Okumaya başlamadan yıldıza basarsanız çok sevinirimm
Sabah erkenden kalkmıştım. Okula gidecektim ve hazırlanmam gerekiyordu.
Aklım hala dün gördüklerimdeydi. Kafama takılan şey onu arayan kişiydi. Telefonuna baktığında göz bebekleri ekranda yazan isimden dolayı büyümüştü.
Kimden ve neyden rahatsız olduğunu öğrenmem gerekti. Ama daha oradaki kişinin cinsiyetini bile bilmiyordum.
Duştan çıktığımda mutfakta şarkı söyleyen Ceren'in sesini duydum. Ceren mutfakta birşeyler yaparken şarkı açıp söylemeyi çok seviyordu. Bu enerjisini annesinden almıştı.
Saçımda havluyla mutfağa gittiğimde Ceren'in çok güzel bir kahvaltı sofrası hazırladığını gördüm.
"Bende diyordum ki bu kız duşta düşüp bayıldı. Neredeyse bir saattir duştasın be aşkım."
"Sanada günaydın Ceren'cim, sanada günaydın."
"Ay pardon günaydın bebeğim. Hadi otur sofraya okula gitmeden önce kahvaltını yap."
Ceren'in bu tavırları çok hoşuma gidiyordu. Onu hiç görmediğim annem gibi görüyordum.
Hiç itiraz etmeden Ceren'in hazırladığı sofraya oturdum. Sofra yine mükemmel görünüyordu. Bu sofrayı kim görse iştahı açılırdı.
"Yine mükemmel görünüyor. Ellerine sağlık aşkım. "
"Sağol bebeğim. Hadi ye. Tadına bak yaptıklarımın."
"Peki peki." Ceren'i daha fazla kızdırmadan hemen kahvaltımı yapmaya başladım.
Ceren'le sohbet ederek kahvaltımızı yapmıştık. Sohbet ederken saatin farkına varmamıştık. İlk dersin başlamasına sadece 1 saat kalmıştı ve ben daha tam hazırlanmamıştım bile. Ayrıca bugün neredeyse tüm günüm doluydu.
Hemen odama geçip hazırlanmaya başladım. Altıma siyah bol bir pantalon, üstüme ise siyah dar bir crop ve oduncu tarzı gömlek giymiştim. Makyajımı ise hafif ve sade yapmıştım.
Takı olarak hafif sallantılı bir küpe takmıştım. Normalde bir de dün taktığım kolyemi takacaktım ama kolyeyi hiçbir yerde bulamıyordum.
"Aşkım ne arıyorsun. Geç kalacaksın bak haberin olsun."
"Ya dün taktığım kolyeyi bulamıyorum. Sen gördün mü onu? "
"Valla aşkım en son merkezdeyken boynundaydı ama sonrasında görmedim."
Allah kahretsin. Kolyemi yangın merdivenlerinde düşürmüştüm.
"Ceren ben büyük bir hata yaptım."
"Ne oldu Lara? Korkutma beni."
"Kolyemi dün gece okulda düşürdüm."
Ceren'in yüzü bembeyaz olmuştu.
"Lara bu çok kötü bir haber. Ya katil kolyeni bulduysa."
"Umarım bulmamıştır. Şimdi çıkıyorum. Kolyemi bulmam lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Yalancılar
General FictionLara Kaya büyük bir ikilemde kalmıştı. Uzun zamandır inandığı gerçekleri yalan çıkmıştı. "Sana iki seçenek sunuyorum Lara Kaya. Ya burdan gideceksin ve hayatına güzel bir meslekle devam edeceksin. Yada burada kalacaksın ve tüm düzenin değişecek." "...