Selamlaarr.
Özlediniz mi beniii??
Özlemediniz mi, küstüm size öyle olsun ;(
Yüzbaşının telefonu çalmaya başladı,hemen telefonu çıkarıp aramayı açtı.
Yaklaşık 30 saniye sonra "Tamam komutanım hemen geliyoruz"dedi ve kapattı.
"Toplanın gidiyoruz çabuk"
"Ne oldu Emre "dedi Cengiz
"Bilmiyorum"
☄️🇹🇷🐺🇹🇷☄️
Mavi ablamı eve bırakıp öyle geçeceğiz karargâha,zaten evleri karargâha yakın olduğu için sorun olmaz diye düşündük.
"Bak şimdi abi benim sevgili olacağım kız böyle sarı saçlı,mavi gözlü,narin,kırılgan olacak sonra çıtı pıtı birşey olacak"
"Abi ben aşık olmam bana göre bir kız yok"
"Mert aşık olursan yediririm abicim bu laflarını sana"
"Aşık olmam Cengiz'cim ben ayrıca Kocacım senin kıza ihtiyacın yok sen zaten bana aşıksın"
"Emre abi sen sevmez misin birisini?" Eyyüp'ün bana ve yüzbaşına bakar söylediği bu cümleye büyük bir kahkaha attım.
"O mu sevmek birini! güldürmeyin beni"
Benle inatlaşır gibi baktı bana ve sanki yanlış bir şey söylemişim gibi ikisini aynı anda hissettirdi bir bakışıyla bana.
"Belki de aşık olmuştur"dedi Ali abi o ise Ali abiye yandan bir bakış attı.
"Ben sevdiğimi fırtınamla esip götürürüm uzaklara"dedi yüzbaşı ve o an herkes ona baktı.
Ne yani birisini mi seviyor? Kimi seviyor? Nasıl sevebilir? Sevdiği kız nasıl biri? Benden ba-
hayır hayır yine ne diyorum ben kimi severse sevsin.
*İç ses* Evren neyi bastıra bastıra söylersen onu kabul edermiş haberin olsun.
Ne alakası var banane iç ses kimi severse sevsin
"İç ses" Aa kim miş o? Ben kimseyi kast etmedim ama sanırım sen takılı kalmışsın.
İç ses sen bir gitsene ya!
*İç ses* bizim küçük Emrah çıkardı mağarasından kafasını
İç ses!!
*İç ses* aman tamam be gidiyorum
Hele şükür
Ya acaba iç sesin söylediği doğru olabilir mi? Yok ya ollmaz herhalde,ya olursa yok ya olmaz
Şey Evren hanım yok yada Evren bey ben lafımı geri aldım umrumda değil falan dedim ya onları geri aldım hiç dememişim gibi sayalım lütfen.
*İç ses* aşık olmuşsun Gecee!!
Ne alaka iç ses ben şey yüzünden şey ettim
*İç ses* ney yüzünden?
Ya şey işte. Hah buldum yani hatırladım,sevdiği kız olursa falan sevdiği kıza yazık olur diye şey ettim.
*İç ses* kesin ondandır
Ya gitsene sen alla alla
*İç ses* peki
Mehmet bana baktı "peki ya sen Gece,sen seviyormusun birisini?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azad Timi
ActionDaha 6 yaşında hayatın yüzünü gören masalların gerçek olmadığını öğrenmek zorunda kalan Gece asker olmak ister Gece hayallerine kavuşuyor ama bu sefer gönlü aşk ateşiyle yanar aşkın gerçek yüzünü görür,canı yanar. İstifa etme raddesine gelir çünkü h...