14.bölüm

269 20 21
                                    

Selamlarrr hanımlar/beyler sonunda bölüm geldiii nasıl hissediyorsunuz bakalımmm?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selamlarrr hanımlar/beyler sonunda bölüm geldiii nasıl hissediyorsunuz bakalımmm?

Gece'yi ve Emre'yi özlediniz mi?

Onlar sizi özledi (Emre naz yapıyor naz o yüzden belli etmez.)

Neyse sınavlar nasıldııı?

Neyse yıldıza basın ve yorum yapın lütfennn.

Sonunda Baran'dan kurtulmuştum. Bir kaç adım daha attıktan sonra yüzbaşının omzunu gördüm. Olduğu yerde hareketsiz bir şekilde duruyordu ve sanırım birisiyle konuşuyordu fakat karşıda birisi yoktu sanırım.

"Er bey" diye bağırdı bir kadın.

"Ya er bey" diye tekrarladı,kimden geliyordu bu ses böyle?

Yüzbaşının yanına doğru ilerledim.

Tam yanına yaklaştığımda bir kadınla sohbet ettiğini gördüm.

Dur bir dakika KADIN MI!

bildiğimiz hani uzun saçlı kadın hani anne olabilenden.

Nasıl dur,dur,dur!

Olmaz!

Olamaz! Ne demek bir kadın?

"Ya er bey numaranızı verseniz" er ne alaka ya?

"Hanfendi işim var lütfen çekilir misiniz?"

"Ya İclal! İclal! Anlamıyor musunuz er bey?"

Yolarım ben bunu!

Hızla yürüdüm yüzbaşının yanına doğru.

Ben yüzbaşına yaklaşınca oda anlık bir şekilde bana döndü.

"Sevgilim bu kadın kim?"dedim yürümeye devam ederken.

Yüzbaşının gözleri parladı bana bakarken ama sanki kırılmış gibiydi fakat niye ki? Neye kırılmış olabilirdi?

"Sevgilim kim bu kadın?" Diye tekrarladım ona doğru yürümeye devam ederken.

"Ha, evet yani şey ben de tanımıyorum s-sevgilim bu kadını" o bunu söylerken koluna girip elini tutmuştum bile.

"Sevgilim,o zaman öğrenelim ne için burada olduğunu dimi gelmiş o kadar" yüzbaşı bana karşılık başını salladı.

"Siz kimsiniz hanfedi"dedim kadına dönüp.

Kadın bana nefret dolu bakışlarını gönderdi ve yüzünü buruşturup "seni ucube"dedi hemen ardından bir bana birde yüzbaşına bakarak "kokuşmuş çoraplar sizi"dedi.

Sanırım benim şuan sinirlenmem gerekiyordu fakat kadın o kadar küçük düşürmüştü ki kendini acıdım resmen ona.

Kadın arkasını dönüp hızla gitti.

Azad TimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin