                                    

Yemekhaneye geldim elimi yüzümü yıkadıktan sonra bizimkiler sıradaydı bende sıraya girdim bir önümde Baran vardı.

"kızım şu üstünü değiş bakıyo herkes"

"Ya Baran küçükkende böyleydin hep kıskanırdın bir insanın 15 yaşındaki haliyle 26 yaşındaki hali aynı mı olur?"dedim gülerek oda aynı şekilde güldü.

Yemeklerimizle beraber hep birlikte bir masaya oturduk benim telefonum çalıyordu "Baran açar mısın"dedim telefonu açtı ve benim kulağıma yaklaştırdı.

"Efendim"

"Alo kızım nasılsın"

"İyiyim sen nasılsın"

"İyi bende kuzum, nasıl yerleşebildin mi?"

"Evet ama şuan yemek yiyorum kapatsam olur mu?"

"Tamam kızım olur afiyet olsun sana"

"Teşekkürler"

Baran telefonu kulağımdan çekti "teşekkürler Baran"dedim oda yumuşak bir ses tonuyla "rica ederim Ay kız lafı bile olmaz"dedi
Bıçak yaram açılmıştı her ay olduğu gibi birden "Ah"diye bağırdım herkes bana bakıyordu ama aldırış etmedim pek karnımdaki dikiş patlamıştı ve kanıyordu Baran bunu görür görmez "ne oldu Ay ne oldu kızım iyimisin" dedi hemen telaşla "dur tamam sakin ol yaram açıldı dur bir bez alayım ben"
"Dur kızım sen ben alırım bekle" onaylarcasına başımı salladım
Koşa koşa iki dakika içinde bir bez alıp geldi Kerem "iyimisiniz komutanım" dedi"iyiyim iyiyim devam edin siz afiyet olsun" dedim hep bir ağızdan "sanada" dediler tek bir kişi hariç Yüzbaşı
Aldırış bile etmemişti zaten umrumda da değildi.

Yemeklerimizi yedikten sonra dinlemek için dinlenme odasına geçtik uykum gelmişti Baran'ın kucağına gömülmüştüm.saçlarımla oynuyordu uyuya kalmıştım

"Baba yalvarırım dur"

"Amca dokunma bana dokunmasın"

"İstemiyorum öpme amca bırak"

"Kes artık sesini kes" tokat "daha dokunmadan ne zırlıyosun lan"tokat.

"Abi 350 TL az o paraya daha iyisini bulurum"

"Bul da görelim o zaman"

"Tamam al şu parayı sus"

"Baba gitme ne olur dokunmasın bana öpmesin beni baba geri gel baba"
Soğuk elleri yüzüne dokunuyordu saçlarını çekiyordu pantolon açılma sesini duyunca sanki tüm bedeni yanıyordu sanki cehennemdi burası sanki o adam amcası değil bir başkasıydı.

"Baba geri gel baba dokunmasın yalvarırım baba elleri canımı yakıyor gel baba"

Onu sarsan ellerle bir anda uyandı Barandı ve meraklı gözlerle ona bakan 7 kişi...

"Unut artık Ay kız unut geçti artık bitti yapma artık yapma"
Baran'a daha sıkı sarıldım ama içimdeki kabuk tutmayan yaranın üstü bir türlü kapanmıyordu kapanmayacakta...

Ali abi "anlat" dedi "neden bu kadar ağır başlısın ne yaşadın rüyanda neden öyle şeyler söyledin anlat bakalım"dedi içimdeki yangın dahada körükleniyordu "abi sırası değil boşver zamanı gelince öğrenirsiniz dedim herkes bana bakıyordu ben ise yere
Daha fazla dayanamadım koşarak yukarı çıktım birisi arkamdan geliyordu fakat göremedim.

Yukarı odama gelince artık kendimi sıkmaktan vazgeçtim ve ağlamaya başladım yıllar sonra ilk defa.

Baran'dan: Gece koşarak kaltı bende peşinden gittim her şeyi yapabilirdi biliyorum onu rüyasında ne gördüğünü tahmin edebiliyorum.çoğunlukla rüyalarında Anne ve Babasını görüyor...

Azad TimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin